Hyundai Santa Fe, r.v.2008 2.2 CRDI 114 kw 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hyundai Santa Fe, r.v.2008 2.2 CRDI 114 kw 4x4
Zdravíčko mám v pláne kupiť Hyundai Santa Fe, r.v.2008 2.2 CRDI 114 kw 4x4 v automate, motor má zadreté ložiská na kľuke chlap chce za to 1500 euro, vypadá solídne je to 1 majiteľ a najazdené 220 000 km
Chcem sa opýtať je to dobré auto ? poruchovosť, spotrebu neriešim, chystám sa motor rozobrať prekružkovať, ložiská nové a hlavu na repas.. celkovo ma zaujíma váš názor na to auto, na internete som nenašiel žiadne forum na to auto. ďakujem.
Chcem sa opýtať je to dobré auto ? poruchovosť, spotrebu neriešim, chystám sa motor rozobrať prekružkovať, ložiská nové a hlavu na repas.. celkovo ma zaujíma váš názor na to auto, na internete som nenašiel žiadne forum na to auto. ďakujem.
Já ho mám asi rok. První co bylo při výměně oleje vyhodit vstřiky, dát nové podložky, shodit vanu a vyčistit sací koš. Bordela tam bylo požehnaně, podle mně je to ta " móda " odsávání oleje a ne normálně vypouštění ještě horkého oleje, jak mně učili ve škole , ale to bylo v minulém století. Tahám s nim karavan o pohoda. edit- mám nalítáno podle tacho asi 300 tis ( koupené v bazaru , tak počítám 400tis + min. )tempest píše:Prý primární příčinou jsou poškozené podložky pod vstřikama, pak se tam dostane karbon a ucpe se sací koš.Fenix9555 píše:Ešte by som rád vedel prečo sa to zadiera ? Ma to vstreky v oleji ?
Já to chci taky pro tahání karavanu, počítám že s věcma tak min 1500kg. Jak to s tim peláší? Co spotřeba?
Rozhoduju se mezi santa fe 2.2 crdi a passatem b7 alltrack 2.0 tdi.
Rozhoduju se mezi santa fe 2.2 crdi a passatem b7 alltrack 2.0 tdi.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Já s ním tahám karavan cca1300kg plus 2 el.kola, v kufru gumák s 5 koňákem a plno bordela , který asi zná každý. Loni jsme jeli do Itálie , nafta nabraná pokaždé na OMV prémiovka , jízda v klidu ( jezdím s kamiónem ,tak styl jízdy podobně ) a spotřeba okolo 11l . Jinak od jara do podzimu courání po vnitru ,stejným stylem ,tak se to motá cca 12l . V sóle není problém u nás v kopcích jezdit za 7-8 l/100km. Na dálnici v pohodě i s tou bednou za sebou ,není problém držet 90-100km/h. A hlavně pohodlné, třeba loni z té IT jsme vyrazili v 9 hod ráno od Benátek a v 19h večer jsme byli doma v Jeseníku
. Za mně spokojenost na max.
