Jiné teploty spalování při provozu na RO?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 02 dub 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od M-i-š-a-k »

Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohle :P
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

octavia_66_tdi píše:

to si pis ze je to tim ze jsi lil olej a z poloviny i vetsima tryskama jelikoz to ma nabehano,olej se nespali jak ma (usazuje se karbon) a navic jde do oleje a ten pak hure maze a vysledek je .. 99.000kc ;)

to sice moc nechapu, kdyz motor jety komplet sezenes do 20tis ale budiz
No nevím. 70 tis km to běhalo bez problémů, pak výměna trysek za větší a po cca 3tis km kaput.
Pro upřesnění - ten výbrus, písty, GO hlavy, rozvody náplně atd staly 65 tis. ten zbytek byl za komplet novou spojku, znova orig trysky, nějaká práce a tak. Měl jsem hodně možností koupit starý motory z bouraček (od 8 do 55 tis), všechny údajně (samozřejmě, jak jinak) v super stavu. Ale na zajíce v pytli nějak nemám morál... Teď mám prakticky novej motor a můžu ho začít znova huntovat. To zas budou vánoce...
A co se nákladů týče - jsem pořád ještě v plusu...
O to víc teď musím "olejovat". :)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

M-i-š-a-k píše:Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohle :P
to je blbost kamárade na naftu se tohle nemohlo stát. Ten píst je zkrátka zadřený = velká dodávka oleje, který se nestačil spálit vytváří se pryskyřice a to je výsledek. Mám z toho také stále strach, ale u mnohem většího motoru zrovna teď v pátek dostal kuřbu na olej ne zrovna teplý došla mně bohužel nafta (wallbash) a stál jsem tři hodiny na stavbě tak snad mně to odpustí. :roll:
M-i-š-a-k
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 02 dub 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od M-i-š-a-k »

truck píše:
M-i-š-a-k píše:Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohle :P
to je blbost kamárade na naftu se tohle nemohlo stát. Ten píst je zkrátka zadřený = velká dodávka oleje, který se nestačil spálit vytváří se pryskyřice a to je výsledek. Mám z toho také stále strach, ale u mnohem většího motoru zrovna teď v pátek dostal kuřbu na olej ne zrovna teplý došla mně bohužel nafta (wallbash) a stál jsem tři hodiny na stavbě tak snad mně to odpustí. :roll:
No dobře ale když bude velká dodavka nafty, ktera se nebude mít kde spalit tak tam taky začne zustavat bordel?
Peugeot 405 1.8Td zatím jen experimenty s olejem uvidíme
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

.....

Příspěvek od ajk »

přebytek nafty se vypaří ale olej neee....ten tam zůstane...jinak mě to celkem vyděsilo mám taky větší trysky ale na 1.9 81kw najeto asi 30tis na olej...
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

Hulí ti to?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia_66_tdi »

truck píše:
M-i-š-a-k píše:Podle mě by ti to udělalo i na naftu možna ne tak brzo ale jestli ti to dymylo černě tak by se to stalo i na naftu velýka dávka, dost nespaleného paliva roavna se tohle :P
to je blbost kamárade na naftu se tohle nemohlo stát. Ten píst je zkrátka zadřený = velká dodávka oleje, který se nestačil spálit vytváří se pryskyřice a to je výsledek. Mám z toho také stále strach, ale u mnohem většího motoru zrovna teď v pátek dostal kuřbu na olej ne zrovna teplý došla mně bohužel nafta (wallbash) a stál jsem tři hodiny na stavbě tak snad mně to odpustí. :roll:


s tímto názorem se stotožňuji ;)
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

Příspěvek od ajk »

KUK píše:Hulí ti to?
no když tomu naložím tak si to zakouří....
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 11:03, celkem upraveno 1 x.
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od truck »

radluk píše:jak muzete tvrdit ze prebytek nafty se vypari a prebytek oleje ne, kde to berete takove informace? Na cem se takove tvrzeni zaklada?
:o
Vypari se kam, kominem ?
Malej blbej pokus nalej do plechového hrnku naftu a dej na plotýnkový vařič, ale na dno jen trochu. Zapni a dívej co udělá nafta. VYPAŘÍ SE. Nalej řepkový olej a dívej. VYŠKVAŘÍ SE. Něco podobného se děje ve spalovacím prostoru.
Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia_66_tdi »

radluk píše:jak muzete tvrdit ze prebytek nafty se vypari a prebytek oleje ne, kde to berete takove informace? Na cem se takove tvrzeni zaklada?
:o
Vypari se kam, kominem ?


to mrkáš na drát co ? (rofl)
ten ti to dokázal ;)
takze komin nekomin je to tak
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

2 truck

takový písty na fotkách jsem několikrát viděl v reálu,a ujišťuju tě že se to stane i z tý nejkvalitnější nafty.Ono totiž nestačí dát jen víc paliva,musí se k tomu úměrně přidat i vzduch (LOL) A to že za tohle může olej bych netvrdil s takovou jistotou ;)
Pedros75
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 09 lis 2007, 14:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pedros75 »

Ono je taky rozdíl pokud nacpeš větší dávku do komůrkáče nebo do přímého vstřiku. Komůrkáč sežere ledaco ale ty přímé vstřiky jsou háklivky jak se již mnozí nepříjemně přesvědčili....
Ford Escort 1.8D + zatím bezproblémový Lucas (momentálně ve fázi příprav na dvounádržový systém)
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od KUK »

pajda píše:2 truck

takový písty na fotkách jsem několikrát viděl v reálu,a ujišťuju tě že se to stane i z tý nejkvalitnější nafty.Ono totiž nestačí dát jen víc paliva,musí se k tomu úměrně přidat i vzduch (LOL) A to že za tohle může olej bych netvrdil s takovou jistotou ;)
Teď jsi mě trochu uklidnil, mám tam zase orig trysky, je to zas líný, ale aspoň to jede... :)
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
jezkovich
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 kvě 2007, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od jezkovich »

A 1.-3. válec byly v pohodě? To je teda docela náhoda ne? Nebo se ty 2 zkamarádili a řekli si že když jsou tak na kraji že na to budou srát? Nebo to náhoda nebyla a do hry vstoupila nějaká další proměnná??
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“