popíšu situaci - auto s kontrolkou kvůli Eolysu, kterej se doplnil a vyresetoval, v měř.hodnotách dle tabulky menší množství usazených aditiv v DPF(nájezd něco přes 180tkm, uložených necelých 40 místo cca 60+ dle tabulky a přitom koncovka výfuku čistá a diferenční tlak ukázkovej) a přesto ještě chyba zanešenýho DPF(popílek 100% dle nájezdu), ale nezjistil jsem, jakým způsobem/jestli jde jen "upravit" zanešení popílkem řekněme na 80-90%, resp. jakej přesně vliv to(ta chyba, která paradoxně nerozsvítí žádnou kontrolku...) má na regenerace, který jsou povolený(a akt.nepožadovaná, průměr přes 600km...) a zkrátka, jestli to nějak řešit(a třeba tím tu životnost zjevně dobře fungujícího DPF prodloužit...ač to vypadá, že v týhle jednotce nelze "jen" snížit popílek, ale "jen" resetovat, což mu zas asi životnost neprodlouží...) nebo prostě počkat, až se to "ozve samo"...
![Zmatený :?](./images/smilies/confused.gif)