Krásnou neděli pánové,
Nevím, jak přesně pojmenovat tohle vlákno, ale problém je následující:
Při jízdě na jakýkoliv rychlostní stupeň když dosáhnu 3.000 otáček, tak je to jak kdybych narazil do omezovače, nebo spíš do zdi. Auto prostě dál nejede. Dělá to opravdu na každou rychlost. Je to asi na trojku v 60, na čtyřku v 80 a na pětku ve 100.
Když hned po tom přeřadím nahoru, nebo dolů, auto se nechce rozhoupat. Trvá to třeba 3 vteřiny a zase dobrý.
Nevím, jestli hledat závadu v čerpadle, nebo někde jinde. Diagnostiku jsem zatím nedělal, jen výčet chyb a ten ukázal špatný signál rychlosti, nebo tak něco.
Podotýkám, že na neutrál jde motor vytočit do omezovače. Dál jsem i zkoušel, jestli má vliv pozice plynového pedálu a nemá, je jedno, jestli mám nohu na podlaze, nebo jen lechtám plyn, dělá to stejně.
Předem díky za nápady, mám to auto chvíli a už jsem to takhle koupil
LT 35 2.5 TDi 66kW problém s otáčkami
Moderátoři: šulda, Moderátoři
LT 35 2.5 TDi 66kW problém s otáčkami
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
tak jsem to nalogoval, bylo vidět, že asi na 2.750ot najednou klesla váha a jednotka snížila naftu
vyměnil jsem váhu a jede jak z praku
ještě řeším jeden problém, chci dát větší vstřiky, protože těch 66kW je fakt málo, když to člověk naloží. Problém je ale ten, že jsou fakt zapečené, takže nejdou vyndat, ani 15 klíčem se mi nepovedlo s tím otočit. Jelikož je motor od 3. vstřiku pod plechem, nejde použít reverzní kladivo. existuje na to nějakej fígl, nebo třeba nějaké rozpouštědlo?
vyměnil jsem váhu a jede jak z praku
ještě řeším jeden problém, chci dát větší vstřiky, protože těch 66kW je fakt málo, když to člověk naloží. Problém je ale ten, že jsou fakt zapečené, takže nejdou vyndat, ani 15 klíčem se mi nepovedlo s tím otočit. Jelikož je motor od 3. vstřiku pod plechem, nejde použít reverzní kladivo. existuje na to nějakej fígl, nebo třeba nějaké rozpouštědlo?
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?