Problém s nahozením motoru po výměně.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No, řeknu ti příklad, kdysi vyráběl Opel motor 2,3 diesel a turbodiesel a ten měl vstřikovací čerpadlo KOLMO , což znamená vstříkovací hlavou dolů.Udělal jsem motor a majitel ho vezl k jinému mechanikovi k namontování do auta. A on mi volal, hele, nemůžu to natočit, vše je odvzdušňěné a nic. Tak mu říkám, už to pokuřuje? A on ještě ne. Tak mu říkám, vezmi to na lano a dej tomu čas..Druhý den volá a povídá, ty vole už to šlape, objel jsem 3 okruhy Bohuslava Maliny dokola a až třetí okruh to začalo pokuřovat, slibovat a pak už běžel...Chyba byla na mé straně,já to skládal a tehdy jsem ještě netušil, že to čerpadlo mělo malý odvzdušňovací šroubek v rohu čerpadla..Internet neexistoval a mobil byla taška na rameni s baterií a stejně nebylo koho se zeptat a servis Opel tehdy věděl velký ho.no..Stroj vždy ukáže, kdo je chytřejší...
P.S. dnes jsou všichni posraní auto vzít na lano, kvůli rozvodům nebo to nejde kvůli automatu, tak zbývá jen startovací vozík..
P.S. dnes jsou všichni posraní auto vzít na lano, kvůli rozvodům nebo to nejde kvůli automatu, tak zbývá jen startovací vozík..
nepropadat panice...
Tady je nejlepší jak psáno výše,vyndat žhavky,přes akční členy pustit čerpadlo v nádrži a motat dokud z válců nezačne lítat mlha, a že to někdy trvá...
Třeba 1.6Hdi nebo i 2.0Hdi 16v po udělání hlavy a třeba i výměně hyder jedině lano,ten motor točí úplně jak šicí stroj bez tlaků,stříkáš olej do spalováků a prd,dva tři okruhy na laně kolem JZD a už to jede
Ano,průser je s automatem,to fakt napojit vozík,motat a pomáhat sprejem do sání,jiný lék není,aspoň já ho neznám...
Třeba 1.6Hdi nebo i 2.0Hdi 16v po udělání hlavy a třeba i výměně hyder jedině lano,ten motor točí úplně jak šicí stroj bez tlaků,stříkáš olej do spalováků a prd,dva tři okruhy na laně kolem JZD a už to jede
Ano,průser je s automatem,to fakt napojit vozík,motat a pomáhat sprejem do sání,jiný lék není,aspoň já ho neznám...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Já to dělám tak že nejdříve,zaplavím podávacím čerpadlem cr čerpadlo vymontuju žhavičky a s odpojeným štekrem regulátoru tlaku na liště chvilku točím pak zapojím štekr,chvilku točím s povolenýma trubkama a nakonec točím dokud nejde mlha a nasledně hodit zpět žhavičky a na otočku to chytá..Bremše zásadně nepoužívám ,nikdy!Start na sprej je totální hovadina pro amatéry.
hele už se tu motá pátý přes devátý, PD 16V žádný trubky nemá , i s těma vymontovanejma žhavkama to není tak jednoduchý, když jsou pod deklem a při točení za chvíli odvšady stříká olej, tady je sprej nutnost, ale musí se to umět, umí to taky nabrat pěkný prdy, jestli je gufero dobře nebo ne se lehce zjistí, když motor chytne na sprej, naplní se naftou, ale na tu to nebude chtít chytit, tady jde o to, tím sprejem zjistit, jestli motor aspoň natolik mechanicky v pořádku, že je schopen vůbec běžet
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Omlouvám se,uniklo mi že je to PD 16V 😉,Huml píše:hele už se tu motá pátý přes devátý, PD 16V žádný trubky nemá , i s těma vymontovanejma žhavkama to není tak jednoduchý, když jsou pod deklem a při točení za chvíli odvšady stříká olej, tady je sprej nutnost, ale musí se to umět, umí to taky nabrat pěkný prdy, jestli je gufero dobře nebo ne se lehce zjistí, když motor chytne na sprej, naplní se naftou, ale na tu to nebude chtít chytit, tady jde o to, tím sprejem zjistit, jestli motor aspoň natolik mechanicky v pořádku, že je schopen vůbec běžet