Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Ok zmeram a dám vedieť a podľa tých logov (tabuliek) je čerpadlo ok ?
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Podle logu skupin 1 a 15 motor na volnoběhu hodně "houpe v otáčkách". Ve 22 sec. jsou ot. 819 a ve 24 sec. 966. Volnoběžná dávka pak kolísá mezi 10,4 mg/H - 4,4 mg/H což není moc velká sláva.
Základní předvstřik není nastaven v toleranci, ale to by na spotřebu nemělo mít nějaký zásadní vliv, jak už jsem psal dříve. V průběhu jízdy a akcelerace je již předvstřik správný.
Max. akcelerace na trojku je dobrá /pokud byla prováděna na rovině/. Turbo přefukuje dosti značně a N-75 je kolem 4000 ot. již na dorazu a tlak se mu moc medaří omezit. Podle max. požadovaného tlaku turba /1948 mb/ a množství vstřikovaného paliva v závislosti na ot. to vypadá na standardní soft.
Chybí tam log skupiny 3, kde je zobrazován požadavek na množství vzduchu a také skutečné množství vzduchu na váze.
Co se týká váhy, tak do 7. měsíce 1998 byly šestipinové a pak pětipinové. ASV motor už má pětipinovou. Jejich zapojení vůči ŘJ J248 se ale liší. To bude asi příčina té nesmyslné hodnoty skutečného množství vzduchu na volnoběhu.
Teplota motoru u všech logů byla do 80°C a pak klesala. Chtělo by to "teplejší" termostat, který spotřebu sníží.
Základní předvstřik není nastaven v toleranci, ale to by na spotřebu nemělo mít nějaký zásadní vliv, jak už jsem psal dříve. V průběhu jízdy a akcelerace je již předvstřik správný.
Max. akcelerace na trojku je dobrá /pokud byla prováděna na rovině/. Turbo přefukuje dosti značně a N-75 je kolem 4000 ot. již na dorazu a tlak se mu moc medaří omezit. Podle max. požadovaného tlaku turba /1948 mb/ a množství vstřikovaného paliva v závislosti na ot. to vypadá na standardní soft.
Chybí tam log skupiny 3, kde je zobrazován požadavek na množství vzduchu a také skutečné množství vzduchu na váze.
Co se týká váhy, tak do 7. měsíce 1998 byly šestipinové a pak pětipinové. ASV motor už má pětipinovou. Jejich zapojení vůči ŘJ J248 se ale liší. To bude asi příčina té nesmyslné hodnoty skutečného množství vzduchu na volnoběhu.
Teplota motoru u všech logů byla do 80°C a pak klesala. Chtělo by to "teplejší" termostat, který spotřebu sníží.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Čiže termostat nový treba
Poriadne zostelovat tiahlo na banke(je nová)
Na váhe mám 5pinov a na kabli 5no jedenje úplne hluchý a celkovo idu 4kable z váhy do rj.
Meral som ich ,5ty pin výstup z váhy
(prúd na voľnobeh 2,8v a s otáčkami stúpa)
4ty pin stálych 5v
3typin hluchý
2 pin napätie batérie
1je hluchý( asi od výroby tam neni kábel)
A teda skúsim trafiť presný stred TDi grafu stym predvstrekom
Poriadne zostelovat tiahlo na banke(je nová)
Na váhe mám 5pinov a na kabli 5no jedenje úplne hluchý a celkovo idu 4kable z váhy do rj.
Meral som ich ,5ty pin výstup z váhy
(prúd na voľnobeh 2,8v a s otáčkami stúpa)
4ty pin stálych 5v
3typin hluchý
2 pin napätie batérie
1je hluchý( asi od výroby tam neni kábel)
A teda skúsim trafiť presný stred TDi grafu stym predvstrekom
- Přílohy
-
- 6F14D64E-34D4-4B51-82F4-B79B06F20C0C.jpeg (60.38 KiB) Zobrazeno 1180 x
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
[quote=Majo333 post_
A teda skúsim trafiť presný stred TDi grafu stym predvstrekom
[/quote]
toto ti prka píše!!!!!!!!
Chybí tam log skupiny 3, kde je zobrazován požadavek na množství vzduchu a také skutečné množství vzduchu na váze
to mu udělej počátek vstřiku, volnoběžná dávka a termostat ti dramaticky spotřebu nesníží, řeš tu váhu!!!!
potom to další
A teda skúsim trafiť presný stred TDi grafu stym predvstrekom
[/quote]
toto ti prka píše!!!!!!!!
Chybí tam log skupiny 3, kde je zobrazován požadavek na množství vzduchu a také skutečné množství vzduchu na váze
to mu udělej počátek vstřiku, volnoběžná dávka a termostat ti dramaticky spotřebu nesníží, řeš tu váhu!!!!
potom to další
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Odfotil som váhu ktorú tam mám
Na váhe 5pin a na kabli 4
1 pin -neni tam kábel asi od výroby
2-pin napätie batérie
3- pin bez napätia
4- pin stálych 5v
5- pin voľnobeh 2,8v a s otáčkami stúpa
Hľadal som schému zapojenia podľa čísla váhy no nenašiel som.
Podľa schémy čo som našiel i keď nesedí číslo dielu skúsim skontrolovať či sedí schéma
Na váhe 5pin a na kabli 4
1 pin -neni tam kábel asi od výroby
2-pin napätie batérie
3- pin bez napätia
4- pin stálych 5v
5- pin voľnobeh 2,8v a s otáčkami stúpa
Hľadal som schému zapojenia podľa čísla váhy no nenašiel som.
Podľa schémy čo som našiel i keď nesedí číslo dielu skúsim skontrolovať či sedí schéma
- Přílohy
-
- 8BF004D3-BCB7-41DF-A606-ECD823F0AE2C.jpeg (1.24 MiB) Zobrazeno 1154 x
-
- 29E29B94-AC4F-4219-A883-B5D32A1ABF93.png (201.29 KiB) Zobrazeno 1154 x
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5137
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
To jsi vyfotil tubus ale ne samotné číslo váhy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Ešte má napadlo
Majiteľ predomnou tam mal upravenú rj (čip) no a tu si nechal a dal tam sériovú rj lenže dal odstrániť imobilizér. To stym asi nemá súvis že jo
Majiteľ predomnou tam mal upravenú rj (čip) no a tu si nechal a dal tam sériovú rj lenže dal odstrániť imobilizér. To stym asi nemá súvis že jo
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Takze meral som to
Pin 5 z váhy do rj na pin 52 ukazuje rovnako ako na váhe
Pin 4 z váhy do rj na pin 50 ukazuje rovnako ako na váhe
Pin 3 z váhy bez napätia no nejde ako na schéme na pin 4 v rj ale ide na pin 11 v rj
Na pine 11 na rj tiež bez napatia
Pin 2 z váhy sedí tam je napätie batérie
Pin 5 z váhy do rj na pin 52 ukazuje rovnako ako na váhe
Pin 4 z váhy do rj na pin 50 ukazuje rovnako ako na váhe
Pin 3 z váhy bez napätia no nejde ako na schéme na pin 4 v rj ale ide na pin 11 v rj
Na pine 11 na rj tiež bez napatia
Pin 2 z váhy sedí tam je napätie batérie
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
Druha váha a to iste cca 900mg na voľnobeh
Pin na váhe
č1 hluchý
č2 12v po zapnutí kľúča
č3 hluchý bez napätie a ide na pin 11v rj
(Podľa schémy čo som našiel tu na fóre tak by mal ísť na pin 4v rj
)
č4 stálych 5v po zapnutí kľúča a ide na pin 50v rj
č5 pri vypnutom kľúči 1v pri naštartovaní na voľnobeh 2,28v a pridávaním otáčok sa zväčšuje napätie
Prehral som na napätie na váhe a aj pri rj a sedí to
Ten pin c3 kostra nesedí podľa tej schémy
Viete niekto alebo mi premera na svojom koľko voltov má dávať pin c5 na váhe? Keďže podľa voltov z váhy dáva tých 900mg pri2,28v
Pin na váhe
č1 hluchý
č2 12v po zapnutí kľúča
č3 hluchý bez napätie a ide na pin 11v rj
(Podľa schémy čo som našiel tu na fóre tak by mal ísť na pin 4v rj
č4 stálych 5v po zapnutí kľúča a ide na pin 50v rj
č5 pri vypnutom kľúči 1v pri naštartovaní na voľnobeh 2,28v a pridávaním otáčok sa zväčšuje napätie
Prehral som na napätie na váhe a aj pri rj a sedí to
Ten pin c3 kostra nesedí podľa tej schémy
Viete niekto alebo mi premera na svojom koľko voltov má dávať pin c5 na váhe? Keďže podľa voltov z váhy dáva tých 900mg pri2,28v
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34023
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Spotreba nad 7l 1,9tdi 81kw
marceli kdyby jsi měl na pin 52 v serii ten poták, tak si tam našteluješ váhu z 900 na 500
můj voyager má skoro dvě tuny chlastal přes deset trat 8, ůpravou napětí z váhy mám 6.8 a město 8.5
poměr výkon spotřeba mě ted vyhovuje, v řp mám všechny skupiny vlastním ho 43 let, sčím vším jsem jezdil ani sám nechápu, bez nehody, v klidu, s rozvahou
můj voyager má skoro dvě tuny chlastal přes deset trat 8, ůpravou napětí z váhy mám 6.8 a město 8.5
poměr výkon spotřeba mě ted vyhovuje, v řp mám všechny skupiny vlastním ho 43 let, sčím vším jsem jezdil ani sám nechápu, bez nehody, v klidu, s rozvahou