Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Prvy start trva dlho

Příspěvek od midra »

Caute skusal uz niekto merat tlak paliva?Ked bezi motor - potom vypnut a sledovat ci po nejakom case tlak paliva nespadne? ja nemam nijaky budik co by som tam pripojil.ja mam napr aj problem natankovat do full nadrz. Aj 8x musim uvolnit odvzdusnovaci ventilcek v hrdle nadrze pokial rucicka na budiku ukazuje full nadrz. nemoze to mat suvislost?
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

A to ze by si ho kde chcel napojit ten merak tlaku? (LOL)
To ze ti neukazuje full nadrz s tym nema nic spolocne. Koli tomu je tam ten ovzdusnovak aby si ozvzdusnil nadrz, vypustis vzduch co ti tam ostal.
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Prvy start trva dlho

Příspěvek od midra »

Tak ten merak napojit napr. za palivov. filter cez pripravok. To nie je ziaden zazrak. Co sa jedna o ten ventilcek tak mam kolegov co maju OCt. diesle a nikto tak problematicky netankuje ako ja . Ja to musim vela krat odvzdusnovat pokial je full nadrz. Mimochodom na slovensku je servis v Pezinku kde ti prekontroluju Otestuju kompletnu palivovu sustavu Robia to iba tam. Nikde inde.
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Tam je zbytocne davat merak na tlak lebo to nieje pod tlakom (LOL) to tak jedine mozes skuat u pumpaca napr. golf IV a nie u Octavie. Skus vypnut motor a hnet uvidis oko ti padne nafta do filtra, a to je u kazej Octavie normalne, tam by som chybu nehladal, skor ako uz niektory pisali ze palivak moze byt chybni od vyrobi, alebo skontrolovat predstrik atd, niektorym pomohlo vyment to T-cko na palivaku alebo len tie gumicky. Ja som uz skusal vsetko uz len musim ten predstrik pozriet.
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
midra
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 10 pro 2007, 13:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od midra »

Mne sa to tak chovalo so starym filtrom aj s novym je to tak Ci to T cko sa kupuje zvlast? Mne filter menili v sevise.
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

To T-cko sa kupuje zvlast, ale najprv by som ti odporucal vybrat z ineho auta a vyskusat, lebo neviem kolko stoji na slovensku ale tu v anglicku stoji okolo 900sk ja som vybral s bratoveho golfa a ziadna zmena, takze by bola zbytocna investicia. Vyber von to T a pozri ci su dobre tie tesnacie gumicky, tie sa dodavaju s filtrom a ked si to dal menit do servisu tak sa mozno nato vybodli a nevymenili ich!!!!
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
Uživatelský avatar
Desolator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 07 říj 2006, 08:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Desolator »

djvoloda píše:To T-cko sa kupuje zvlast, ale najprv by som ti odporucal vybrat z ineho auta a vyskusat, lebo neviem kolko stoji na slovensku ale tu v anglicku stoji okolo 900sk ja som vybral s bratoveho golfa a ziadna zmena, takze by bola zbytocna investicia. Vyber von to T a pozri ci su dobre tie tesnacie gumicky, tie sa dodavaju s filtrom a ked si to dal menit do servisu tak sa mozno nato vybodli a nevymenili ich!!!!
To je zajímavá informace. Já jsem koupil orig. filtr bez těch gumiček. Díky, mám co zkontrolovat.
Turbo driven!!!

Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

No perdsa tie tesnacie gumicky ci niesu poskodene, tak potom neviem kde kupujes filter kolko krat som menil palivovi filter tak stale tam boli gumicky aj teraz mam jeden doma tu je fotoObrázek
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
miko11zv
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 30 lis 2007, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

prvy start trva dlho....

Příspěvek od miko11zv »

Ja by som odporucal pouzit spatny ventil na hadicke privodu nafty do cerpadla....Ventil pusta naftu len jednym smerom do cerpadla takze nehrozi aby spadla nafta....Mne to pomohlo,stal okolo 300sk,poradil mi to jeden mechanik a som spokojny....
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Re: prvy start trva dlho....

Příspěvek od djvoloda »

miko11zv píše:Ja by som odporucal pouzit spatny ventil na hadicke privodu nafty do cerpadla....Ventil pusta naftu len jednym smerom do cerpadla takze nehrozi aby spadla nafta....Mne to pomohlo,stal okolo 300sk,poradil mi to jeden mechanik a som spokojny....

Blbost, ten ventyl nieje na privode nafty do cerpadla ale s cerpadla spat do filtra a nadrze (LOL)
A len tak mimichom uz sa otom ventile pisalo
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
miko11zv
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 30 lis 2007, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Hmmm

Příspěvek od miko11zv »

Pre teba blbost....tak my vysvetli preco my to pomohlo????
Tiez som mal ked auto postalo niekolko hodin problem nastartovat(Starter tocil 4-7sekund),dal som pred cerpadlo spatny ventil a problem hned,podotykam hned zmyzol...
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
djvoloda
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 11 srp 2007, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: United Kingdom

Příspěvek od djvoloda »

Ja som nepovedal ze je blbost vymenit ten ventyl a ze nemoze byt vadny ale ze blbost je ze ten ventyl je pred cerpadlom!!!!! (wallbash)
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
lukaa
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 zář 2007, 14:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukaa »

ja som mal tiež taky problem Oct 1,9 TDI 81Kw 1999 nabehane 214000 km,už ma to nebavilo,každy radil niečo ine len som daval do toho peniaze a ho...,tak som sa nasral a predal som ju tak ako štartovala,chlapik ktoremu som to predal dal vičistiť štarter a bavilo mu to bez problemov 2.mesiace a teraz to roby znova.
Keď niečo nevieš to ešte neznamena že si hlupi.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: prvy start trva dlho....

Příspěvek od Slavkov »

djvoloda píše:
miko11zv píše:Ja by som odporucal pouzit spatny ventil na hadicke privodu nafty do cerpadla....Ventil pusta naftu len jednym smerom do cerpadla takze nehrozi aby spadla nafta....Mne to pomohlo,stal okolo 300sk,poradil mi to jeden mechanik a som spokojny....

Blbost, ten ventyl nieje na privode nafty do cerpadla ale s cerpadla spat do filtra a nadrze (LOL)
A len tak mimichom uz sa otom ventile pisalo
... než někoho začneš napadat, tak si raději ještě dvakrát přečti, co vlastně napsal (LOL) , on nechtěl měnit ten, co tam je, ale doplnit další tam, kam popsal... a to je ten rozdíl (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Obelisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 24 led 2006, 10:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od Obelisek »

Ja pridavam jenom tak necelejch ctvrt plynu a skutecne to pomaha.Nechapu proc ale je to tak. :P
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“