Zdravím mám problém s e46 330d 135kw špatně startuje, kouři dusí se na volnobeh má kolísavé otáčky, do nedávná jen to, včera jsem odšrouboval nalévání víčko a kouří i z něj, motor cvaka pocitově někde uchází tlak z pístu přijde mi ze na volnobeh běží na 5 válců.
Nevím přemýšlel jsem tak mě napadly možnosti jako gufera ventilu, těsnění pod hlavou, praskla hlava a netěsnost ventilů, byl bych moc rad za rady poptripade postup opravy já moc nemám zkušenosti s timhle motorem takže co by obnaselo sundat hlavu atd. Bohužel nevím jak sem dostat video nejspíš to ani nejde jsem tu nový. Děkuji vám všem moc za odpovědi
Bmw 330d e46 2004 problém s motorem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Bmw 330d e46 2004 problém s motorem
Vstřiky ven, kontrola, změřit tlaky, pak se uvidí bez toho se nehneš
Mrkni na filtr odvětrání dost často bývá zarostlej a může to skončit i propáleným pístem
Mrkni na filtr odvětrání dost často bývá zarostlej a může to skončit i propáleným pístem
Re: Bmw 330d e46 2004 problém s motorem
O filtru odvetravani jsem v životě neslyšel ale dekuju ti moc za rady poptam se a zjistím diky moc
Re: Bmw 330d e46 2004 problém s motorem
Mrkni na to
Je to takový plstěný filtr a pokud je zacpaný je to špatně samozřejmě
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2316
Je to takový plstěný filtr a pokud je zacpaný je to špatně samozřejmě
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_2316
Re: Bmw 330d e46 2004 problém s motorem
Už jsem to udelal a nic se nestalo byl trochu špinavý, teď by to mělo být v pohodě ale furt nic, zkoušel jsem vím ze se to nemá dělat ale v zimnem motoru nezahratem to auto pracuje mnohem lip, jak se zahřeje tak už to nejede mám takový pocit jako praskla hlava jak se zo zahřeje prasklinka se zvětší a problém je na světě
Re: Bmw 330d e46 2004 problém s motorem
No jakože bys vyčistil ten filtr a začalo to jet na volnoběh na 6 namísto na 5 tak to fakt ne...
Je potřeba změřit tlaky, dát si s tím práci a změřit to na studeném a pak i na teplém motoru, aby se vyloučila ( nebo naopak ne ) mechanická stránka věci, poté by se řešily vstřiky atd
Je potřeba změřit tlaky, dát si s tím práci a změřit to na studeném a pak i na teplém motoru, aby se vyloučila ( nebo naopak ne ) mechanická stránka věci, poté by se řešily vstřiky atd