Dnes jsem nenastartoval svuj transporter T4 2.4D z roku92.
Mam pocit,ze mi v servisu zapomneli zapojit zhavici svicky.Nevite nekdo kde je najdu?Hledal jsem nejaky obrazek na netu,ale marne.Dekuji za pomoc.
Ahoj všem, já už ty svíčky našel (také T4 2,4d, jen rok 98), ovšem nepodařilo se mi je vymontovat. Dá se to udělat bez toho, že bych musel demontovat alternátor, vývěvu a čerpadlo?!? Po včerejších zkušenostech (odpoledne v dílně) se mi to zdá nemožné...
ja som to robil a odporucam demontaz alternatora a trubiek od cerpadla a vstrekov a potom sa to da gynekologicky spravit ale chce to trpezlivost , samozrejme vymenit vsetky nie len tie vadne. drzim palce a pevne nervy
Díky za odpověď, radost z toho teda nemám, ale lepší, než kdybyste mi napsali, že to jde fpoho, stačí kouska šikovnosti, to by mě vážně rozezlilo Svíčky mám koupený, akorát jsem to taky kokos moh udělat zároveň s rozvodama před půl rokem... Nu což...
Tak sláva vlasti výletu, děkuji všem za rady, dolů šla vývěva a všechny trubky od vstřiků a s trochou zalomených rukou jsem to zvládnul. Dvě z pěti žhaviček byly v háji, teď to startuje jak zamlada Trochu mi vadí, že to i na teplej motor žhaví snad deset vteřin, to bude asi to mnohokrát zmiňovaný teplotní čidlo na hadicích k motoru, co?
No já mám Toledo 1,9D 1995 a taky mi to žhaví i při teplým motoru. Teplotní čidlo mám nový. Ale mám pocit, že někdo psal, že to u těchto starých motorů je normální. Ale i když je motor teplej a nažhavím, tak to chytí rychleji než bez žhavení.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Tak nakonec stačilo vyměnit teplotní čidlo za 304 Kč a je po problému, žhaví na teplym motoru jen chvililinku... Jen toho Fridexu, co jsem se napil, když jsem to měnil...