Fabia III 1,4 TDI CR motor CUSB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia III 1,4 TDI CR motor CUSB
Zdravím stojí mi na dílně zmiňovaná fabia 1,4 majitelovi se zastavila na dálnici , diagnostika hlásí nízký tlak na railu ,podávací čerpadlo tlačí 4,5 Baru ,v měřeních hodnotách na railu je tlak 7 Baru.V čerpadle vyditelny pilinky nejsou, vyměněn na zkoušku ventil N290 na čerpadla a bezezměny.Rozvody zkontrolovány všechno sedí.Asi bych to viděl s největší pravděpodobností na zadřený vysokotlaký čerpadlo.Nebo někdo poradí na co se ještě zaměřit?? Díky
To je strašne individuální právě že, švagrová má OII face 1.6TDi, na moje doporučení jenom Benzina + VIF,paliváč pravidelně jí měním po 15ti tis.km s olejem a stejně vstřiky odešly
Několik jiných aut 1.6TDi co občas servisuju jezdí hlava nehlava,servis když je náhodou čas,tankují všude možně, vesměs mají 200tis.km+a jenom to jezdí...
1.4CR jsem zatím neřešil ale principielně je to to stejný si myslím
Několik jiných aut 1.6TDi co občas servisuju jezdí hlava nehlava,servis když je náhodou čas,tankují všude možně, vesměs mají 200tis.km+a jenom to jezdí...
1.4CR jsem zatím neřešil ale principielně je to to stejný si myslím