Vw LT 2.5 SDI po studenem startu jede na 4 válce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomyxxx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 čer 2012, 16:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomyxxx »

Je fakt ze tlaky jsem zatim nemeril, a rozdelano jsem to jeste nemel tak abych omrkl ktouzky. Nic mene to auto krasne na drc chytne a vrni jenze pak padne nez se zahreje tak se pomalu chyta dalsi valec. Takze rozvody na cerpadle by meli byt ok protoze auto normalne po zahrati krasne jede bez problemu
Tomyxxx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 čer 2012, 16:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomyxxx »

Kluci a jeste prosim rad bych koupil klic na vstriky vi nekdo jaky tam pasuje? Je jich mraky tak at nekoupim nejaky nesmysl 🙈
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Příspěvek od volvo pan »

by to foukalo,dyž sundaš vičko na olej,ten pist popr krouzky. Ma to docela rozmezi na rozvodech,na turbovejch to poznaš snadno,to netahne,ale sdi si necha libit vic. Vrci to pekne i když je to blbě nastaveny. Diag byla? S kulatou zasuvkou bejva problem. To chces rozebirat přimo vstřik nebo jen vyndat? Přidělany je to asi 8 šroub na asi 6 imbus,tada bejvá to tak. Přes klemu. Vyndat reverznim kladivem. Možna to i vypáčiš,ale ten reverz je mnohem lepší.Na teplym motoru. Zjisti kerej nepalí a zkus je prohodit.
Tomyxxx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 čer 2012, 16:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomyxxx »

Prrs vicko nic nefouka, motor neklepe ani v nem nic necvaka, jdou jen slyset vstriky jak cvrlikaji. Imbus jsem sundal i s tim.drzakem toho vstriku takze staci uz jen vstrik vypacit na horu? Ja myslel ze bude jeste zasrubovany. Tak koupim nejaky pakovy vytahovak nebo ho zkusim uvazat a pres paku vytahnout ( videl.jsem na YT 😃) no snad to bude vstrikama, uz tak na zen motor toho moc neni 🙈
Tomyxxx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 čer 2012, 16:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomyxxx »

Obrázek

Tak jsou venku
volvo pan
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 14 kvě 2021, 22:29
Bydliště: zapad

Příspěvek od volvo pan »

ty si rychlej :D co ten patej? jako nevim,co to sdi,ale na tdi je toho ještě dost,vstřiky by mely jit z 1ovce,píst se taky myslim vyskytuje skoro do současnosti,hydra taky a furt se da někde koupit cely volvo s timhle motorem.a někdy i za malo. Jen vw má takovej blbej zvyk,že u těch slabejch motorizaci dělaj dost zvlaštní upravy,že tam taky nic pasovat nemusí.Ale tady u toho si myslim,že by to šlo..No ale moc se mi to s tim vstrikem nezda,aby se takle choval.To neni cr,tohle se necha libit hodne. spiš bych to viděl na komprese fuč,třeba visi ventil..pokud je to fakt dobře nastaveny. Ale teda přeju ti ten vstřik,to by bylo nejjednodušší.
Tomyxxx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 čer 2012, 16:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomyxxx »

Ten patej uz je venku taky trichu jsem zapasil s kabelem 🙈 ale vypada stejne jajo ostatni mozna trosku cistci. Dnes je vemu do na test tak uvidome, taky bych byl.nejradeji kdyby to bylo vstrikama. Zas je mi divny ze to dela jen pri studenem motoru jak se to ohreje tak je po zavade 🤷‍♂️ coz sedi vic na treba na tu ztratu komprese. No jeste zkusim sehnat merak na tlaky tak uvidime 🙈
Tomyxxx
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 25 čer 2012, 16:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomyxxx »

Tak vstriky, po kontrole namontovany, byl spatny ridici vstrik. Jeste se chci zeptat. Cidlo teploty paliva je v cerpadle? Popripade vi nekdo kde? Popripade nejake achema? Diky moc za radu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“