BMN netesnost v sacim systému chyba 008825

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

BMN netesnost v sacim systému chyba 008825

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, na PPD 125Kw řeším uvedeny problém, okruh sani, včetně intercooleru, jsem nafouknul a nezjistil nikde žádný únik. Přesto auto cca po 50 km skočí do nouze a vypisuje uvedenou chybu. Někdy je to při tlaku turba 0,8 baru a jindy při 1,3 baru. Zkusmo jsem vyměnil snímač tlaku a pořád stejné. Má to vířivé klapky, dá se očekávat problém někde zde? Diky za reaakce.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20117
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825

Příspěvek od roman1648 »

Viděl bych to na dírku v některé hadici ( nevím jak jsi to nafukoval ), blbě se to někdy hledá
Ty sání odcházela, myslím klapky ale to by asi psalo něco jiného
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825

Příspěvek od dury2 »

Vyjma jedné jsem všechny vyndal a zkontroloval, nic jsem nenašel s tak jsem to nafoukl na 2 bary a také nic. Navíc to udělá jednou za 50km, jinak s tím můžeš jezdit nakládat tomu a nic. Rovněž není ani nic slyšet.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 894
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825

Příspěvek od passion »

Na BMM sa mi z počiatku takto prejavovala prasknutá červená hadica medzi turbom a saním, raz za čas nudzák s 008825. Ako sa prasklina zväčšovala, robilo to častejšie a častejšie.
viewtopic.php?p=1259615#p1259615
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: BMN netesnost v sacim systému chyba 008825

Příspěvek od dury2 »

Díky, tuhle jsem měl venku jako první. Povrch nese známky věku, ale díra skrz žádná. Je divné, že jednou to skočí do nouze při tlaku turba 0,8 a jindy u 1,3. Kdyby se díra v hadici vlivem tlaku otvirala, čekal bych, že to bude dělat při zhruba stejném tlaku.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“