Golf IV ASV 1749VB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kokodzamboee
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0

Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od kokodzamboee »

Zdravím, koupil jsem golfa s 81kw asv rotačkou. Je tam osazené turbo z ARL, ale cooler je původní a vstřiky jsou pravděpodobně taky sériové. Jaký je bezpečný výkon pro tyto komponenty a jaký by byl potencionálně největší výkon, který by se z toho dal dostat?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od Marek77 »

Ty vstřiky to dost omezují. Tam bych přidal. Pak se můžeš dostat kolem 110 kW bez křečí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kokodzamboee
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od kokodzamboee »

Takže vstřiky pustí cca kolik? Na budíku tlaku turba je 1.5-1.6bar
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od Marek77 »

ASV je Euro3, trysky jsou poměrně malé. Přesné číslo nevím, je to někde tady na fóru. Lepší by byly PP764, pořádně nastavit a seřídit otvírací tlak a bude to úplně jiný svezení.
Jestli máš plnící tlak 1,5 - 1,6, už je to na čipu. Někdo do toho musel sahat. Motor ASV v sérii má něco malinko přes 1, mám pocit 1,05.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kokodzamboee
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od kokodzamboee »

Je tam turbo z ARL právě, ale vstřiky jsou origo nejspíš
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od Marek77 »

Je jedno, co tam je ta turbo. Pokud bude origo soft, bude i turbo z lokomotivy tlačit to, co má v softu. Pokud tlačí víc, je to čipovaný.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kokodzamboee
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od kokodzamboee »

Ano, je tam soft, jen nevím, jaky by mohl byt s tema origo vstrikama výkon. Hledal jsem na fóru a nic podobného jsem nenašel :/
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od martinsidlo »

Hlavne vetsi IC,serie ma co delat s 130PS.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
kokodzamboee
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 07 kvě 2024, 10:44
Odpovědi: 0

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od kokodzamboee »

Všechno plánuju, cooler asi pristi tyden, ale vstriky si jeste netroufam sam urcite. S lepsim coolerem by pustily vstriky kolik? Zkousel nekdo vodou chlazeny seriovy cooler? Natáhnout hadicku od ostrikovaciho systemu a sprayovat na cooler 50/50 voda alkohol
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od Marek77 »

Vstřiky pustí pořád stejně nafty. A je fakt úplně jedno, jestli tam máš cooler třeba jak vrata od stodoly.

Ty tomu asi moc nerozumíš, viď? 🤣🤣🤣
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 892
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od trhac »

To je borec jak chce ostrikovat cooler😂😂😂
Pokud chceš větší cooler ok, ale dej i jiny vstriky jak ti píše marek a pak znova chip nejlíp na brzde a víš kolik máš kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10322
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Golf IV ASV 1749VB

Příspěvek od Marek77 »

Asi moc kouká na divoký americký filmy.

Ale člověk, co si myslí, že montáží většího cooleru mu trysky dají víc nafty, by měl chodit pěšky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“