Xc 60??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 172
- Registrován: 24 led 2015, 16:52
- Bydliště: libštát
Xc 60??
Ahoj. Potřeboval bych radu někoho zkušeného. Mám před rukama koupi Volva xc 60, R.v2016 najeto 130xxx a motor 2.4 d 140kw 5244 t21 což by mělo být biturbo. Je to velký problém? Mám od toho dát radši ruce pryč? Díky za rady.
Re: Xc 60??
To přeplňování je složitější ale že by to bylo nějaké poruchové si nemyslím, pár jich u nás jezdí a v pohodě
Re: Xc 60??
Jezdí ke mně pár XC60 a vydrží fakt hodně. Každopádně je třeba měnit každých 60 tis. km řemeny altíku a klimy a napínák, jinak to může prasknout a vletět do rozvodů. Dva zákazníci měli štěstí, třetí to kvůli tomu potkal. To mi teď připomnělo, že musím zavolat jedné veterinářce, která dává na olej běžně 60 tis. km a Volvo stále jezdí. Auto už jsem dlouho neviděl a tuším průser.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Re: Xc 60??
von teda nepraskne,spíš ta napínačka se vyosí směrem ke krytu rozvodů a tlačí to tam ten řemen,až ho natlačí z hlavní řemenice a nacpe ho pod řemenici rozvodu. A pak to skočí a rozškube pomocnej řemen. Ta kladka na napínačce je vidět jesli je vyosená ještě před tím,než se to stane a měnit to po 60 mi přijde zbytečně brzo,normálně to drželo celý rozvody a i víc,ale určo je lepší to pro sichr udělat, Asi už i ty díly u těch novějších modelů z prvovýroby byly ošizený,než ty původní d5,ale i tak bych doporučil napínačku origo.
Re: Xc 60??
Kluci kámoš má tohle auto, teď bude mít 100tis.km, chtěl by nějakou větší údržbu vč. automatu
Neměl by někdo servisní plán co všechno udělat, specifikace olejů apod ?
VIN : YV1DZA5C6H2145155
Je to XC60 I motor D5244 T21 140kw čtyřkolka
díky
Neměl by někdo servisní plán co všechno udělat, specifikace olejů apod ?
VIN : YV1DZA5C6H2145155
Je to XC60 I motor D5244 T21 140kw čtyřkolka
díky
Re: Xc 60??
Mně by se taky hodil servisní plán. Mám tu model 2015, motorizace 2,4 R5 / 169 kW 4x4, kód D5244T23, automat. Zajímaly by mě především intervaly výměn náplní a rozvodů, případně postup servisu automatu (jestli je možno měnit olej v převodovce svépomocí doma a co to obnáší).
Díky.....
Díky.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Xc 60??
Je to všechno v Elitu v sekci technická a servisní data pod daným typem auta, pokud tam nemáš přístup můžu ti to nascreenovat a poslat na mail
Ano,automat uděláš normálně doma, je na tom prd
Ano,automat uděláš normálně doma, je na tom prd
Re: Xc 60??
Přístup nemám, uvítám jakoukoli pomoc.
Marek1845@seznam.cz
Díky moc......
Já to auto ještě nemám, ale vážně uvažuju o koupi. Líbí se mi to, je tam prostor, dobře se do toho leze a hlavně předpokládám, že to něco vydrží. Tak si předem zjišťuju, jestli bych byl schopen běžný servis zvládnout. Žádné moje auto nikdy nebylo v servisu a byl bych fakt rád, kdyby tomu bylo i nadále. Mám v oku buď verzi 2,4 o výkonu 169 nebo 162 kW, případně 2,0 / 140 kW. Radši bych předokolku, takže to asi dopadne na dvoulitr, protože verze 2,4 v tomhle výkonu je jen 4x4. Ovšem motory 2,0 neznám, starou dobrou 2,4 jo.
Marek1845@seznam.cz
Díky moc......
Já to auto ještě nemám, ale vážně uvažuju o koupi. Líbí se mi to, je tam prostor, dobře se do toho leze a hlavně předpokládám, že to něco vydrží. Tak si předem zjišťuju, jestli bych byl schopen běžný servis zvládnout. Žádné moje auto nikdy nebylo v servisu a byl bych fakt rád, kdyby tomu bylo i nadále. Mám v oku buď verzi 2,4 o výkonu 169 nebo 162 kW, případně 2,0 / 140 kW. Radši bych předokolku, takže to asi dopadne na dvoulitr, protože verze 2,4 v tomhle výkonu je jen 4x4. Ovšem motory 2,0 neznám, starou dobrou 2,4 jo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Xc 60??
Nemůžu sedět prdelí na silnici, to je celý.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Xc 60??
Ten dvoulitr je Ford asi nějaký. Ta 2.4 je skvělý motor, trochu tam zlobí egry, servis já tom uděláš úplně v pohodě. Má to známý, normálně to servisuju, nemám na to ani diagnostiku, nebyla potřeba. Jednou se tam měnil EGR za asi 18 tis, jinak to jen jezdí. Olej v převodovce jsem taky dělal nic na tom nebylo, návod je na YouTube
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Xc 60??
Myslím, že 2,4 vyhraje. Je to osvědčený motor, co léta dělají a není s ním problém.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: Xc 60??
2.0 je PSA obdoba třeba motoru RHR
Re: Xc 60??
no to už pežot asi nebude,to spíš novej volvo vea 4vál,ale moc to nechválí. A 2l byl i 5ti válec,dělali ho jen pár let a ten byl dost dobrej,ale asi měl mín koní. Lepší se podívat naživo.
Re: Xc 60??
Dělali 5 valec 2l 120kw 163 koní označen myslim jako D3
Máme ho uz nákej rok ve V70ce v manuálu a neni sním žádnej problém v podstatě měnim jen spotřební věci
Máme ho uz nákej rok ve V70ce v manuálu a neni sním žádnej problém v podstatě měnim jen spotřební věci
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW