OII RS CEGA - hazela chladici kapalinu/ ve meste netopi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII RS CEGA - hazela chladici kapalinu/ ve meste netopi
ano, jasnej pripad tesneni pod hlavou nebo hlava, ale nez to kuchnu rad bych se jeste poradil tady, treba je tam nejakej sotek
je to moje auto, sleduju s tim problemy nekdy od leta 2020
je to OII RS 125kw CEGA manual, najeto na budiku cca 240tis (asi poctivy), rozvody ve 150tis
zacalo to tak, ze manzelka mi vola do prace, ze je potreba dolit voda do auta, ze to na ni rve...tak 2l
potom zase a vsiml jsem si, ze auto vyhazuje vodu prepadem, zkusil jsem vicko na expanzce, zadna zmena (naopak kdyz jsem dal puvodni, je to lepsi)...no uz jsem byl rozhodnut, ze to kuchnu, ale potom se to trosku srovnalo a zjistil jsem, ze kdyz se jezdi normalne a proste na to kaslu, vyhaze to vodu asi na minimum a takhel to fungovalo treba 3-4 mesice na podzim bez jakykoli udrzby. Predtim se mi stalo, ze to na semaforech ve meste (po 25km jizdy) prestalo topit. Jak jsem to prestal resit a nechal tam vodu na minimu, byl jsem s tim nekolikrat na delsi jizde, s detma na horach, auto porad topi, funguje. Delal jsem olej, voda v oleji neni, dolil jsem z hecu G12 na max a od ty doby voda neubyla, ale dneska mi to rano zase prestalo cestou do prace topit (po 25km prijedu do mesta)...jednou kdyz jsem to honil jak nadmutou kozu, letela para z pod kapoty, teplota na budiku 90, olej cca 87, topeni OK.
Kdyz to dneska netopilo, vody tam bylo nad max, ale kdyz povolim vicko, hodne si to odfoukne a probubla chladic (nevim, jestli to ma vliv nebo se mi to jen zda)...
Kdybych to mel na felicii, je to jasna vec, tesneni pod hlavou, ale tady je to opravdu takovy divny a nejasny.
Co vas napada? Klidne se ptejte, muzu jeste neco zkouset nebo vic hlidat, ja jsem z toho takovej nasranej a nechce se me to z toho tahat.
auto je serie, jen cip
je to moje auto, sleduju s tim problemy nekdy od leta 2020
je to OII RS 125kw CEGA manual, najeto na budiku cca 240tis (asi poctivy), rozvody ve 150tis
zacalo to tak, ze manzelka mi vola do prace, ze je potreba dolit voda do auta, ze to na ni rve...tak 2l
potom zase a vsiml jsem si, ze auto vyhazuje vodu prepadem, zkusil jsem vicko na expanzce, zadna zmena (naopak kdyz jsem dal puvodni, je to lepsi)...no uz jsem byl rozhodnut, ze to kuchnu, ale potom se to trosku srovnalo a zjistil jsem, ze kdyz se jezdi normalne a proste na to kaslu, vyhaze to vodu asi na minimum a takhel to fungovalo treba 3-4 mesice na podzim bez jakykoli udrzby. Predtim se mi stalo, ze to na semaforech ve meste (po 25km jizdy) prestalo topit. Jak jsem to prestal resit a nechal tam vodu na minimu, byl jsem s tim nekolikrat na delsi jizde, s detma na horach, auto porad topi, funguje. Delal jsem olej, voda v oleji neni, dolil jsem z hecu G12 na max a od ty doby voda neubyla, ale dneska mi to rano zase prestalo cestou do prace topit (po 25km prijedu do mesta)...jednou kdyz jsem to honil jak nadmutou kozu, letela para z pod kapoty, teplota na budiku 90, olej cca 87, topeni OK.
Kdyz to dneska netopilo, vody tam bylo nad max, ale kdyz povolim vicko, hodne si to odfoukne a probubla chladic (nevim, jestli to ma vliv nebo se mi to jen zda)...
Kdybych to mel na felicii, je to jasna vec, tesneni pod hlavou, ale tady je to opravdu takovy divny a nejasny.
Co vas napada? Klidne se ptejte, muzu jeste neco zkouset nebo vic hlidat, ja jsem z toho takovej nasranej a nechce se me to z toho tahat.
auto je serie, jen cip
felda 1,3 72 koní ..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Co chladič spalin, jak je na tom? Řešim v podstatě stejný problém. Už to tedy topí jak blázen, ale pořád tlakuje do vody. Ještě chci zkusit ten chladič spalin, ale moc tomu nedávam. Vidim to na KO tísko, v tom horšim případě prasklá hlava nebo blok.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
chladic spalin to ma jeste ten stary, tu trubku, zkusim propojit hadice, abych ho obesel...jestli se tam nekam dostanu
kolisani teploty motoru jak ve skutecnosti, tak na budiku jsme resili uz nekolikrat, naposledy na exeu jsme v tom s kolegou lezeli a lezeli, menily se termostaty atd, nakonec to se zlepsilo treba jen o 50%, ale problem se nevyresil nikdy
uprimne - nechce se me do ty hlavy, uz jen proto, ze je to na svym, takze radsi patram, abych neudelal palici a pak nezjistil, ze je to treba ten chladic na egru atd
jednou jsem resil vodu v oleji na altee, nakonec se zkoncilo u tesneni pod hlavou, tak jsem to udelal, ale moc se to nezlepsilo - delal to klasicky vymenik (chladic) na olejovym filtru, ale byl na zkousce otlakovani a tam se na to vysrali, rekli, ze je OK a nebyl...uz jsem se taky setkal s ledascim
kolisani teploty motoru jak ve skutecnosti, tak na budiku jsme resili uz nekolikrat, naposledy na exeu jsme v tom s kolegou lezeli a lezeli, menily se termostaty atd, nakonec to se zlepsilo treba jen o 50%, ale problem se nevyresil nikdy
uprimne - nechce se me do ty hlavy, uz jen proto, ze je to na svym, takze radsi patram, abych neudelal palici a pak nezjistil, ze je to treba ten chladic na egru atd
jednou jsem resil vodu v oleji na altee, nakonec se zkoncilo u tesneni pod hlavou, tak jsem to udelal, ale moc se to nezlepsilo - delal to klasicky vymenik (chladic) na olejovym filtru, ale byl na zkousce otlakovani a tam se na to vysrali, rekli, ze je OK a nebyl...uz jsem se taky setkal s ledascim
felda 1,3 72 koní ..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Ono se tohle může jevit tak, že pokud vrkáš tak o tolik nejde, moc vody nevylítá, ale když motor popoženeš , tak se situace zhorší a voda lítá ven. Je to docela brzo, ale vypadá to na "těsnění", protože je tam plechové tak je prohlá hlava..Takže hlavu srovnat a těsnění..Samozřejmě to netopí, protože tam vždy z válce foukne tlak a systém se zavzdušní a po chvilce je i bez vody., pokud jízda pokračuje. Možná jsi motor někde/y/ připařil právě jízdou "bez vody".. .
nepropadat panice...
No... ještě zjistit, proč to teda poprvé vycházelo tu vodu...
Je pravda, že s tím lítám jako prase, ale vždy po ohřátí a celkem se o to starám (ohřívám, dochlazuju)
Napadlo mě, jednou jsem to dělal na LTaku, že za studena vrtulka honila vodu, za tepla se protáčela... uvidíme, až to kuchnu
Je pravda, že s tím lítám jako prase, ale vždy po ohřátí a celkem se o to starám (ohřívám, dochlazuju)
Napadlo mě, jednou jsem to dělal na LTaku, že za studena vrtulka honila vodu, za tepla se protáčela... uvidíme, až to kuchnu
felda 1,3 72 koní ..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Tak hoši, stále to jezdí a stále to po ostřejší jízdě tlakuje, ale topí..., Kapalina je jako nová (a to to jezdí už dlouho), jak se jezdí normálně (60/110kmh) tak se nic neděje... zítra to zkusím ještě natlakovat a uvidím, ale než hlavu, ještě zkusím ten chladič.
felda 1,3 72 koní ..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
tak jsem se do toho koncem dubna konecne pustil a byla prohnuta hlava, praskla nebyla (ikyz kolem zhavicek popraskana je), "hlavar" rikal, ze po 2009 uz praskle nebyvaji a taky nebyla, prohla byla ale pekne...
opraveno, uz jezdi a funguje
jinak rozvody byly udajne delany na 150tis a kdyz jsem delal tu hlavu, melo to 240tis a rozvody a pumpa byly uplne v pohode, mohl jsem to tam nechat, chladic spalin jsem si otlakoval sam a tam unik nebyl, jinak jsem zadnej problem dalsi nezaznamenal, slo to pekne, ale tech rovnaku na vohejbak je tam hodne a kdyz jsem ve 2 rano koncil, uz jsem sotva tahal nohy...
edit: auto ma tech 240tis asi nestocenych, vsechny ventily byly tesne, krom vyfukovych na 3tim valci, udelal jsem je tedy nakonec vsechny stejne
opraveno, uz jezdi a funguje
jinak rozvody byly udajne delany na 150tis a kdyz jsem delal tu hlavu, melo to 240tis a rozvody a pumpa byly uplne v pohode, mohl jsem to tam nechat, chladic spalin jsem si otlakoval sam a tam unik nebyl, jinak jsem zadnej problem dalsi nezaznamenal, slo to pekne, ale tech rovnaku na vohejbak je tam hodne a kdyz jsem ve 2 rano koncil, uz jsem sotva tahal nohy...
edit: auto ma tech 240tis asi nestocenych, vsechny ventily byly tesne, krom vyfukovych na 3tim valci, udelal jsem je tedy nakonec vsechny stejne
felda 1,3 72 koní ..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS