Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Ako je potom možné že niekto dovolí predávať zlé vačky. Tým pádom sú nefunkčné a čo ja mám teraz s ňou robiť?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4280
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
to bohužel výrobce ohlídat nemůže 

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Vačku mám origo původní. Vrátil jsem ji zpět. Nové hydra a šály. Druhé vstřiky rozvody na 0-0,5. Hodnota vstřiků je v rozmezí 0,35 do 0,60.a spotřeba stále vysoká o 2litry.vag bez chyby. Poradíš mi ještě něco co bych měl udělat?tiguan2 píše: ↑22 led 2023, 14:43Ale nevyčerpal. Kdybys četl pozorne tak už bys měl po problemu. Origo vačku nebo něco kloudnýho a jeto vyřešený. je toho tady napsano mraky jen čist.MirekPasserati píše: ↑22 led 2023, 13:24 Já jsem taky zvědav až udelam ještě pár pokusů. Ale už teď jsem vyčerpal téměř všechny možnosti.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4280
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
myslim výrobce vozu
co vychrlí druhovýroba bohužel neovlivní
taky tam podle mě půjde o "patent" že prostě nemůžou vyrábět úplně identiký kusy


taky tam podle mě půjde o "patent" že prostě nemůžou vyrábět úplně identiký kusy

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Chci se jen zeptat měl tady někdo tento problém o kterém tady píšu?Jestli ano tak jak jste ho vyřešili. Protože zatím mi radíte jen to co jsem už udělal ale i tak vám děkuji ale byl bych radši kdyby mi někdo z vás poradil jak ten problém vyřešit. Předem vám děkuji.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4280
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
jeden ASZ golf a skončil u jiných (zánovních) vstřiků 

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Tak jak jsem psal ze jsem zvedav jak to dopadne tak uz i vidim ze to nedopadlo. U me to same. Vacka origo, salky,hydra a ja jsem jeste daval i krouzky (auto melo hranicni kompresi 24Baru kdy je povazovano za ok 25-32Baru) cisteni dekarbonem a vymenou jsem zvedl kompresi o 3Bary na valec, vstriky misto BA jsou AR s hodnotami max do +/-0,2. BA jsem menil protoze meli spatne hodnoty. Spotreba i presto o ca 2 litry vyssi. Hodnoty dalsich veci turbo vaha egr OK. Kat je profouknuty cisty. Vse co se tyce vzduchu s podtlakem prozkouseno a vse OK. Jinak nastaveni vacky mam na +1.1° az 1.7° (preskakuje) a hodnota spotreby je 0,6l/h. Origo vacku jsme kontrolovali pouze opticky a ta se nezdala byt poskozena proto sla zpet do auta. Jsou nekde rozmery vacek kde by se dala prekontrolovat mira opotrebeni? Ja se zkusim zamerit jste na palivovou soustavu ikdyz ani tam neni podle vsech cidel a senzoru vsechno v poradku.MirekPasserati píše: ↑26 led 2023, 13:47 Chci se jen zeptat měl tady někdo tento problém o kterém tady píšu?Jestli ano tak jak jste ho vyřešili. Protože zatím mi radíte jen to co jsem už udělal ale i tak vám děkuji ale byl bych radši kdyby mi někdo z vás poradil jak ten problém vyřešit. Předem vám děkuji.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Dej tam vstřiky,co tam patří (taky netankuješ benzin místo nafty ) ,rozvody na měrky. Na tyto hodnoty je nastavena ŘJ,vše ostatní je kompromis s nevalným výsledkem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Já jsem taky doufal že když je nás tady tolik tak určitě někdo řešil tento problém který máme. Ale bohužel.
Nic méně teď mám na testech vstriky výsledky by měli být v průběhu týdne. A po případě nechám udělat repas. Ale to bude taky hop nebo trop. Výsledek nejistý. Ale s pohledu toho že už tam snad není nic jiného co by to mohlo dělat tak to opravdu tipuju na ty vstřiky. Jak budu něco konkrétního vědět tak to sem hodím.....
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Takže záhada vyřešena. Netahnutí od spodu a potom vysoká spotřeba. Vše vyřešilo výměna vstřiků. Nechal jsem udělat repas a ted úplně top. Auto jede normálně táhne hezky od spodu a spotřeba kolem 5 litrů. Za mě spokojenost. 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 23 dub 2009, 19:53
- Bydliště: Louny/Slaný
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Teď na S1 AWX řeším taky mrtvolu do 2tis. Chystám se na vyvložkování hlavy (nejspíš Engitec) a repas vstřiků. Kde si je nechával repasovat?
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24 pro 2022, 12:36
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Vstřiky jsem nechal repasovat tady u nás Veselí nad Moravou. Dělat jeden známí. A myslím že úplně v pohodě fungujeto na
. A vložkování hlavy bych osobně nedělal pokud teda už nemáš nějak extra vymačkané šachty. Jinak je to zbytečné. Stačí dát silnější gumičky na vstřiky. A kolik máš reálnou spotřebu?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 23 dub 2009, 19:53
- Bydliště: Louny/Slaný
Odpovědi: 0
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Šachty už mam hodně jetý, dával jsem před rokem nový gumky, ale už se mi zdá, že se ředí olej naftou, takže asi budou špatný... Teď se k tomu přidalo u lehký zakopáváni kolem 3tis/ot, vidim to na kabeláž nebo KO vstřik (možná podfouklej dole na sedle...) Jinak reálnou spotřebu jsem nesledoval. Nepřijde mi, že by to jezdilo za málo. Na palubáku většinou 7,5l, když jedu dálku, tak se dá do 100km/h pod 6l.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: Netahne od spodu. B5,5 96kw AVF.
Ahoj,
Môj passat neťahá vôbec. Hore kopcom 140 a ďalej nechce ísť podlaha celý čas. Turbo mi niekedy tlačí až 2900 a vstrekované množstvo je veľmi nízke oproti tomu čo chce RJ. Podtlakové hadičky nové, EGR vyčistený vačka na nule a vstreky 225 stupňov. Pripájam Log: http://leteckaposta.co/428487104
Prosím poraďte mi niekto čo mám robiť alebo kde ďalej pátrať.
Ďakujem.
Môj passat neťahá vôbec. Hore kopcom 140 a ďalej nechce ísť podlaha celý čas. Turbo mi niekedy tlačí až 2900 a vstrekované množstvo je veľmi nízke oproti tomu čo chce RJ. Podtlakové hadičky nové, EGR vyčistený vačka na nule a vstreky 225 stupňov. Pripájam Log: http://leteckaposta.co/428487104
Prosím poraďte mi niekto čo mám robiť alebo kde ďalej pátrať.
Ďakujem.