Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomášB
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 29 lis 2024, 17:08
Odpovědi: 0

Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od TomášB »

Zdravím všechny,

zaregistroval jsem "anomálii" u svojeho auta, kdy při jízdě s nezahřátým motorem auto táhne cca 1,5sekundy po uvolnění plynu. Nejcitelnější je to ve městě na 2 a 3 kvalt. Chová se to tak, že jedu na 2kvalt, uvolnim plyn.pedál a je cítit, že auto jede ještě chviličku beze změny a až potom je cítit jak začne zpomalovat.
Tenhle jev se začal dít po úpravě jednotky na před dieselgate soft a chiptuningu. S dieselgate softem nebylo nic znatelné.
Setkal se prosím někdo s něčím podobným?

Zkoušel jsem s tím různý cypoviny, abych zjistil kdy se to jak chová. Na místě když šlapu po plynu, tak reakce okamžitá- Na zahřátým motoru se to chová naprosto normálně, tedy sundám nohu s plynu a auto hned reaguje a začne zpomalovat. Jen jak je motor studený, tak táhne...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od slovacek.milos »

máš tam palubní počítač na spotřebu? uvolníš pedál a spotřeba hned skočí 0,0? decelerace?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od Tomas6 »

A teď je tam nějaký chip nebo ne?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
TomášB
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 29 lis 2024, 17:08
Odpovědi: 0

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od TomášB »

Ano je tam chip na 105kW, blby, ze tenhle problem se objevil hned druhy den po chipu.
Samozrejme jsem hnedle volal chiparovy co mi to delal, ale prej se s tim nikdy nesetkal a mam s tim jezdit. Tak zkousim, jestli se treba nekomu nestalo neco podobne.
TomášB
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 29 lis 2024, 17:08
Odpovědi: 0

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od TomášB »

slovacek.milos píše: 05 pro 2024, 20:10 máš tam palubní počítač na spotřebu? uvolníš pedál a spotřeba hned skočí 0,0? decelerace?
Vyzkousim, tohle me nenapadlo sledovat.

EDIT: tak vyzkouseno dnes rano, okamzita spotreba spadne az pozdeji, az jak je citit, ze auto povoli. Jakmile sundam nohu z plynu, auto chvilku jeste tahne a spotreba se drzi jako za jizdy.
Jakmile se motor ohreje na provozni teplotu, tak se to zacne chovat normalne.
Naposledy upravil(a) TomášB dne 06 pro 2024, 05:57, celkem upraveno 2 x.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od Tomas6 »

TomášB píše: 05 pro 2024, 20:27 Ano je tam chip
Tímto sis prakticky odpověděl na svoji otázku. Problém hledej v čipu a v tom kdo to čipoval. Bůhví co ti tam nalil.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
TomášB
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 29 lis 2024, 17:08
Odpovědi: 0

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od TomášB »

Tomas6 píše: 05 pro 2024, 22:02
TomášB píše: 05 pro 2024, 20:27 Ano je tam chip
Tímto sis prakticky odpověděl na svoji otázku. Problém hledej v čipu a v tom kdo to čipoval. Bůhví co ti tam nalil.
Ano, tusim, ze je problem nekde v tomto. Pred upravou se nic nedelo.
Naposledy upravil(a) TomášB dne 16 pro 2024, 21:50, celkem upraveno 1 x.
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od cacinek »

(LOL) good reklama
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Octavia 1.6TDi CAYC-studený motor=pomalá reakce na uvolnění plynu

Příspěvek od slovacek.milos »

asi máš blbě přepsanou mapu , v mapě je signál volnoběh, otáčky vyšší jak volnoběžné tak decelerace okamžité nastavení dávky paliva 0,
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“