
Jiné teploty spalování při provozu na RO?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
No nevím. 70 tis km to běhalo bez problémů, pak výměna trysek za větší a po cca 3tis km kaput.octavia_66_tdi píše:
to si pis ze je to tim ze jsi lil olej a z poloviny i vetsima tryskama jelikoz to ma nabehano,olej se nespali jak ma (usazuje se karbon) a navic jde do oleje a ten pak hure maze a vysledek je .. 99.000kc![]()
to sice moc nechapu, kdyz motor jety komplet sezenes do 20tis ale budiz
Pro upřesnění - ten výbrus, písty, GO hlavy, rozvody náplně atd staly 65 tis. ten zbytek byl za komplet novou spojku, znova orig trysky, nějaká práce a tak. Měl jsem hodně možností koupit starý motory z bouraček (od 8 do 55 tis), všechny údajně (samozřejmě, jak jinak) v super stavu. Ale na zajíce v pytli nějak nemám morál... Teď mám prakticky novej motor a můžu ho začít znova huntovat. To zas budou vánoce...
A co se nákladů týče - jsem pořád ještě v plusu...
O to víc teď musím "olejovat".

VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
to je blbost kamárade na naftu se tohle nemohlo stát. Ten píst je zkrátka zadřený = velká dodávka oleje, který se nestačil spálit vytváří se pryskyřice a to je výsledek. Mám z toho také stále strach, ale u mnohem většího motoru zrovna teď v pátek dostal kuřbu na olej ne zrovna teplý došla mně bohužel naftaM-i-š-a-k píše:Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohle


No dobře ale když bude velká dodavka nafty, ktera se nebude mít kde spalit tak tam taky začne zustavat bordel?truck píše:to je blbost kamárade na naftu se tohle nemohlo stát. Ten píst je zkrátka zadřený = velká dodávka oleje, který se nestačil spálit vytváří se pryskyřice a to je výsledek. Mám z toho také stále strach, ale u mnohem většího motoru zrovna teď v pátek dostal kuřbu na olej ne zrovna teplý došla mně bohužel naftaM-i-š-a-k píše:Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohlea stál jsem tři hodiny na stavbě tak snad mně to odpustí.
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
truck píše:to je blbost kamárade na naftu se tohle nemohlo stát. Ten píst je zkrátka zadřený = velká dodávka oleje, který se nestačil spálit vytváří se pryskyřice a to je výsledek. Mám z toho také stále strach, ale u mnohem většího motoru zrovna teď v pátek dostal kuřbu na olej ne zrovna teplý došla mně bohužel naftaM-i-š-a-k píše:Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohlea stál jsem tři hodiny na stavbě tak snad mně to odpustí.
s tímto názorem se stotožňuji

Malej blbej pokus nalej do plechového hrnku naftu a dej na plotýnkový vařič, ale na dno jen trochu. Zapni a dívej co udělá nafta. VYPAŘÍ SE. Nalej řepkový olej a dívej. VYŠKVAŘÍ SE. Něco podobného se děje ve spalovacím prostoru.radluk píše:jak muzete tvrdit ze prebytek nafty se vypari a prebytek oleje ne, kde to berete takove informace? Na cem se takove tvrzeni zaklada?
Vypari se kam, kominem ?
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Teď jsi mě trochu uklidnil, mám tam zase orig trysky, je to zas líný, ale aspoň to jede...pajda píše:2 truck
takový písty na fotkách jsem několikrát viděl v reálu,a ujišťuju tě že se to stane i z tý nejkvalitnější nafty.Ono totiž nestačí dát jen víc paliva,musí se k tomu úměrně přidat i vzduchA to že za tohle může olej bych netvrdil s takovou jistotou

VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)