Zdravím,
rád bych si tu otevřel vlákno kvůli nefunkční sahaře na O1, 1.9TDI, 2000r.v.
Bylo mi naměřeno VAGem teplota kapaliny 104st. a sahara se nesepla. Zatím jsem ji jen zkusil připojit natvrdo a to se točila (ventilátor tedy ok).
Zkusil jsem dále vyhodit pojistku č. 16,jak se radilo na jiném fóru a otočit klíčkem-mělo by to sepnout,ale nic.
Poradíte mi prosím, kudy dál?
Zkusil bych relé...relé č. 13 je relé klimatizace. Je sahara na tom?
Jinak auto má klimu, která se nespíná. To mi řešil jeden servis a je to jiný příběh... každopádně to přes ni neověřím.
Díky za rady
O1- nefunkční sahara
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hledal jsem na google kolem hodiny... Pak píšu.
Většina měla KO ventilator, což není muj pripad.
Ocenil bych tak konkrétní rady k věci. Treba které piny mas na mysli, kde se jednotka chlazení nachází (pod baterkou? ), atd.
Chápu, ze se to někomu nechce řešit poněkolikáté, ale prostě jsem toho moc nenašel...
Většina měla KO ventilator, což není muj pripad.
Ocenil bych tak konkrétní rady k věci. Treba které piny mas na mysli, kde se jednotka chlazení nachází (pod baterkou? ), atd.
Chápu, ze se to někomu nechce řešit poněkolikáté, ale prostě jsem toho moc nenašel...
Tak jsem si jen tak cvičně před barákem projel kontakty na konektorech a na pojistce... A po pár dnech jsem si z nudy zmáčkl automatickou klimatizaci na climatroniku a klima se rozjela
Chyba tedy byla v pojistce a to tím stylem, že nebyla přepálená (samozřejmě první, po čem jdu), ale měla zoxidované kontakty. S klimou předpokládám, že začala fungovat i sahara- nestihl jsem vyzkoušet dochlazování.
Každopádně bych se rád zeptal pro příště: Když vyndám baterku a plastový kryt pod ní, dostanu se tudy k jednotce dochlazování, která je zespodu? Pokud jo, na čem to drží? 2x imbus?
Chyba tedy byla v pojistce a to tím stylem, že nebyla přepálená (samozřejmě první, po čem jdu), ale měla zoxidované kontakty. S klimou předpokládám, že začala fungovat i sahara- nestihl jsem vyzkoušet dochlazování.
Každopádně bych se rád zeptal pro příště: Když vyndám baterku a plastový kryt pod ní, dostanu se tudy k jednotce dochlazování, která je zespodu? Pokud jo, na čem to drží? 2x imbus?
Re: O1- nefunkční sahara
No a to s tim právě souvisí. Nespíná, protože se netočí sahara. Ta se točit musí, jinak v klimě stoupá teplota a tlak, protože se neodvádí odpadní teplo ze systému. Vyřeš saharu a klima pojede, uvidíšČíča píše:Jinak auto má klimu, která se nespíná.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi