2016 s kessy. Večer to přijelo ok do garáže, ráno dálkáčem odemkne ale to je vše... sedne do auta - zámek řízení zamklý, tlačítko start může mačkat jak chce ... baterie nabitá, klíče vyzkoušené dva, otevřené dveře řidiče to ukáže...
V sedačce je asi snímač zatížení, lze ho obejít?
stalo se to už někomu? google celkem mlčí..
rada kamaráda ve schematech jsem ho hledal marně
tlačítko se už jednou měnilo... ale může být. bez destrukce spodního krytu sloupku se k němu nedostanu
ked mas dole kryty volantu pozri vsetky kable okolo podvolantovej jednotky a zamku riadenia ... boli tam zle uchytene kable a zvykli sa pri nastavovani volantu odpojit , resp. vycvaknut ...
Na tom něco je, tenkrát k nám přijel takovej jeden aktivista sedl si kámošovi do Superba že se na to chtěl podívat začal ladit sedačku,volant a auto pak nešlo odjet a pamatuju si že tam bylo něco s tou kabeláží pod volantem
mrknu ještě jednou, ale vše tam vypadá OK...
auto je to kamaráda, jinak bych se na to vykašlal. A jako bonus umřelo v úzké garáži, kde dveře řidiče skoro neotevřu, tak se tam musím natáhnout přes loketku od spolujezdce ...
pojistky vypadají ok, diag se samozřejmě s ničím kromě gateway nespojí...
auto odemknu/zamknu dálku, okna jezdí - přes dálku, budíky se rožnou - když otevřu dveře... čili nějak žije.
baterka je celkem ok
něco mi uniká... přece i kdyby byl vadný modul zámku řízení, jistě by to aspoň zaplo zapalování nebo hodilo nějakou hlášku?
pokud by to nevidělo klíč, tak by to snad taky něco sdělilo?..... chová se to prostě jako když v obyčejném autě neotočíš klíčem nebo nejde spínačka
start tlačítko má 4 piny, dva jsou k ledce, 3 a 4 je od tlačítka = když je spojím je to jako bych tlačítko zmáčkl...
kessy jednotku jsem vyndal, samozřejmě na půjčení v okolí taková není
twe takové auta mi nesmí do baráku !
Dostan se k ECU motoru a přived 12v na pin 87 konetor K. Platí pro DCM 6.2V, MED 17.5.21 A EDC 17C64 pro EDC 17C74 je to pin 50,tim aktivuješ svorku 15.
Tohle jsem zažil u Passata 3 c, na přístrojovce se objevilo, zatočte volantem. Problém byl v zaseknutém zámku volantu, kde je šnek a ten se zasekne. Chce to zalehnout pod přístrojovku, najít tu "krabičku" která je upevněna trhacími šrouby jako kdysi spínací skřínka..Šlo to rozebrat a rozhýbat..Snad to bude stejné..
Tak jsem se na to byl v rychlosti znovu podívat - díky za tip s výstražnýma, pak se dalo spojit s půlkou auta
12V na pin 50 motorové jednotky zkusím zítra
zámek volantu i kessy tedy asi nějak žijou, zajímavé je akorát chyba v centrální elektrice :
196876 - Budicí vedení od ŘJ přístupu a oprávnění ke startování
B1429 29 [008] - Chybny signal
že by ta kessy nějak švindlovala?
Když zmáčknu tlačítko start, tak něco pod kapotou cvakne (přesně nevím, byl jsem sám) - tlačítko tedy žije
Adresa 01: Motor
Není nainstalováno
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 02: Aut. poevodovka
Není nainstalováno
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS brzdy
Není nainstalováno
Adresa 09: Centrální elektrika (J519) Labely:| SVO\5Q0-937-08X-HV1.clb
Oídící jednotka SW: 5Q0 937 084 CL HW: 5Q0 937 084 AN
Díl: BCM MQBAB H H24 0175
Seriové eíslo: 01061606401019
Kódování: 0C011A46C2C722FB57C44004011C572C0800000000000000000000000000
Dílna #: WSC 33361 790 00063
ASAM Dataset: EV_BCMMQB 015001
ROD: EV_BCMBOSCH_015.rod
VCID: 045072AFBE99142BEB7-8050
Oídicí jednotka motoru stiraeu:
Subsystém 1 - Oídící jednotka SW: 3V1 955 119 HW: 3V1 955 119 Labely: SVO\5QX-955-119-V1.CLB
Díl: 48x LL 160217 032 0121
Seriové eíslo: 00000001602120306814
Kódování: 165DDD
detektor dešti a svitla:
Subsystém 2 - Oídící jednotka SW: 5Q0 955 547 A HW: 5Q0 955 547 A Labely: SVO\5Q0-955-547.CLB
Díl: RLHS 037 0059
Seriové eíslo: S4Y16M03D07H20M27S14
Kódování: 00084D
1 nalezena chyba:
196876 - Budicí vedení od OJ poístupu a oprávniní ke startování
B1429 29 [008] - Chybny signal
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 3
Frekvence závad: 1
Poeítadlo resetu: 195
Kilometry: 291482 km
Datum: 2023.05.19
Eas: 07:21:32
Stav svorky 15: vypnuto
Stav svorky 50: vypnuto
CAN-Bus_aktiv: zapnuto
Status Bremslichtschalter (HW): vypnuto
Status Bremslichtschalter (CAN): vypnuto
vypnuto: sepnuto
Obrysové svitlo: nesepnuto
Automatické ovládání jízdních svitel: nesepnuto
Tlumené svitlo: nesepnuto
parkovací svitlo vlevo: nesepnuto
parkovací svitlo vpravo: nesepnuto
last_wakeup: gueltiges Funktelegramm
Napití: 11.8 V
Vnijší teplota: 10.5 °C