potřebuju na T5 2,0tdi 103kw,2014 vymenit napínací kladku řemene alternatoru... jak je tam zadělaná? vypada to že je šroub zezadu...to by musel ven kompresor a alternator?
šustí řemen..ten se zdá ok...tak jedině kladky..?? najeto 300tkm
dík
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
No je ze zadu.A mám dojem že se tam dá dostat i s altíkem na místě.Jen jsem tuším oddělával nějakou hadici bokem.Ale už je to dlouho co jsem to dělal tal si to moc nevybavuju.
Jinak když altík ven tak stěna dolů...
řemen právě tvrdý vubec není...koukam že by stacilo rozdělat klima kompresor,jde o to kolik tom povolí na hadicích... a šroub by měl jit povolit...13 hlava to je asi..
ten kompresor jde povolit v pohodě? a nechat na hadicích..
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...