B7 2.0 TDI 130kw rok 2013, trepe se motor, spatne starty...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vytahovaci akci jsem robil ja, pak i montaz vstriku po kontrole z DP, kde po nastartovani se nic nezmenilo. Hodnoty porad nahowno a jak to bezelo, bratranek to jel projet a po cca 4km mu to zdechlo. Od te doby to jde podstatne hure nastartovat, kdyz to na podesate chytne, tak hrozny zvuk, dym z vyfuku, neudrzi ani volnobeh, predtim to na volnobeh drzelo. Takze se neco muselo zhorsit.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Ahoj. Zajímal by mě problém ohledně těch vahadel. V létě jsem koupil B7 125kw CFGB s nájezdem 270 tis km. Vůz jezdil do servisu RF auto v Brně. Po studování tohoto fóra jsem zjistil že RF auto=místní guru Huml. Zajímal by mě názor jestli ty vahadla mám řešit a radši je nechat preventivně udělat nebo jezdit a neřešit. Dík za rady.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Ahoj. Zajímal by mě problém ohledně těch vahadel. V létě jsem koupil B7 125kw CFGB s nájezdem 270 tis km. Vůz jezdil do servisu RF auto v Brně. Po studování tohoto fóra jsem zjistil že RF auto=místní guru Huml. Zajímal by mě názor jestli ty vahadla mám řešit a radši je nechat preventivně udělat nebo jezdit a neřešit. Dík za rady.