1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Ahoj u 1.9 ahf 2000 jsem se rozhodl dát kat off teď mám zatím chip časem půjdu s výkonem o něco výš. Mám tlumič výfuku Sebring zvuk o moc lepší není proti origo otázka zda dam kat off zlepší se to o něco? Nebo bude muset jít ještě něco off ? A nepiste mi prosím že u nafty nejde mít dobrý zvuk pár 1.9 jsem slyšel a mě se ten zvuk líbí. Chtěl bych jít na 130kw+- turbo by šlo z arl a co spojka stačí dát hds nebo lepší? Díky
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Koľko to ten motor vydrží?
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
A přesně pro to budou čím dál více buzerovat ostatní lidi s mobilníma STK a Emisema.
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Katalyzátor nemá na měřené emise žádnej vliv. A na zvýšení výkonu zanedbatelnej... Na změnu zvuku jakbysmet.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Katalyzátor snižuje emise CO a HC.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Nevím jak u vás, ale u nás se CO ani HC u dieselu neměří.
Oct asv 2000, DieselPower
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Neide o meranie ale o dýchanie.
Nechápem, prečo už dávno na cestách neodchytávajú dymiace a nadmerne hlučné autá, motorky.
Nechápem, prečo už dávno na cestách neodchytávajú dymiace a nadmerne hlučné autá, motorky.
1.9 JTD 85kW (2x), predpísané oleje + Metabond
Re: 1.9 Audi A3 ahf 2000 kat off
Tatko Tom, myslím, že toho odchytu se celkem brzy dočkáš
. A určitě to nebudou jen dýmovnice (kterých se rozhodně nezastávám ), ale budou to všechna starší auta
K tématu - AHF je ještě Euro 2, takže kouřivost není zatím tak úplně přísně posuzována. S dobrou a kvalitní úpravou HW a především SW lze udělat těch cca 130 kw téměř bez kouře ( při normální jízdě ). Nicméně, v dnešní době taková úprava postrádá jakoukoliv smysluplnost, protože jen cena materiálu a nových dílů hravě překročí hodnotu auta, plus dál je tady práce mechanika , potřebný upgrade podvozku a brzd, pneu atd. . V neposlední řadě je třeba počítat s vyšší cenou úpravy SW, protože sladit vše, aby to fungovalo není práce na chvíli.
Autorovi vlákna bych doporučil " Milošovu radu " Běž to radši rozchlastat !!!



K tématu - AHF je ještě Euro 2, takže kouřivost není zatím tak úplně přísně posuzována. S dobrou a kvalitní úpravou HW a především SW lze udělat těch cca 130 kw téměř bez kouře ( při normální jízdě ). Nicméně, v dnešní době taková úprava postrádá jakoukoliv smysluplnost, protože jen cena materiálu a nových dílů hravě překročí hodnotu auta, plus dál je tady práce mechanika , potřebný upgrade podvozku a brzd, pneu atd. . V neposlední řadě je třeba počítat s vyšší cenou úpravy SW, protože sladit vše, aby to fungovalo není práce na chvíli.
Autorovi vlákna bych doporučil " Milošovu radu " Běž to radši rozchlastat !!!

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A