fabia I. nefungují el. okna

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

fabia I. nefungují el. okna

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, řeším zapeklikost, Fabia I. r.v. 2005, přední okna v elektrice, občas jdou občas ne. VAG bez chyb, kabely v pruchodkách dveří jsou v pořádku, konektory bez oxidace, mozek dveří řidiče propájen - bez viditelné oxidace, ovladač oken u řidiče funkční, přesto zkušmo vyměněn, pojistky překontolovány. Když okna nejdou tak ani u řidiče a spolujezdce a to při ovládání z obou stran. Jeden poznatek mám, že když okna jdou, tak se tak děje i po vynutí a vytažení klíčku a to i několik minut poté. Pak stačí otevřít např. dveře u spolujezdce a už nefungují.

Ovládání centrálu na ovladači u řidiče funguje pokaždé.

Když okna nefungují, tak nesjedou ani když podržím klíč v zámku ve dveřích řidiče v krajní poloze.

Už mě nic nenapadá, schema které mám z autodat mi nepasuje. V mozku řidiče mám stálé plus na ttlustém červeném vodiči. Spínanou 15 tku tu ale nikde nemám.

Díly za pomoc
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Toto mal presne sused na trojhrnku F1 1.4tdi. Raz okná išli raz nie. Nakoniec keď sa mi to konečne prejavilo, chýbalo spínané plus v riadiačke vodičových dverí. Pozíciu si už nepamätám, pozriem doma večer v else. Tiež nešla ani jedna strana. Tak to v konektore odpojil a spojil v riadiačke na trvalé plus. Nemali sme ešte čas hľadať, kde je to seknuté, zaoxidované. Kľudová spotreba prúdu tým trochu narástla, ale nerieši to, jazdí s tým denne, tak batériu pravidelne dobije.

Takže spínané plus má byť v pozícii 2 v 6 pólovom konektore T6b riadiačky na vodičovej strane, čiernomodrý vodič. Schéma:

https://uloz.to/file/AaUujTIzvjxp/fab1okno-pdf
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Nedocházely jednotky ve dveřích šoféra?
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

To nevím, ale tuším něco takového.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

To fakt vypadá na jednotku v dveřích řidiče
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5676
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

jaký je to rok výroby? ked odpojiš na 5min baterku oknana naskočia?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

10/2005 s tou baterkou v podstatě asi jo.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5676
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

videl bych to na vadnu jednotku vo vodicovych dverach. tie posledne fabie byly uz platforma jak F2 a Romster a tam tie jednorky padali hodne
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Taky tuším něco podobného, zkusím sehnat jinou na zkoušku. Je to model už po face.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Naposledy bola u mňa fabka 2004 HTP tiez jej nesli predne okna. vag nic nepisal. nakoniec boli prelamane kable v prechodkach a vymenili sa stahovacky a odvtedy vsetko ide
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

tak KO jednotka dveří, kdyby někdo měl, sháním 6Y1959801. Díky všem za postřehy
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 595
Odpovědi: 0
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

ahojte možno niekto poradii... fabia 1 praktik-combi zadne dvere ( zaplechovane namiesto skiel) budu pasovat na klasicku civilnu fabku kombi ? Ide o to či tam je priprava na stahovačku a dam namiesto tych plechov v rame dveri klasicke skla... či su hole dvere totožny vylisok aj na praktiku aj na bežnej verzi kombi?? DAkujem
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
mirsi
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2015, 19:43

Příspěvek od mirsi »

RAPIDmen píše:ahojte možno niekto poradii... fabia 1 praktik-combi zadne dvere ( zaplechovane namiesto skiel) budu pasovat na klasicku civilnu fabku kombi ? Ide o to či tam je priprava na stahovačku a dam namiesto tych plechov v rame dveri klasicke skla... či su hole dvere totožny vylisok aj na praktiku aj na bežnej verzi kombi?? DAkujem
Čau, dvere sú totožný výlisok F1 combi - F1 praktik. Ja som prerábal plechy na skla. Akurát ak dobre pamätám, tak plastová kľuka na otváranie zadného okna (švihadlo) nesmie byť namontovaná, lebo pri zatvorení dverí sa opiera o kraj deliaceho plechu. Ja som nosil tú kľuku kdesi v aute a ak som potreboval stiahnuť zadné sklo, tak len vtedy som ju nasadil a zase odložil.Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“