Problém s nahozením motoru po výměně.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24 kvě 2021, 11:38
Problém s nahozením motoru po výměně.
Zdravím všechny.
Kluci stal se mi problém s Oktavia II RS. (Do poslední chvíle auto v top stavu bez jakých koliv problému). Dokuď nepraskla kliková hřídel a vydřela mi blok.
Koupil jsem nový motor 2.0 tdi BMN 125kw Nechal si ho přehodit u mechanika.
Všude komplet nové těsnění okolo motorů, + gufera nova spojka, rozvody.
(Měnil se i domeček na klikové hřídele s magnetem(Gufera Viktor Reins).
Vstřiky měřené v loni (Top stav) (Kazové siemens 125kw).(Měnili se gumičky i hroty na vstřikách)
Bohužel po komplet sestrojení u dobrého mechanika.
Rozvody v pořádku podle diagnostiky žádná chyba nic.. rozvody prý kontroloval 4x Časování vše OK. Podle original VAG IMO nevykazuje žádný problém nic(žádné skryté tlačítko nemam).
Ale bohužel Motor se nedaří nahodit.
Motor jenom točí ale nechce chytit(Tváří se jak kdyby tam nešla Nafta(Přitom realně jde co se týče hadiček s čerpadla vše OK.(Ale motor točí ani neškytne.
Motor podle protáčení měl komprese jak kráva udajně najeto 128tkm za pěkny peníze v praze se zárukou pro informaci Motor byl holý použité moje vlastní).
Nevíte náhodou kde může být problém ? Mechanik nastavoval spodní gufero pomocí plastového kolíku a né originálního přípravku má s tím někdo zkušenost?
Byl bych moc vděčný za každou radu popřípadně kdyby se to už někomu stalo... jsem ochotnej i za fungujicí pomoc i zaplatit.
Mechanici si neví rady... 2.TDI BMN PPD 2007 OKTAVIA II RS
Kluci stal se mi problém s Oktavia II RS. (Do poslední chvíle auto v top stavu bez jakých koliv problému). Dokuď nepraskla kliková hřídel a vydřela mi blok.
Koupil jsem nový motor 2.0 tdi BMN 125kw Nechal si ho přehodit u mechanika.
Všude komplet nové těsnění okolo motorů, + gufera nova spojka, rozvody.
(Měnil se i domeček na klikové hřídele s magnetem(Gufera Viktor Reins).
Vstřiky měřené v loni (Top stav) (Kazové siemens 125kw).(Měnili se gumičky i hroty na vstřikách)
Bohužel po komplet sestrojení u dobrého mechanika.
Rozvody v pořádku podle diagnostiky žádná chyba nic.. rozvody prý kontroloval 4x Časování vše OK. Podle original VAG IMO nevykazuje žádný problém nic(žádné skryté tlačítko nemam).
Ale bohužel Motor se nedaří nahodit.
Motor jenom točí ale nechce chytit(Tváří se jak kdyby tam nešla Nafta(Přitom realně jde co se týče hadiček s čerpadla vše OK.(Ale motor točí ani neškytne.
Motor podle protáčení měl komprese jak kráva udajně najeto 128tkm za pěkny peníze v praze se zárukou pro informaci Motor byl holý použité moje vlastní).
Nevíte náhodou kde může být problém ? Mechanik nastavoval spodní gufero pomocí plastového kolíku a né originálního přípravku má s tím někdo zkušenost?
Byl bych moc vděčný za každou radu popřípadně kdyby se to už někomu stalo... jsem ochotnej i za fungujicí pomoc i zaplatit.
Mechanici si neví rady... 2.TDI BMN PPD 2007 OKTAVIA II RS
Wayneros
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24 kvě 2021, 11:38
Odpověď
Prý zkoušeli start sprej, a reálně nafta do motoru jde
Ale vypadá jako že do vstriku už ne.. nejde cítit po naftě vůbec ani se nezakucká jen točí, v diagnostice žádné chyby ani v historii.. 😏
Jinak mám DPF
Ale vypadá jako že do vstriku už ne.. nejde cítit po naftě vůbec ani se nezakucká jen točí, v diagnostice žádné chyby ani v historii.. 😏
Jinak mám DPF
Wayneros
To gufero myslis na kluke pod zotrvakom? mali sme stym problem ked sme ho menili tak muselo byt na origonal pripravok ktory dosiel s guferom a pritom musel byt motor zaaretovany. mi sme to poskladali len tak a tak isto motor nechcel chytit, cize prevodovka dole, motor na znacky a tak osadene gufero a potom chytil na supu
Passat B7 125kw DSG6
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24 kvě 2021, 11:38
Dobrý den
Ano myslím Gufero za setrvračníkem nastavil ho prý jen na plastový kolík.. co přišel s guferem
a teď mechanik točí a nic.
Diagnostika neukazuje problém... (Takže nejspíš se mi potvrdilo to co jsem si myslel celou dobu).
a teď mechanik točí a nic.
Diagnostika neukazuje problém... (Takže nejspíš se mi potvrdilo to co jsem si myslel celou dobu).
Wayneros
nastavoval jsem to vzdy jen na ten plast co je k tomu guferu a problém nikdy nebyl, otázka je jestli u toho měl zaaretovanou kliku přípravkem na rozvody, každopádně pokud se zdá, že tam nejde nafta, zkontroloval bych jestli nejsou přehozený třeba hadice, jinak na sprej musí jet, aby se vědělo, že je mechanicky v pořádku, tady ty 16V po vyndání vstřiků jen tak nechytí, vždycky jsem je musel rozpohybovat sprejem, pak už ok
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24 kvě 2021, 11:38
Dobrý den
Bohužel prý na Ani na sprej nechytil což je tedy divný ? Nebo málo spreje?
Je možný že motor nemá tlaky? teda? (Nebo to může být tím guferem ?)
Nafta pry do motoru jde, ale nejde to nakopnout Jen točí.
Po přetáčení manuálně má prý komprese a jde krásně.
nebo může být chyba v jiné mechanice?
Je možný že motor nemá tlaky? teda? (Nebo to může být tím guferem ?)
Nafta pry do motoru jde, ale nejde to nakopnout Jen točí.
Po přetáčení manuálně má prý komprese a jde krásně.
nebo může být chyba v jiné mechanice?
Wayneros
Tak to bys mu měl prvně zdělit adresu aby věděl kam to odvéztPája 19 píše:Ty vole co je to za kouzelníka?![]()
Hned to odvez někam pryč!
!!!TO JSOU RADY!!!!
Kouknul bych na ten simering u setrvaku
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: Dobrý den
viem,že to neni rada,ale vymen machanika ked nevie čo robíDaniel kment píše:Bohužel prý na Ani na sprej nechytil což je tedy divný ? Nebo málo spreje?
Je možný že motor nemá tlaky? teda? (Nebo to může být tím guferem ?)
Nafta pry do motoru jde, ale nejde to nakopnout Jen točí.
Po přetáčení manuálně má prý komprese a jde krásně.
nebo může být chyba v jiné mechanice?
a báda prečo to najde

hádam viem čo a ako a nie že nejde

no niekde niečo domrdal

guffero ako má. A má aspon skontrolované syncho s diag.
Otáčky v diag nabiehajú pri starte?
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Re: Dobrý den
To už jsem radil, ale pan Tiguan mi vysvětlil, že to tím není.johnyd1 píše:viem,že to neni rada,ale vymen machanika ked nevie čo robíDaniel kment píše:Bohužel prý na Ani na sprej nechytil což je tedy divný ? Nebo málo spreje?
Je možný že motor nemá tlaky? teda? (Nebo to může být tím guferem ?)
Nafta pry do motoru jde, ale nejde to nakopnout Jen točí.
Po přetáčení manuálně má prý komprese a jde krásně.
nebo může být chyba v jiné mechanice?
a báda prečo to najdešak ked to kua skladám tak
hádam viem čo a ako a nie že nejde![]()
no niekde niečo domrdalprevodovka von a poriadne osadit
guffero ako má. A má aspon skontrolované syncho s diag.
Otáčky v diag nabiehajú pri starte?

Oct asv 2000, DieselPower
Paja19
Mě by zajimalo kolik si toho za život zkurvil nebo opravil a kolikrat si poradil.
Holt pan neomylný, myslim si když někdo něco splete nebo špatně zapoji že to neděla schvalne ale ponaučí se z toho.
Mě by zajimalo kolik si toho za život zkurvil nebo opravil a kolikrat si poradil.
Holt pan neomylný, myslim si když někdo něco splete nebo špatně zapoji že to neděla schvalne ale ponaučí se z toho.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22