Diagnostika Turba (a Váhy)?

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milík
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 16 srp 2008, 03:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Geografický střed Moravského Krasu

Příspěvek od Milík »

Tak mám nové poznatky,auto bylo už v takovém stavu,že už jen jezdilo v nouzi.Vyměnil sem váhu vzduchu,a nouze je pryč.Zatím sem neměl možnost to vyzkoušet za studena,to je ta závada co tu řeším,že za studena potřebuju odjet z křižovatky,a auto mě v tom nechá,(padne do nouze)Udělal sem dva logy,ale dělal sem je poprvé,tak na to někdo mrkněte,snad se z toho něco pozná.Sou teda dělaný už s novou váhou,a do nouze to v průběhu měření nespadlo.
http://leteckaposta.cz/490107446
Ondrysis
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 09 říj 2019, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ondrysis »

Zdař bůh Hoši

Mám tu další rotačku AHF. Při půl plynu zrychluje plynule. Když od ni chci akceleraci, po dosažení středních otáček poleví a sepne, takhle dokola. Je to vidět v grafech při trojce od mrtva do 4000 z kanálu 3 a 11 (cihla na pedalu), když se na to podíváte co vám projde hlavou?

Obrázek
margetin
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 26 srp 2020, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Ledčice

1,9TDI BXE

Příspěvek od margetin »

Ahojky, moc prosim mohl by mi nekdo zkouknout Log vahy a turba?
Auto netahne a zere prez 8 litru

https://uloz.to/tamhle/ZhQ6m2MgmtWj/nam ... cuLyciBTV1
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Proč jsi nelogoval obě skupiny najednou? No váha padá pod požadavek což omezuje naftu, ale pomaleji než turbo, tak je otázka, co se vše už dělalo ... Nejrychlejší je zkouška s ověřenou nebo novou váhou.

Pro ostatní, preferoval bych jiná uložiště než leteckoupoštu ;) Je třeba nahrát log a ne printscreen, který není ani uplný, včetně popisků ...
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

log octavia 2 BKC

Příspěvek od mentol »

pozreli by ste mi prosím na LOG - auto netiahne od spodu a moc papa :-)dakujem

https://ulozto.sk/file/qs0WvJoNVGEg/log ... IOnzD1Zt==
vw golf V,77kw, 1.9TDI
lusch
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 čer 2020, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od lusch »

omluva,jestli jsem zvolil špatné téma,
poradí někdo,jaké a kde eventuelně koupit diagnostiky v češtině?
mám dobrý,rychlý chytrý telefon,nebo laptop s windous 7,
máme doma ford escort 1.6 benzin r.v.95 a jinak koncernové škody(2),vw,audi 1999 až 2011,
jen pro dom.účely,tak kolem 1000.-Kč,
předem děkuji za pomoc,nemám s diagnostikou žádné zkušenosti.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od hansdob »

Ahoj všem. Jsem tento víkend trochu v presu přijelo mi jedno AGR padá do nouze ...... měl by někdo chvilku děkuji

chyba17958 plnící tlak -regulační odchylka
p1550 35-10 sporadická

http://leteckaposta.cz/974616118

tady jsou logy. Doufám že jen přefukuje co jsem si všiml když jsem to logoval a bud nejde N75 (tady je ten malý má to obtok) nebo neotvírá klapka.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od hansdob »

Tak výměna ventilku N75 regulace problém vyřešila.
Uživatelský avatar
Ferdoo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 dub 2012, 21:21
Odpovědi: 0

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od Ferdoo »

zdravim vsetkych, tak znova mam problem s autom.
tentokrat je to preoblems dymivostou, auto zacalo nadmieru dymit a tak som zacal hladat pricinu, no po dlhej dobe sa my vsetko javi vporiadku. preto by som chcel poprosil niekoho kto by sa mi kukol na log kanalov 3,10,11.
uz ma nic nenapada. stale mi to pride ze sa do motora nedostava dostatok vzduchu.
dakujem vopred

http://leteckaposta.cz/558728917
Přílohy
LOG-01-003-010-011.CSV
(2.67 KiB) Staženo 152 x
Uživatelský avatar
Ferdoo
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 dub 2012, 21:21
Odpovědi: 0

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od Ferdoo »

Ahojte, vedel by da mi niekto pozriet na log? Pri dlhej zatazi auto hodi do nudzaku. A da chybu 17958 p1550. Je tam 2 dni stare turbo (repas)
Stare turbo fucalo tak sa vymenilo a odvtedy tato chyba
Auto je octavia 1.9tdi AGR
Dakujem
Přílohy
Logfero.CSV
(3.76 KiB) Staženo 76 x
lukas232
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 21 led 2025, 09:38
Odpovědi: 0

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od lukas232 »

Vozidlo: Volkswagen Passat Sedan 2.0 BiTDI 176kW
Rok: 2017
Model 3G249T

Mám následující problém. Vše funguje normálně až na to když dám plný plyn a nechám ho více jak 8sekund - tak auto normálně zrychluje ale následně se zobrazí kontrolka žhavení a auto spadne do nouzového režimu. Po novém nastartování opět vše funguje normálně. (auto necuká, táhne, pokud dám plný plyn na kratší dobu tak je vše ok).

OBD diagnostika mi ukázala tuto chybu:

19220 [0x004B14]
P023400: Turbo/Super Charger Overboost Condition
Stavové bity: 1
Priorita: 2
Frekvence: 1
Odrušení indexu: 255
Počitadlo kilometrů: 153843 km
Datum, čas: 2025.01.21 08:01:46
Otáčky motoru: 4310 rpm
Vypočtená hodnota zatížení motoru: 99,61 %
Rychlost vozidla: 154 km/h
Teplota chladicí kapaliny motoru: 85 ℃
Teplota nasávaného vzduchu v motoru: 138 ℃
Barometrický tlak: 99 kPa
Klemme 30 voltage: 14
Paramteric values: 20 96 28 11 49 0D CA 10 56 0F 71 10 26 47 1A 17 F5 00 05 17 FC 00 0F 11 CC 03 34 11 39 1D D6
Stav: Test selhal, Test selhal (současný cyklus jízdy), Nevyřízené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Požadovaný výstražný indikátor
----------------------------
25709 [0x00646D]
P023400: Turbo/Super Charger Overboost Condition
Stavové bity: 1
Priorita: 2
Frekvence: 1
Odrušení indexu: 255
Počitadlo kilometrů: 153843 km
Datum, čas: 2025.01.21 08:01:46
Otáčky motoru: 4309 rpm
Vypočtená hodnota zatížení motoru: 99,61 %
Rychlost vozidla: 153 km/h
Teplota chladicí kapaliny motoru: 85 ℃
Teplota nasávaného vzduchu v motoru: 138 ℃
Barometrický tlak: 99 kPa
Klemme 30 voltage: 14
Paramteric values: 20 96 28 11 49 0D CE 10 56 0F 72 10 26 47 29 17 F5 00 0A 17 FC 00 0F 11 CC 03 35 11 39 1D DE
Stav: Test selhal, Test selhal (současný cyklus jízdy), Nevyřízené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Požadovaný výstražný indikátor
============================

Když jsem to měl na normální diagnostice tak mi k tomu ještě napsala že tlak na turbu byl překročen o tuším 400Pa.
Na co se zaměřit?
Díky za pomoc
KotlinaturboD
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 19 bře 2025, 20:03
Odpovědi: 0

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od KotlinaturboD »

Turbo som vymenil a robí toto isté tak skúsim ešte túto kontrolu a dúfam, že zistím, že je to váha vzduchu
hesitateaged
Nováček
Příspěvky: 0
Registrován: 21 bře 2025, 03:00
Odpovědi: 0

Re: Diagnostika Turba (a Váhy)?

Příspěvek od hesitateaged »

lusch píše:
> omluva,jestli jsem zvolil špatné téma,
> poradí někdo,jaké a kde eventuelně koupit diagnostiky v češtině?
> mám dobrý,rychlý chytrý telefon,nebo laptop s windous 7,
> máme doma ford escort 1.6 benzin r.v.95 a jinak koncernové škody(2),vw,audi
> 1999 až 2011,
> jen pro dom.účely,tak kolem 1000.-Kč,
> předem děkuji za pomoc,nemám s diagnostikou žádné zkušenosti.
Hello! There are many options available that can work with your smartphone or laptop. In the Czech Republic, you can find devices like the ELM327 adapter, which is compatible with many car brands, including Ford, VW, and Audi. You can usually find these on websites like Alza.cz, Heureka.cz, or local automotive stores. They offer both wired and Bluetooth versions, which would be perfect for your smartphone or laptop setup. Read more in: https://geometryarrow.io
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“