Prvy start trva dlho : Vyriesene !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prvy start trva dlho
Caute skusal uz niekto merat tlak paliva?Ked bezi motor - potom vypnut a sledovat ci po nejakom case tlak paliva nespadne? ja nemam nijaky budik co by som tam pripojil.ja mam napr aj problem natankovat do full nadrz. Aj 8x musim uvolnit odvzdusnovaci ventilcek v hrdle nadrze pokial rucicka na budiku ukazuje full nadrz. nemoze to mat suvislost?
Prvy start trva dlho
Tak ten merak napojit napr. za palivov. filter cez pripravok. To nie je ziaden zazrak. Co sa jedna o ten ventilcek tak mam kolegov co maju OCt. diesle a nikto tak problematicky netankuje ako ja . Ja to musim vela krat odvzdusnovat pokial je full nadrz. Mimochodom na slovensku je servis v Pezinku kde ti prekontroluju Otestuju kompletnu palivovu sustavu Robia to iba tam. Nikde inde.
Tam je zbytocne davat merak na tlak lebo to nieje pod tlakom
to tak jedine mozes skuat u pumpaca napr. golf IV a nie u Octavie. Skus vypnut motor a hnet uvidis oko ti padne nafta do filtra, a to je u kazej Octavie normalne, tam by som chybu nehladal, skor ako uz niektory pisali ze palivak moze byt chybni od vyrobi, alebo skontrolovat predstrik atd, niektorym pomohlo vyment to T-cko na palivaku alebo len tie gumicky. Ja som uz skusal vsetko uz len musim ten predstrik pozriet.

Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
To T-cko sa kupuje zvlast, ale najprv by som ti odporucal vybrat z ineho auta a vyskusat, lebo neviem kolko stoji na slovensku ale tu v anglicku stoji okolo 900sk ja som vybral s bratoveho golfa a ziadna zmena, takze by bola zbytocna investicia. Vyber von to T a pozri ci su dobre tie tesnacie gumicky, tie sa dodavaju s filtrom a ked si to dal menit do servisu tak sa mozno nato vybodli a nevymenili ich!!!!
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
To je zajímavá informace. Já jsem koupil orig. filtr bez těch gumiček. Díky, mám co zkontrolovat.djvoloda píše:To T-cko sa kupuje zvlast, ale najprv by som ti odporucal vybrat z ineho auta a vyskusat, lebo neviem kolko stoji na slovensku ale tu v anglicku stoji okolo 900sk ja som vybral s bratoveho golfa a ziadna zmena, takze by bola zbytocna investicia. Vyber von to T a pozri ci su dobre tie tesnacie gumicky, tie sa dodavaju s filtrom a ked si to dal menit do servisu tak sa mozno nato vybodli a nevymenili ich!!!!
Turbo driven!!!
Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
Golf IV Variant 1,9TDi ALH 66kW
prvy start trva dlho....
Ja by som odporucal pouzit spatny ventil na hadicke privodu nafty do cerpadla....Ventil pusta naftu len jednym smerom do cerpadla takze nehrozi aby spadla nafta....Mne to pomohlo,stal okolo 300sk,poradil mi to jeden mechanik a som spokojny....
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
Re: prvy start trva dlho....
miko11zv píše:Ja by som odporucal pouzit spatny ventil na hadicke privodu nafty do cerpadla....Ventil pusta naftu len jednym smerom do cerpadla takze nehrozi aby spadla nafta....Mne to pomohlo,stal okolo 300sk,poradil mi to jeden mechanik a som spokojny....
Blbost, ten ventyl nieje na privode nafty do cerpadla ale s cerpadla spat do filtra a nadrze

A len tak mimichom uz sa otom ventile pisalo
Octavia Elegance 2003 1,9 TDI 81kw, ASV
Hmmm
Pre teba blbost....tak my vysvetli preco my to pomohlo????
Tiez som mal ked auto postalo niekolko hodin problem nastartovat(Starter tocil 4-7sekund),dal som pred cerpadlo spatny ventil a problem hned,podotykam hned zmyzol...
Tiez som mal ked auto postalo niekolko hodin problem nastartovat(Starter tocil 4-7sekund),dal som pred cerpadlo spatny ventil a problem hned,podotykam hned zmyzol...
Passat B5 Variant 1,9tdi 4motion 96KW r.v.2004
ja som mal tiež taky problem Oct 1,9 TDI 81Kw 1999 nabehane 214000 km,už ma to nebavilo,každy radil niečo ine len som daval do toho peniaze a ho...,tak som sa nasral a predal som ju tak ako štartovala,chlapik ktoremu som to predal dal vičistiť štarter a bavilo mu to bez problemov 2.mesiace a teraz to roby znova.
Keď niečo nevieš to ešte neznamena že si hlupi.
Re: prvy start trva dlho....
... než někoho začneš napadat, tak si raději ještě dvakrát přečti, co vlastně napsaldjvoloda píše:miko11zv píše:Ja by som odporucal pouzit spatny ventil na hadicke privodu nafty do cerpadla....Ventil pusta naftu len jednym smerom do cerpadla takze nehrozi aby spadla nafta....Mne to pomohlo,stal okolo 300sk,poradil mi to jeden mechanik a som spokojny....
Blbost, ten ventyl nieje na privode nafty do cerpadla ale s cerpadla spat do filtra a nadrze![]()
A len tak mimichom uz sa otom ventile pisalo


GIV Variant TDi ???kW