A4 B8 8K CJC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

A4 B8 8K CJC

Příspěvek od hansdob »

Motor CJC dle TP. Trpí na protočeni pohonu olej čerpadla?? Včera volali ze hlásí nízký tlak ( já jsem mimo momentálně ) tak jen zjišťuji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Pozri moje vlákno, riešil som to dva týždne dozadu:

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=177953

Vymenil som olejové čerpadlo (na želanie zákazníka), snímač tlaku (pre istotu), náhon čerpadla (nejavil veľké známky opotrebenia len hrany boli zľahka otlačené), vyčistil sací koš a olej som dal 5W40. Po tomto zásahu tlak oleja na voľnobeh stúpol asi na 0,5 bar za studena (čo je podľa DP stále málo, resp. na hrane). Výsledok je taký že už to hlášku nevyhadzuje, ale predpokladám že jedného dňa sa to vráti. Myslím že najviac tomu pomohla výmena oleja a ostatné bolo viac-menej zbytočné a chyba bude inde. Ak budeš chcieť zmerať tlak oleja priprav si pevné nervy, snímač je hore v hlave a zavadzá tam všetko možné, možno je vhodné odpojiť trubku dif. senzora DPF a odmontovať lambdu ale ja som to zvládol bez toho. Demontáž vane - povoliť silentbloky, motoro vytiahnuť hore a povoliť nápravnicu, inak vaňu nevytiahneš zavadzá tam elektrické servo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“