Audi A6 '07 3.0TDI 171kW ASB - Regulace TD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fejmus
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 bře 2013, 19:05

Audi A6 '07 3.0TDI 171kW ASB - Regulace TD

Příspěvek od fejmus »

Ahoj,

sporadicky po ohřátí se chová motor jakoby byl v nouzáku, aktuátor TD nastaví na 18% a vysere se na to.. Následně to skočí do nouzáku pro nedosažení plnícího tlaku. Jsem schopen tuto chybu navodit i na volnoběh bez spadnutí do nouze. Reset motoru nepomůže, většinou až vychladnutí nebo to lze "opravit" odpojenim a zapojením konektoru od nastavovače REA.

- nový REA nepomohl
- nové TD včetně nastaveného REA nepomohlo
- znovunastavení REA nepomohlo

- vířivé klapky nové
- MAP senzor nový
- EGR na zkoušku zaslepen
- seriová mapa

Chová se to sporadicky, občas chyba nastane po 100km někdy po 5km.

Už mě nenapadá nic jiného než kabeláž k REA nebo ŘJ.

Nesetkal se s tím někdo?

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
Control Module Part Number: 4F0 910 402 S HW: 4F0 907 401 C
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Software Coding: 0011372
Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
VCID: 2D56919BB4029956C6-8078

3 Faults Found:

000565 - Boost Pressure
P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON

Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 371909 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 10:42:50

Freeze Frame:
RPM: 2310 /min
Torque: 237.9 Nm
Speed: 87.4 km/h
Absolute Pres.: 2203.2 mbar
Absolute Pres.: 1152.6 mbar
(no units): 0.0
Temperature: 17.1°C

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 372077 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 19:48:54

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 80.1°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.31 V
Duty Cycle: 11.8 %

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 009 - Electrical Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 372077 km
Time Indication: 0
Date: 2021.05.29
Time: 19:48:54

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 80.1°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.31 V
Duty Cycle: 11.8 %

Přikládám log, je zde vidět divné kostrbaté chování aktuátoru těsně před chybou.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Máš tam origo aktuální SW?? Nebo je tam nějaký Čipík 😉😉
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
fejmus
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 bře 2013, 19:05

Příspěvek od fejmus »

hansdob píše:Máš tam origo aktuální SW?? Nebo je tam nějaký Čipík 😉😉
Byla tam nějaká prasarna, Mirulak mi poslal sérii a dělá to furt.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Klapky OK?? Kat OK?? Saní průchozí??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Káble
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Taky bych typnul
Maly tlak zrejme bude dusledek elektricke chyby
na driveru turba.
Jsou tam el zavady, a daval jsi novy.
Tak logicky zustava kabelaz
V horsim pripade EDC
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

to servo jsi zaučil čím?Postup...Myslím že tam bude problém
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

To by psalo jinou zavadu.
ve vypisu ma jasne napsany el zavada
fejmus
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 bře 2013, 19:05

Příspěvek od fejmus »

Nebyl jsem u toho, ale myslím že pomocí VAS 6395 nebo tak něco. Dělal to přímo člověk, co se tím živí.. Podotýkám, že je tam 3. nastavovac a dělá furt to stejné.

Dále upřesním, že se ta chyba objevuje i na volnoběhu po nějaké době stání.. Nastavovac se nastaví na 18% a s přidáním plynu s ním nehybe.. A žádniu chybu to nenapíše, až když s tím chvíli jedu a EDC si uvědomí, že není dosažený plnící tlak. Spíš jakoby se VGT lopatky fyzicky zaseknuly, ale po odpojení a zapojení nastavovace zase začnou fungovat.

Když zkouším test akčních členů v této nefunkční fázi, tak vidím požadavek od EDC (požadovanou hodnotu) a vedle skutečnou, která na požadavek vůbec nereaguje a chybovka je čistá.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Videl bych to na EDC immo OfF jen na zkousku
Tim myslim druhou jen s vypnutym Immo.
Jasne moc lidi to nedela, nemaji ty spravny nastroje.
fejmus
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 17 bře 2013, 19:05

Příspěvek od fejmus »

Závěr: vadné nové TD nebo jen nastavovač. Koupilo se originální TD a už bez problému. Repas byl od Starlinu :). Všem díky za tipy.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo, zkušenost opět
Několikrát jsem ve snaze zákazníkovi ušetřit namontoval tyto super repasy ( Remante,DRI apod ) a vždycky to byl vyjeb
Nedávám to už ani omylem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“