O1- nefunkční sahara

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Bydliště: Chomutov

O1- nefunkční sahara

Příspěvek od Číča »

Zdravím,
rád bych si tu otevřel vlákno kvůli nefunkční sahaře na O1, 1.9TDI, 2000r.v.

Bylo mi naměřeno VAGem teplota kapaliny 104st. a sahara se nesepla. Zatím jsem ji jen zkusil připojit natvrdo a to se točila (ventilátor tedy ok).
Zkusil jsem dále vyhodit pojistku č. 16,jak se radilo na jiném fóru a otočit klíčkem-mělo by to sepnout,ale nic.
Poradíte mi prosím, kudy dál?
Zkusil bych relé...relé č. 13 je relé klimatizace. Je sahara na tom?

Jinak auto má klimu, která se nespíná. To mi řešil jeden servis a je to jiný příběh... každopádně to přes ni neověřím.
Díky za rady
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Prohledat na Google 6 vteřin?? Jednotka chlazení zhnile piny nebo celá jednotka.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Číča »

Hledal jsem na google kolem hodiny... Pak píšu.
Většina měla KO ventilator, což není muj pripad.
Ocenil bych tak konkrétní rady k věci. Treba které piny mas na mysli, kde se jednotka chlazení nachází (pod baterkou? ), atd.
Chápu, ze se to někomu nechce řešit poněkolikáté, ale prostě jsem toho moc nenašel...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Nebo prepaleny predradny odpor pro 1 stupen
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jednotka je na nosníku zespodu jakoby pod baterii. Takže kabeláž či piny v jednotce nebo v konektoru nebo KO jednotka.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Číča
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 08 zář 2011, 20:10
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Číča »

Tak jsem si jen tak cvičně před barákem projel kontakty na konektorech a na pojistce... A po pár dnech jsem si z nudy zmáčkl automatickou klimatizaci na climatroniku a klima se rozjela :D :D
Chyba tedy byla v pojistce a to tím stylem, že nebyla přepálená (samozřejmě první, po čem jdu), ale měla zoxidované kontakty. S klimou předpokládám, že začala fungovat i sahara- nestihl jsem vyzkoušet dochlazování.
Každopádně bych se rád zeptal pro příště: Když vyndám baterku a plastový kryt pod ní, dostanu se tudy k jednotce dochlazování, která je zespodu? Pokud jo, na čem to drží? 2x imbus?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

2x6mm na 10 klíč.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Re: O1- nefunkční sahara

Příspěvek od Pepíček »

Číča píše:Jinak auto má klimu, která se nespíná.
No a to s tim právě souvisí. Nespíná, protože se netočí sahara. Ta se točit musí, jinak v klimě stoupá teplota a tlak, protože se neodvádí odpadní teplo ze systému. Vyřeš saharu a klima pojede, uvidíš ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“