Rozvody 3.6fsi Superb 2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
roman1648:
O tom, že bych od někoho chtěl, aby mi rozvody udělal za "děkuji" zde nespadla ani zmínka. Něco takového mě ani nenapadlo a je pochopitelné, že každá práce něco stojí.
Kdyby mi někdo při koupi řekl, že výměna rozvodů je 100.000, tak bych si takové vozidlo nekoupil. Veškeré informace vztahující se k ceně rozvodů jsem tehdy před koupí čerpal z diskuzních fór a cena se v autorizovaných servisech pohybovala do 40.000 Kč.
Tudíž zde nehledám "sociální pomoc", nýbrž automechanika, či technicky zdatného nadšence, který mi může alespoň hypoteticky říci, kde může být zakopaný pes u mého Superbu a nebo ještě lépe nabídne provedení výměny se zasláním předběžné ceny.
Autorizované servisy Škoda si mnohdy účtují až nesmyslné ceny a proto soukromý automechanik znalý věci, který použije buď originální díly, popř. adekvátní náhradu může i s prací dosáhnout i výrazně odlišné celkové ceny.
Rozhodně musím souhlasit s názorem, že vše nejde jen podle Google a jsou k tomu třeba šikovné ruce.
Po nikom nechci nic zadarmo!!!
Škoda, že zde není věnováno stejné úsilí někomu poradit, pomocí či nabídnout provedení výměny/opravy, jako se zde věnuje zbytným a až zavádějícím komentářům.
O tom, že bych od někoho chtěl, aby mi rozvody udělal za "děkuji" zde nespadla ani zmínka. Něco takového mě ani nenapadlo a je pochopitelné, že každá práce něco stojí.
Kdyby mi někdo při koupi řekl, že výměna rozvodů je 100.000, tak bych si takové vozidlo nekoupil. Veškeré informace vztahující se k ceně rozvodů jsem tehdy před koupí čerpal z diskuzních fór a cena se v autorizovaných servisech pohybovala do 40.000 Kč.
Tudíž zde nehledám "sociální pomoc", nýbrž automechanika, či technicky zdatného nadšence, který mi může alespoň hypoteticky říci, kde může být zakopaný pes u mého Superbu a nebo ještě lépe nabídne provedení výměny se zasláním předběžné ceny.
Autorizované servisy Škoda si mnohdy účtují až nesmyslné ceny a proto soukromý automechanik znalý věci, který použije buď originální díly, popř. adekvátní náhradu může i s prací dosáhnout i výrazně odlišné celkové ceny.
Rozhodně musím souhlasit s názorem, že vše nejde jen podle Google a jsou k tomu třeba šikovné ruce.
Po nikom nechci nic zadarmo!!!
Škoda, že zde není věnováno stejné úsilí někomu poradit, pomocí či nabídnout provedení výměny/opravy, jako se zde věnuje zbytným a až zavádějícím komentářům.
Škoda Superb II liftback Elegance, 3.6 V6, 191kW (260 k), 4x4, DSG, 2011, 260.000 km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Jenom teda letmo, co jsem pohledal na internetu:
- https://www.carbokov-auto.cz/cs/skoda-s ... zvodu.html
- https://www.facebook.com/17027607031499 ... 041245871/
- https://www.facebook.com/jekaservis/pho ... 018469375/
- https://forum.skodahome.cz/topic/128616 ... /#comments kontakt úplně dole
- https://www.carbokov-auto.cz/cs/skoda-s ... zvodu.html
- https://www.facebook.com/17027607031499 ... 041245871/
- https://www.facebook.com/jekaservis/pho ... 018469375/
- https://forum.skodahome.cz/topic/128616 ... /#comments kontakt úplně dole
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Tomas.cz:
Dva z těch servisů jsem oslovil, ale nabídka mi od nich ještě nedorazila.
Zbylé dva oslovím.
Děkuji moc!
Dva z těch servisů jsem oslovil, ale nabídka mi od nich ještě nedorazila.
Zbylé dva oslovím.
Děkuji moc!
Škoda Superb II liftback Elegance, 3.6 V6, 191kW (260 k), 4x4, DSG, 2011, 260.000 km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Já to dělal na třech autech, přestavovače zůstaly staré, nějaké náznaky poškození nebo opotřebení na nich nebyly. To jestli je nebo není nutné je měnit by zajímalo i mne, nicméně jedno z těch aut má najeto už něco kolem 400 tis a problém žádný není. Důvod výměny byl vždy vytahaný řetěz a hluk po startu. V jednom případě byla rozlámaná lišta.Motor ven nemusel, jen dsg, práce jak na kostele, ale úplně pakárna to nebyla.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Tomas6:
děkuji za informaci a podělení se o zkušenosti
Nejste náhodou z jižních Čech?
děkuji za informaci a podělení se o zkušenosti

Nejste náhodou z jižních Čech?

Škoda Superb II liftback Elegance, 3.6 V6, 191kW (260 k), 4x4, DSG, 2011, 260.000 km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
hlavne si uvedomte že nikto nevie či je problém v rozvodoch , nie je tu ani číslo chyby ani iná diagnostika , len nahratý nič nevypovedajúci zvuk ... môže to byť zlomená lišta hore pri čerpadle , prípadne dole , a vymenia sa tam retiazky , napínáky , lišty , gufero , olej a pár blbostí okolo a bude to jazdiť za relatívne pár korún aj v originál dieloch ...
ide o to aby niekto neprehodil rozvod a potom nezistil že je pretlačený elektromagnet na ovládanie vačiek , prípadne že to nemaže ... ako som písal , hodiť tlakomer oleja nech vieme na čom sme a davaj prevodovku von a rozhodiť to ... nič strašné , len miesto a čas treba
ide o to aby niekto neprehodil rozvod a potom nezistil že je pretlačený elektromagnet na ovládanie vačiek , prípadne že to nemaže ... ako som písal , hodiť tlakomer oleja nech vieme na čom sme a davaj prevodovku von a rozhodiť to ... nič strašné , len miesto a čas treba
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Zkusím na to moje auto najít servis a s výsledkem se následně určitě podělím.
Děkuji suri!
Děkuji suri!
Škoda Superb II liftback Elegance, 3.6 V6, 191kW (260 k), 4x4, DSG, 2011, 260.000 km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Tak je to tu zase. Auto má najeto 501tis. Něco tam šíleně rachotí. Připadá mi to na vysypaný variátor na vačce, ale po sundání víka vypadají oba ok. Řetěz byl volný když jsem s tím šachoval, ale to jsem ho mohl i potáhnout tak jsem zkoušel točit vačkou. Vyměnil jsem napínák, ale beze změny. Vzhledem k nájezdu a spotřebě oleje to už bude jen jako náhradní vůz, Tak hledám variantu která nebude stát raketu jak originál. Narazil jsem na sadu hepu. Co vy na to? Jinak jsou k mání febi, borsehung a fa1. No nemám moc důvěru k ničemu, hepu jsem dával nějaké pumpy, ty fungují, ale rozvody jsem neměl čest. Dík za komenty
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Neměl by jsi třeba možnost od dodavatele si tu sadu Febi "půjčit" kolega mechanik dělá BMW a používá sady Febi, řetězy mají IWIS což našel i v originálním provedení a napínací elementy vybroušená loga, tak mu to přišlo jako rozumná volba.
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Dal bych tam to co je a nazdar..
toho Hepu bych se taky nebál,stejně to bude nějaký přebal
toho Hepu bych se taky nebál,stejně to bude nějaký přebal

Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Teď je tam asi febi. Vydrželo to tak 120 tis... Ještě dneska jsem zkoušel nastartovat, rachot jak od řetězu, ale co mne zarazilo, tak vakuovka byla žhavá jak sviňa. Měřil jsem infra teploměrem a motor tak 40 a vakuovka skoro 70. Ale furt se mi zdá že ten rachot jde z.pod víka. Asi ju zkusím ještě zítra sundat.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Měl jsem na 3.6tku vedle sebe rozvody Febi vs origo a jediný rozdíl byl u Febi ve vybroušených znacích VW 

•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Tak jsem se k tomu teď znovu dostal. Měřím tlak oleje, studené volnoběh 4bar, otáčky 6bar, zahřáté volnoběh 1.5bar teplé 5bar. To je asi v pohodě.
Zajímavé když to studené startnu tak zarachotí po startu a ztichne. Po chvíli cca půl minutě začne rachtat viz video níže. Když tomu operu na místě tak se rachtání po chvíli ztratí. Teď už to tu asi 5 minut jede na volnoběh a je klid. Nerachtá. Když ho nechám schládnout tak začne rachtat znovu. Poznám něco na těch nastavovačích? Měl jsem sundané víko, zkoušel.jsem.ruzne točit vačkama a držet řetěz atd a nic. Žádná vůle nebo tak tam nebyla jediné co se mi povedlo bylo povolit řetěz, ale to si myslím že jsem vymáčkl olej z napínáku.
Zde zvuk na volnoběh.
https://youtube.com/shorts/7PtUnQE9BP8? ... VKuBE-6D7B
Úplně stejný projev to mělo rozehřáté když s tím poprvé přijel.
Zajímavé když to studené startnu tak zarachotí po startu a ztichne. Po chvíli cca půl minutě začne rachtat viz video níže. Když tomu operu na místě tak se rachtání po chvíli ztratí. Teď už to tu asi 5 minut jede na volnoběh a je klid. Nerachtá. Když ho nechám schládnout tak začne rachtat znovu. Poznám něco na těch nastavovačích? Měl jsem sundané víko, zkoušel.jsem.ruzne točit vačkama a držet řetěz atd a nic. Žádná vůle nebo tak tam nebyla jediné co se mi povedlo bylo povolit řetěz, ale to si myslím že jsem vymáčkl olej z napínáku.
Zde zvuk na volnoběh.
https://youtube.com/shorts/7PtUnQE9BP8? ... VKuBE-6D7B
Úplně stejný projev to mělo rozehřáté když s tím poprvé přijel.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Rozvody 3.6fsi Superb 2
Tak abych to nějak poposunul.
Stal jsem se hrdým majitelem výše zmíněného auta s motorem 3.6. S tím že to prostě risknu, max useknu značky, sundám kola, čumák a zbytek půjde do šrotu. No než jsem stihnul vůbec sadu rozvodů objednat tak rachtání přestalo.
Auto normálně jezdí. Hlava mi to nebere, někdy se dějou věci nemyslitelné. Jak píše Miloš... 
Stal jsem se hrdým majitelem výše zmíněného auta s motorem 3.6. S tím že to prostě risknu, max useknu značky, sundám kola, čumák a zbytek půjde do šrotu. No než jsem stihnul vůbec sadu rozvodů objednat tak rachtání přestalo.


OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km