
Mám T5 s BRR motorem 1.9 rok 2005. A ztrácela se mi voda.. nijak bíle/ modře do nečoudilo, ale jelikož jsme měl natlakovanou nádobku a po otevření mi vylítla voda zpátky do nádobky, tak jsme to diagnostikoval na těsnění pod palicí.
Tzn. všechno dolu, hlavu jsme nechal zbrousit a zaškrábat blok .. nahodil nové těsnění všechno složil, nalil vodu nechal klesnout a nastartoval. Všechno běželo jak má. Jenže v první testovací jízdě mi pípla voda .. vylezu kouknu řikam si OK.. ještě někde byla bublina... dolil jsem a jel jsem dál. Ujel jsme celkem cca 20km tzn auto zahřáté ... kdyz jsem zastavil šel jsem zkontrolovat stav vody v nádobce. Otevřu ji .. a zase byla natlakovaná + letěla voda nahoru. V ten moment už jsem neměl sílu na to nic dělat bouchnul jsme kapotou a šel pryč..
a teď moje otázky k zamyšlení:
1) Je možné, že po 20km je ještě někde v systému bublina a teprve se vytlačuje ?
2) mám prasklou hlavu ?

3) Mám prasklý blok motoru ?

Díky za každou radu či zkušenost
