A6/2006 chyba řízení urovne vysky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

zacvakl jsem si zamek....kompresor mi nenaskakuje. Jdu zjistit proc, protože ručně přivedenim plusu ho rozbehnu, test akcnich clenu (rele motoru) je ok, pojistka pod jednotkou motoru taky...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

tak dobrá zpráva je, že se mi konecne podarilo provest zakladni nastaveni nulove vysky - diky za pomoc. Neslo to kvuli dverim a take hlavne jsem musel natlakovat system rucne - asi to neslo taky kvuli 0 tlaku. Presne jak popsal KARLIN80

Bohuzel chyba 02646 - neverohodny signál přetrvává. Už nevim kde hledat...naklony se mi vmerenych hodnotach zobrazuji spravne, teplota a tlak myslim take.....
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

1.Vypada to na vynechavajici rele kompresoru... :o nespolehlivy spinaci kontakt 30/87....Zrejme pokud jednotka vysle signal "sepni kompresor" a očekává nárůst tlaku na čidle, tak pokud k jeho zvýšení nedojde hodí chybu 02646...

2. Trosku propoustí kompresor tlak na vystupu - je tam odlučovač nečistot a vlhkosti - ten válec nad rotorem. Je pritazeny 2 srouby pres "O" kroužek. Zkusil jsem ho podlepit silkonem, ale pomohlo to jen trochu. Funguje to zatim i v tomto stavu - na zvednutí je tlaku dost. Pokud tlak v soustave udrzí ventilová "kostka", tak by to tak vadit nemuselo...ale nevim.

Dnes budu testovat, tak mi drzte palce jestli se to uz neobjeví

Zdá se to ok! Děkuji za asistenci a navod pro rozbeh kompresoru!! :)
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
ajakoamper
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 22:52

Příspěvek od ajakoamper »

morose píše:WOW vedu tu dobrej monolog, aspon neni nuda a treba to nekomu nekdy pomuze:) (LOL)
a v tom máš zcela pravdu, mám podobný problém, akoráte nejdříve počtu, abych nedělal něco blbě či zbytečně.

Díky,Díky Díky za monolog :-)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: chyba řízení urovne vysky

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, řeším na allroudu stejný problém. Auto leží na pravé straně úplně dole, přes akční hodnoty mohu spustit kompresor, mohu nátlakovat ať přední nebo zadní nápravu, ale vzdy se mi zvedne jen levá strana. Když chci udělat základní nastavení, tak se kompresor spustí, ale práva strana se nezveda. V chybách se mi pak objeví 02646 systém řízení úrovně- neverohodny signál. Můžu nějak ručně otestovat tu pravou stranu? Abych věděl, proč se mi nezveda? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 900
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Re: chyba řízení urovne vysky

Příspěvek od trhac »

Myslím že sem to jedno taky řešil a bylo vadný čidlo úrovně na xenony.taky sem laboroval kolem měchů atd a nakonec to bylo tim čidlem na spodním ramenu. Tak treba vám to pomůže
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1692
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: A6/2006 chyba řízení urovne vysky

Příspěvek od dury2 »

Jedno cidlo bylo ulomene, druhé mělo zavařené táhlo, vymenil jsem obě přední čidla za nová a pořád to při snaze o kalibraci píše neverohodny signál. Umí tu někdo vysvětlit údaje o výšce podvozku z měřených hodnot ve vagu? Pomohlo by to, díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Re: A6/2006 chyba řízení urovne vysky

Příspěvek od Biimbo »

Já měl tenhle problém když předchozí majitelce dali nějaký šamani čínský kompresor Aerosus co po dvou letech vyhnil, odrovnal rzí novou Rapa kostku. Když jsem přehodil hadičky na kostce pro levou stranu na pravou, tak začala chodit ta druhá. Proléval, profukoval vším možným. Nakonec nový kompresor wabco,nová rapa kostka, nové origo zpětné ventily na měchy. Od té doby chodí jak má. V zimě, létě. Nejdřív problém začal že nechtěl podvozek dolů a zůstaval nahoře na doraz. Pak jsem měnil ventilky a od tý doby auto na bok. A nedělalo vůbec nic. A zjistil jsem ze tlak šel z kostky do levýho zadku furt, levý předek trochu a pravá strana vůbec nic.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“