BMW E39 imobolizér!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW E39 imobolizér!!!
Dotáhnuli mi do opravy BMW E39 motor 525d s tím, že auto nestartuje. Po zapnutí klíčku ani necvaklo. Diagnostika psala imobilizér.Všimnul jsem si že je povytažený konektor z EWS3. Zatlačil jsem ho a auto startuje. Nicméně párkrát nastartuje a potom ta sama závada. Zjistil jsem že když poklepu na tu EWS3, tak to začne startovat. Jako by v ní byl nějaký studeňák. Těch jednotek je na netu celkem dost. U bavoráku jsem to ještě neřešil a tak se chci zeptat zkušenějších. To číslo na té EWS3 musí být naprosto stejné? Těch prvních pět určitě, protože to páté značí tuším počet válců. takže jedná se o ty další. A při spárování bývají s tím nějaké trable? Jak je to například s ISN kódem? Sdělují ho vůbec značkové servisy? Třeba u škodovky si kód imobilizéru vyčtu sám, ale na BMW takový program nemám.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 17 dub 2006, 16:38
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E39 imobolizér!!!
oficiální cesta na spárovaní není, u BMW se objedná na základě VIN, EWSko přijde už nahrané, jen musíš udělat synchronizaci EWS-DDE (nastavení plovoucího kodu)
rychlejší je udělat kopii obsah procesoru z EWS
rychlejší je udělat kopii obsah procesoru z EWS
Re: BMW E39 imobolizér!!!
Neni jednoduchsi pozriet dovnutra ci neuvidis nejake studenaky?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: BMW E39 imobolizér!!!
Dovnitř jsem se už díval. Na pohled nic volného nebo vyhřátého. Je tam spousta elektrosoučástek a může být některá z nich vadná. Napadlo mně ještě takové řešení řekl bych už za hranou. Do toho konektru jde na pin2 stálý proud a na pin3 proud z 15 čili po zapnutí klíčku. Když to nestartuje, tak vlastně nespíná to černé relátko v EWS3. To relé spíná ty dva krajní silnější piny, což je kostra. Co když to relé obejdu a ty piny prostě propojím. Majitel je mladej ogar, kterému je jedno jestli to půjde startnout třeba šroubovákem. Hlavně, aby nezůstal zase nekde trčet. A nějakou nahranou sadu z BMW za několik tisíc nechce. Auto je to staré a celkově bych řekl ,,šrot." Jeho cena včetně řidiče max do 15tis. Takže samozřejmě úkol zní: opravit to co nejlevněji. Jen se chci zeptat zda někdo neví co všechno se tím EWS ovládá, aby mi něco nevyhučelo. Ještě jsem zjistil, že ten problém s nastartováním je až po delší jízdě cca 20km. Pokud startuju na místě, tak klidně i 30x a funguje. jakmile s tím udělám delší jizdu, což bylo včera, tak dnes ráno to ani necvaklo.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: BMW E39 imobolizér!!!
K tvojmu popisu problému a investícii je jediná možnosť a správna odpoveď - zberný dvor.
Re: BMW E39 imobolizér!!!
Tak to by byla i moje odpověď. Bohužel to tak vždycky řešit nejde. Nemá každý na nové auto a někdo je rád když si pořídí nějaké levnější ,,přibližovadlo," ikdyž bohužel v horším stavu. Jezdí mi tu do opravy auta za dvě mega a jezdí mi sem taky auta za pár tisíc, jako jsou třeba Feldy nad kterými většina servisů ohrnuje nos a to se mně osobně nelíbí. Já se snažím vždycky nějak vyjít vstříc. Na některých zakázkách prostě vyjdu tak nějak méně v plusu na některých pak více, takže se to srovná. Asi jsem stále stará škola, kde platilo ,,náš zákazník náš pán." Dnes je to spíše o mamonu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW