B7 2.0 TDI 130kw rok 2013, trepe se motor, spatne starty...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

VAGem by mělo jít změřit poměrově komprese
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Thopr: Zjistils něco nebo to neřešíš?
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Zitra mam cas, tak to odtahnu do dilny a pres vikend pokouknu co se da... Auto stoji venku 20km ode me... ;)
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To není daleko naštěstí :) Ten zalomenej a tedy sundaný víko, tos tedy nedělal sám tu vytahovací operaci ale taky bratránek?
Já jen jestli byl čas to při tom navršku omrknout kolem těch vahadel jen tak ze zájmu o stav, když to víko bylo asi už dvakrát dole kvůli něčemu jinýmu ;)
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Vytahovaci akci jsem robil ja, pak i montaz vstriku po kontrole z DP, kde po nastartovani se nic nezmenilo. Hodnoty porad nahowno a jak to bezelo, bratranek to jel projet a po cca 4km mu to zdechlo. Od te doby to jde podstatne hure nastartovat, kdyz to na podesate chytne, tak hrozny zvuk, dym z vyfuku, neudrzi ani volnobeh, predtim to na volnobeh drzelo. Takze se neco muselo zhorsit.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Mám neblahé tušení, ta vahadla jsou zřejmě velký průser ...
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od cernohousmartin »

Ahoj. Zajímal by mě problém ohledně těch vahadel. V létě jsem koupil B7 125kw CFGB s nájezdem 270 tis km. Vůz jezdil do servisu RF auto v Brně. Po studování tohoto fóra jsem zjistil že RF auto=místní guru Huml. Zajímal by mě názor jestli ty vahadla mám řešit a radši je nechat preventivně udělat nebo jezdit a neřešit. Dík za rady.
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od cernohousmartin »

Ahoj. Zajímal by mě problém ohledně těch vahadel. V létě jsem koupil B7 125kw CFGB s nájezdem 270 tis km. Vůz jezdil do servisu RF auto v Brně. Po studování tohoto fóra jsem zjistil že RF auto=místní guru Huml. Zajímal by mě názor jestli ty vahadla mám řešit a radši je nechat preventivně udělat nebo jezdit a neřešit. Dík za rady.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@Thopr
Tak co, zbyl na to čas nebo se nic nezjistilo?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“