Pokud je vše okolo vyřazeno a pořád jde voda do válců je možné že až po ohřátí se otevře prasklina a pustí vodu , jak z hlavy, tak možná z válce. Je třeba při ohřátí zkusit zda je motor vůbec natlakován a pokud ne, tak je to jen tím teplem. Měl jsem na tohle udělané pevné zátky na expansku s ventilkem , kterým jsem mohl jak natlakovat, tak upustit tlak a testovat , kdy motor začíná pokuřovat bíle , popřípadě tvrdnou hadice..Tohle množství je ale divné...také se mi stalo, že mi pouštěla vodu mrazovka v hlavě a šla voda do oleje..Samozřejmě může být prasklá i vložka válce, takže hlavu dolů, prohlédnout a bude to většinou vidět, ale po ohřátí -dýchnutí plamenem se prasklina ukáže..
Nevím nakolik je to stejný motor ale kámoš měl T6 2.0TDi 132kw a byl z toho na mašli,s autem bylo pořád něco, když už mu na záruku vyměnili třetí motor tak to dal pryč protože víc najezdil na odtahovce než po kolech
Koupil si Transita což je velikostně podobné a už několik let jezdí jen s běžným servisem, tím nechci nějak vyzdvihovat Ford samozřejmě
Prostě asi trefil na hodně špatný kus ale když vezmu cenu toho VW tak ty Transity za to má bez problémů dva
na sup 3 mi to dělal ic,před měsícem sem to měnil,zatím ok.Dost dlouho pak trvá,než se to ovzdušní,tak bych to zkusil pojezdit víc pro jistotu. Taky to startovalo na 5 tej pokus,starter blokovanej. Po výměně to chcalo teda ještě přes pumpu,takže ještě rozvody výměna. Ale před touhle výměnou sem trochu hledal,a na ndr foru sem našel vošklivý problémy na vw passat b8 a hlavně voškliý ceny za opravy ohledně ztráty vody. Všechny tyhle chladiče a pak hlava a někdy celej motor.. Jinak ten spodní chladič na egr mam taky v záloze,jen se u 4x4 blbě mění,tak sem začal ic. Hlavně by ten spodní neměl mít vliv na start. Počítám,že motor v sup 3 je hodně podobnej. Jestli ne.tak to nečti
Ahoj,
Tak pro úplnost.
Transporter jezdi cca 14dni se zaslepenim egr chladičem bez znatelneho úbytku fridexu.
Tak to vypadá, že nový chladič egr je vadný!!!
Uvidíme jeste chvilku pojezdi, ale ujelo se cca 1500km a fridex drží.
M.