zjištění stavu DPF - Golf VII GTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: zjištění stavu DPF - Golf VII GTD
Tak ja som to dal cistit na odporucanie mojho mechanika tam kde to nosi on. A tam to robia ultrazvukom. Ci je to dobre alebo nie, tazko povedat. Ale mam na vycistenom dpf cez 80tkm a funguje stale dobre.
Re: zjištění stavu DPF - Golf VII GTD
Odmontoval jsem snimac a do hadicky fouknul a bylo to pruchozi. Nevim jak velkym tlakem tam ma jit fouknout. Snimac je jak novy, nikde neni praskly nebo tak.
Vcera, opet po regeneraci, jsem zkousel tlaky.
- na volnobeh to ukazuje 16 hPa
- pri stale rychlosti tempomat 55km/h po rovine ukazuje kolem 36hPa
- pri stale rychosti tempomat 100km/h po rovine ukazuje kolem 60hPa
Myslim ze jsem nekde cetl, ze uplne max hodnota by mela byt 90 hPa a podle logu i sledovani se tam objevuji mnojem vyssi hodnoty, treba i 250 hPa. Jeste jsem provedl i servisni regeneraci, ale zadna zmena.
Takze to opravdu vypada "jen" na ucpany DPF, tzn vycistit nebo novy .. ze?
Vcera, opet po regeneraci, jsem zkousel tlaky.
- na volnobeh to ukazuje 16 hPa
- pri stale rychlosti tempomat 55km/h po rovine ukazuje kolem 36hPa
- pri stale rychosti tempomat 100km/h po rovine ukazuje kolem 60hPa
Myslim ze jsem nekde cetl, ze uplne max hodnota by mela byt 90 hPa a podle logu i sledovani se tam objevuji mnojem vyssi hodnoty, treba i 250 hPa. Jeste jsem provedl i servisni regeneraci, ale zadna zmena.
Takze to opravdu vypada "jen" na ucpany DPF, tzn vycistit nebo novy .. ze?
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
VW Golf VII GTD CUNA
Re: zjištění stavu DPF - Golf VII GTD
Nazdar hoši mám taký istý problém mám golf 7 gtd a často mi regeneruje dpf skoro neustále, vy ste to riešili vyčistením dpf, alebo výmenou? Potom už všetko ok? Ešte som objednal diferencny snímač a dpf mám zaplnené na 65,4 ghimi píše: ↑22 dub 2022, 07:40 Odmontoval jsem snimac a do hadicky fouknul a bylo to pruchozi. Nevim jak velkym tlakem tam ma jit fouknout. Snimac je jak novy, nikde neni praskly nebo tak.
Vcera, opet po regeneraci, jsem zkousel tlaky.
- na volnobeh to ukazuje 16 hPa
- pri stale rychlosti tempomat 55km/h po rovine ukazuje kolem 36hPa
- pri stale rychosti tempomat 100km/h po rovine ukazuje kolem 60hPa
Myslim ze jsem nekde cetl, ze uplne max hodnota by mela byt 90 hPa a podle logu i sledovani se tam objevuji mnojem vyssi hodnoty, treba i 250 hPa. Jeste jsem provedl i servisni regeneraci, ale zadna zmena.
Takze to opravdu vypada "jen" na ucpany DPF, tzn vycistit nebo novy .. ze?
Re: zjištění stavu DPF - Golf VII GTD
Na volnobehu 16 HPA to neni dobre .... ja mam 3 HPA , bud mas vadny Diferencny snimac tlaku skus ho vymenit , daj pozor po vymene ho musis zresetovat vo Vagu aby sa riadiacka naucila nove hodnoty ... a druha moznost mas asi zaplneny filter , treba ho dat vycistit , ale jedine suchou cestou , odporucam firmu dpf-ftg.cz.
Re: zjištění stavu DPF - Golf VII GTD
cidlo tlaku jsem vymenil, zadna zmena ..
nakonec jsem DPF vyndal, nechal vycistit a vse ok, auto regeneruje po cca 450km a trva to tak 10min
nakonec jsem DPF vyndal, nechal vycistit a vse ok, auto regeneruje po cca 450km a trva to tak 10min
VW Golf III GT TDi AFN
VW Golf VII GTD CUNA
VW Golf VII GTD CUNA