Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.
Ahoj,rád bych se zeptal nemáte někdo zkušenost se spárováním čerpadla po výměně motoru,je tam čerpadlo Delphi se 3 konektory,žádný klasický stop ventil,shodné jako na vymontovaném motoru,jedna se o 1.9 D Peugeot partner r.v. 2003. Všem předem děkuji.
Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.
Jeden konektor je na potenciometr páky plynu, další na regulátor počátku vstřiku - dole na čerpadle a třetí je právě na stop ventil který je pod krytem na trhací šrouby na hlavě čerpadla. Tzn. mělo by stačit stop ventily prohodit mezi sebou a nebo koupit variantu jen na + po zapnutí klíčku a je to.
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9155
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.
Kdysi jsem to řešil jen kryt pryč a připojit na 15.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.
Je tam tohle čerpadlo.Ten kryt se dá tedy nějak sundat? Tenhle ventil má 3 vodiče,a komunikuje nějak i s jednotkou.
- Přílohy
-
- q2po8pv8dd.jpg (110.79 KiB) Zobrazeno 2879 x
Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.
Je ještě nějaký způsob mimo přehození samotných ventilů? 
