Problém žhavení 1.9 TDI 110 PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém žhavení 1.9 TDI 110 PS
Prosím vás mohl by mi někdo poradit. Vymněnil jsem žhavící svíčky vše proběhlo v pořádku. Přijel jsem a ráno jsem už nanažhavil. Zjistil jsem že jsou prasklé přepadové hadičky tak jsem ej vyměnil a přesto to nežhaví a ani nenastartuje. Žhavení probíhá cca 20 sec. ptom vypne a svíčky jsou na dotyk studené. Pokud svíčky vyndám a zkouším je venku všechny bez problému nažhaví i po jednotlivých zástrčkách. Děkuji za radu Michal Kezr
Ford Galaxy, 1,9 TDI 110 PS r.v. 1999
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
... to, že mu to dlouho žhaví není příčina toho, že to nejde nastartovatFantik píše:Jestli ti to žhaví tak dlouho tak máš buď odpojené nebo vadné čidlo na teplotu chladící kapaliny.
Ta velká pojistka tušim že 50A je v pořádku?


... ty přepadové hadičky mohly způsobovat zavzdušňování - padání nafty, když se teď po výměně podíváš na tu průhlednou hadičku k čerpadlu, je plná nafty nebo jsou tam bubliny? Pokud je nafta OK, tak zkus vypojit to čidlo teploty ECT, ať to žhaví na maximum - co nejdéle a zkus nastartovat, pokud to bude OK, tak viz. níže...
Co jsi tam dal za žhaviče?... tipuji Bosch

GIV Variant TDi ???kW
Re: Problém žhavení 1.9 TDI 110 PS
Skús vybrať všetky žhaviče, pripojiť a skontrolovať či budú žhaviť. Mal som jeden prípad, keď boli vadné kontakty relé i keď vyzerali super - bolo potrebné preklepnúť tie kontaktné plošky. Ak je to chyba relé žhaviče ak budú zapojené všetky a vonku tak nenažhavia.caraxx píše:Prosím vás mohl by mi někdo poradit. Vymněnil jsem žhavící svíčky vše proběhlo v pořádku. Přijel jsem a ráno jsem už nanažhavil. Zjistil jsem že jsou prasklé přepadové hadičky tak jsem ej vyměnil a přesto to nežhaví a ani nenastartuje. Žhavení probíhá cca 20 sec. ptom vypne a svíčky jsou na dotyk studené. Pokud svíčky vyndám a zkouším je venku všechny bez problému nažhaví i po jednotlivých zástrčkách. Děkuji za radu Michal Kezr
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Re: Problém žhavení 1.9 TDI 110 PS
... ale on píše: "...bez problému nažhaví i po jednotlivých zástrčkách", to znamená, že relé spíná (a i silová pojistka je dobrá) a opravdu jsem nezažil, že by relé sepnulo 16A pro jednu a mělo problém sepnout 4x16A, zažil jsem pouze, že dávalo pár mA (přechoďák).. pro voltmetr to stačilo a silově bohužel... osobně to měřím pod zátěží tří žhavičů (jednotlivé žhaviče otestoval) - vypojím poslední fajfku a do ní píchnu voltmetralino2 píše:Skús vybrať všetky žhaviče, pripojiť a skontrolovať či budú žhaviť. Mal som jeden prípad, keď boli vadné kontakty relé i keď vyzerali super - bolo potrebné preklepnúť tie kontaktné plošky. Ak je to chyba relé žhaviče ak budú zapojené všetky a vonku tak nenažhavia.caraxx píše:Prosím vás mohl by mi někdo poradit. Vymněnil jsem žhavící svíčky vše proběhlo v pořádku. Přijel jsem a ráno jsem už nanažhavil. Zjistil jsem že jsou prasklé přepadové hadičky tak jsem ej vyměnil a přesto to nežhaví a ani nenastartuje. Žhavení probíhá cca 20 sec. ptom vypne a svíčky jsou na dotyk studené. Pokud svíčky vyndám a zkouším je venku všechny bez problému nažhaví i po jednotlivých zástrčkách. Děkuji za radu Michal Kezr

GIV Variant TDi ???kW
Dobrá zpráva
Děkuji všem za odpovědi a nápady. Zřejmně došlo k tomu, že prasklá hadička od přepadu způsobila to, že v čerpadlu nebyla nafta a čerpadlo si ho samo znovu nenatáhlo. Vše jsem vyřešil tím, že jsem natáhl naftu do čerpadla pusou přes hadičku, kterou jsem připojil na kovovou trubučku, která vede ke střikům. Samozřejmně jsem přitom musel startovat. Pořád to ještě hůř žhavý, ale to může mít na storisti, to že jsem část nových svíček vymněnil za staré.Děkuji a přeji pěkný den
Ford Galaxy, 1,9 TDI 110 PS r.v. 1999
Re: Problém žhavení 1.9 TDI 110 PS
Ospravedlňujem sa, ale on tam písal, že po žhavení sú sviečky studené. To ma zmýlilo.Slavkov píše:... ale on píše: "...bez problému nažhaví i po jednotlivých zástrčkách", to znamená, že relé spíná (a i silová pojistka je dobrá) a opravdu jsem nezažil, že by relé sepnulo 16A pro jednu a mělo problém sepnout 4x16A, zažil jsem pouze, že dávalo pár mA (přechoďák).. pro voltmetr to stačilo a silově bohužel... osobně to měřím pod zátěží tří žhavičů (jednotlivé žhaviče otestoval) - vypojím poslední fajfku a do ní píchnu voltmetralino2 píše:Skús vybrať všetky žhaviče, pripojiť a skontrolovať či budú žhaviť. Mal som jeden prípad, keď boli vadné kontakty relé i keď vyzerali super - bolo potrebné preklepnúť tie kontaktné plošky. Ak je to chyba relé žhaviče ak budú zapojené všetky a vonku tak nenažhavia.caraxx píše:Prosím vás mohl by mi někdo poradit. Vymněnil jsem žhavící svíčky vše proběhlo v pořádku. Přijel jsem a ráno jsem už nanažhavil. Zjistil jsem že jsou prasklé přepadové hadičky tak jsem ej vyměnil a přesto to nežhaví a ani nenastartuje. Žhavení probíhá cca 20 sec. ptom vypne a svíčky jsou na dotyk studené. Pokud svíčky vyndám a zkouším je venku všechny bez problému nažhaví i po jednotlivých zástrčkách. Děkuji za radu Michal Kezr