Audi A6 '07 3.0TDI 171kW ASB - Regulace TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 '07 3.0TDI 171kW ASB - Regulace TD
Ahoj,
sporadicky po ohřátí se chová motor jakoby byl v nouzáku, aktuátor TD nastaví na 18% a vysere se na to.. Následně to skočí do nouzáku pro nedosažení plnícího tlaku. Jsem schopen tuto chybu navodit i na volnoběh bez spadnutí do nouze. Reset motoru nepomůže, většinou až vychladnutí nebo to lze "opravit" odpojenim a zapojením konektoru od nastavovače REA.
- nový REA nepomohl
- nové TD včetně nastaveného REA nepomohlo
- znovunastavení REA nepomohlo
- vířivé klapky nové
- MAP senzor nový
- EGR na zkoušku zaslepen
- seriová mapa
Chová se to sporadicky, občas chyba nastane po 100km někdy po 5km.
Už mě nenapadá nic jiného než kabeláž k REA nebo ŘJ.
Nesetkal se s tím někdo?
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 4F0 910 402 S HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 2D56919BB4029956C6-8078
3 Faults Found:
000565 - Boost Pressure
P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 371909 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 10:42:50
Freeze Frame:
RPM: 2310 /min
Torque: 237.9 Nm
Speed: 87.4 km/h
Absolute Pres.: 2203.2 mbar
Absolute Pres.: 1152.6 mbar
(no units): 0.0
Temperature: 17.1°C
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 372077 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 19:48:54
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 80.1°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.31 V
Duty Cycle: 11.8 %
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 009 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 372077 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 19:48:54
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 80.1°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.31 V
Duty Cycle: 11.8 %
Přikládám log, je zde vidět divné kostrbaté chování aktuátoru těsně před chybou.
sporadicky po ohřátí se chová motor jakoby byl v nouzáku, aktuátor TD nastaví na 18% a vysere se na to.. Následně to skočí do nouzáku pro nedosažení plnícího tlaku. Jsem schopen tuto chybu navodit i na volnoběh bez spadnutí do nouze. Reset motoru nepomůže, většinou až vychladnutí nebo to lze "opravit" odpojenim a zapojením konektoru od nastavovače REA.
- nový REA nepomohl
- nové TD včetně nastaveného REA nepomohlo
- znovunastavení REA nepomohlo
- vířivé klapky nové
- MAP senzor nový
- EGR na zkoušku zaslepen
- seriová mapa
Chová se to sporadicky, občas chyba nastane po 100km někdy po 5km.
Už mě nenapadá nic jiného než kabeláž k REA nebo ŘJ.
Nesetkal se s tím někdo?
Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 4F0 910 402 S HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 2D56919BB4029956C6-8078
3 Faults Found:
000565 - Boost Pressure
P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 371909 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 10:42:50
Freeze Frame:
RPM: 2310 /min
Torque: 237.9 Nm
Speed: 87.4 km/h
Absolute Pres.: 2203.2 mbar
Absolute Pres.: 1152.6 mbar
(no units): 0.0
Temperature: 17.1°C
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 372077 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 19:48:54
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 80.1°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.31 V
Duty Cycle: 11.8 %
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 009 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 372077 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 19:48:54
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 80.1°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.31 V
Duty Cycle: 11.8 %
Přikládám log, je zde vidět divné kostrbaté chování aktuátoru těsně před chybou.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Nebyl jsem u toho, ale myslím že pomocí VAS 6395 nebo tak něco. Dělal to přímo člověk, co se tím živí.. Podotýkám, že je tam 3. nastavovac a dělá furt to stejné.
Dále upřesním, že se ta chyba objevuje i na volnoběhu po nějaké době stání.. Nastavovac se nastaví na 18% a s přidáním plynu s ním nehybe.. A žádniu chybu to nenapíše, až když s tím chvíli jedu a EDC si uvědomí, že není dosažený plnící tlak. Spíš jakoby se VGT lopatky fyzicky zaseknuly, ale po odpojení a zapojení nastavovace zase začnou fungovat.
Když zkouším test akčních členů v této nefunkční fázi, tak vidím požadavek od EDC (požadovanou hodnotu) a vedle skutečnou, která na požadavek vůbec nereaguje a chybovka je čistá.
Dále upřesním, že se ta chyba objevuje i na volnoběhu po nějaké době stání.. Nastavovac se nastaví na 18% a s přidáním plynu s ním nehybe.. A žádniu chybu to nenapíše, až když s tím chvíli jedu a EDC si uvědomí, že není dosažený plnící tlak. Spíš jakoby se VGT lopatky fyzicky zaseknuly, ale po odpojení a zapojení nastavovace zase začnou fungovat.
Když zkouším test akčních členů v této nefunkční fázi, tak vidím požadavek od EDC (požadovanou hodnotu) a vedle skutečnou, která na požadavek vůbec nereaguje a chybovka je čistá.