GOLF V - špatně chytá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GOLF V - špatně chytá
Zdravím, prosím o radu, zda už máte někdo zkušenost: mám GOLF 5, 1,6 TDi, v zimě chytá na cvrnknutí, ale jak se oteplí, tak točím.........a chytne až tak na 6x......už nevím, co s tím, a i odborníci si neví rady. Když sundám hadičku z filtru, tak je vidět, že nafta neteče a začně téct tak po 4 - 5tém zapnutí čerpadla, to znamená, že ve filtru není nafta??????? Poslední odborník radí, vyměnit víčko palivového filtru, kde jsou údajně nějáké ventilky a tudy mi se mohl systém trvale zavzdušňovat?????? Nemáte někdo zkušenost, už si nevím rady, nikde nic nekape, neteče....... Moc děkuji, máme malého vnuka a potřebuji, aby auto jezdilo jako dříve.
JARDA
JARDA
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pokud je to GV tak to bude jak OII takže předpokládám CAY 77kw
Pokud to v zimě funguje a v létě ne nemyslím si že by to bylo padáním nafty nebo něco takového, tahat z tebe informace co s tím ti odborníci dělali nebo nedělali,jestli nabíhá tlak paliva atd asi nemá cenu ale je třeba to odvézt někam kdo opravdu ví co a jak, to radím já
Pokud to v zimě funguje a v létě ne nemyslím si že by to bylo padáním nafty nebo něco takového, tahat z tebe informace co s tím ti odborníci dělali nebo nedělali,jestli nabíhá tlak paliva atd asi nemá cenu ale je třeba to odvézt někam kdo opravdu ví co a jak, to radím já
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
GOLF 5, 1,6 TDi, v zimě chytá na cvrnknutí, ale jak se oteplí, tak točím.........a chytne až tak na 6x......jericho-3 píše:Stává se, že vyndáš filtr paliva třeba u Peugeota a on je"černý" jen napůl,což znamená, že je v bandě půlka nafty , dlouho se satrtuje, v kopci to netáhne a pokořuje bíle, ale auto jede..Bohužel u filtrů v obalu tohle není vidět..Řešení zapadávání nafty je pěkná otrava..
já bych se s padáním naft moc neotravoval zvlášt když má čerpadlo v nádrži, zde je potřeba vědět, teploty, tlak paliva a startovací dávka pak se můžeme někam wouhnout
On to asi bude G6....elektrické podávací čerpadlo obvykle eliminuje problém s padáním nafty, ale pokud nemáš ani třeba diagnostiku a nemůžeš se podívat do závad a nebo třeba kolik ukazuje teplotní čidlo, je to těžké.....ono totiž v zimě, pokud je málo stupňů tak se sepne žhavení a samozřejmě pak auto chytá...ale v létě nežhaví a pak je faktorů pro dobrý start více, včetně stavu baterie a startéru, tlaků, stavu vstřiků atd...nejdřív asi vyčti z velkého TP kód motoru...a alespoň nech udělat diagnostiku
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32865
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice