BMN netesnost v sacim systému chyba 008825
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMN netesnost v sacim systému chyba 008825
Ahoj, na PPD 125Kw řeším uvedeny problém, okruh sani, včetně intercooleru, jsem nafouknul a nezjistil nikde žádný únik. Přesto auto cca po 50 km skočí do nouze a vypisuje uvedenou chybu. Někdy je to při tlaku turba 0,8 baru a jindy při 1,3 baru. Zkusmo jsem vyměnil snímač tlaku a pořád stejné. Má to vířivé klapky, dá se očekávat problém někde zde? Diky za reaakce.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825
Viděl bych to na dírku v některé hadici ( nevím jak jsi to nafukoval ), blbě se to někdy hledá
Ty sání odcházela, myslím klapky ale to by asi psalo něco jiného
Ty sání odcházela, myslím klapky ale to by asi psalo něco jiného
Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825
Vyjma jedné jsem všechny vyndal a zkontroloval, nic jsem nenašel s tak jsem to nafoukl na 2 bary a také nic. Navíc to udělá jednou za 50km, jinak s tím můžeš jezdit nakládat tomu a nic. Rovněž není ani nic slyšet.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825
Na BMM sa mi z počiatku takto prejavovala prasknutá červená hadica medzi turbom a saním, raz za čas nudzák s 008825. Ako sa prasklina zväčšovala, robilo to častejšie a častejšie.
viewtopic.php?p=1259615#p1259615
viewtopic.php?p=1259615#p1259615
Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825
Díky, tuhle jsem měl venku jako první. Povrch nese známky věku, ale díra skrz žádná. Je divné, že jednou to skočí do nouze při tlaku turba 0,8 a jindy u 1,3. Kdyby se díra v hadici vlivem tlaku otvirala, čekal bych, že to bude dělat při zhruba stejném tlaku.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec