Škrtící klapka 1,8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Škrtící klapka 1,8T

Příspěvek od TomasH »

Volnoběh po nastartování drží, ale mám jeden problém. Když přidám plyn a pak ho pustím, tak motor nejde pěkně k volnoběhu, ale skoro zdechne, klapka na 2 - 3x dorovná (zakolísá to mezi 500 - 900ot) a pak zas pěkně drží než šlápnu na plyn a zas ho pustím. Základní nastavení klapky ve VAGu jsem provedl, vše OK, žádná chyba. Už jsem i rozdělal klapku i tu elektroniku a vše jak nové, nevím už čím by to mohlo být!!!! A ještě jedna věc, jak moc mám dotáhnout lanko na plynu? Jo je to Paša 1,8T rv98
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
kedrson
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 23 říj 2007, 14:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od kedrson »

Já teď řešil něco podobnýho na Mitsu Colt 1.3 1998 akorát s tím, že mi to dělalo ještě problémy za studena.Na komplu taky bez závad, čidla ok všechno ok ale pořád to haprovalo. Nakonec jsem rozhodil celé sání a klapku a našel jsem to. Elektromagnet, který propouští vzduch kolem klapky při volnoběhu. On teda fungoval ale jedna jeho část, přímo ta, která zavírá vzduch se oddělila od ovládací části a zustala viset. Tím pádem vzduch nešel v tom množství, v kterém měl a dělalo to psí kusy.Teď už je to ok.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

lanko musi byt volne. uplne volne. pozri si tesnost sania a skus odpojit vahu a natocit to bez nej. mozno to pofrci
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“