Ahojte,
Pred nedávnom som kúpil Passat B5.5 96kw AVF. 240 tisíc koľký krát to už nikto nevie . Vačka bola už K.O. tak isto ako zdvihátka. Vačka sa vymenila za sadu od ET. Po výmene malo auto vysokú spotrebu na voľnobehu 1 až 1.2 L/h a pri jazde tak isto som sa pod 8L/100km nevedel dostať ani šetrnou jazdou. Príde mi že ani sa mu nechcelo do otáčiek. Menil som následne váhu vzduchu, snímač teploty vody a paliva. Do nádrže som nalial čistič palivového systému od BG. Vstreky majú nízke odchylky max 0,5. Vstrekovacie množstvo keď auto stojí 10mg. Následne som našiel tu na fóre článok kde som sa dočítal že tá vačka od ET nemusí byť dobrá. Následne ako test sme synchronizáciu posunuli o 8 stupňov a spotreba šla dole avšak motor nemal výkon a pri 110 km/h nechcelo auto ísť. Následne som vymenil zase vačku aj ložiska a zdvihátka za Kolbenshmidt. Bez zmeny. Následne som sa tu dočítal o stupňoch pri nastavení vstrekov. u môjho auta sa nastavilo pootočenie naspäť o 180 stupňov. Dnes sme to vrátili o 210 stupňov ako skúšku. Následne na testovacej jazde pri zahriatom motore ukazovalo na voľnobeh 0,8L/h no po čase sa to vrátilo na 1L/h. Rozvody nové a nastavené podľa pomôcok. Vie niekto kde by mohol byť problém?
Ďakujem
Váhu som čistil a aj skúšal s iných funkčných passatov a žiaden rozdiel. Turbo bolo naposledy vnútri úplne suché a čisté keď som menil hadicu lebo strelila. Možno že s tým niečo predošlí majiteľ robil neviem ale robilo by to zle aj na voľnobehu keď auto stojí?
ze neco menis a je ciste to jsou udaje pro hygienu avf tam vcds skupiny 3,10,11, trojka plny, 10mg na volnobeh to je tak 3x tolik, nez by motor potreboval, prizpusobeni anal 2, za predpokladu synchronizace -0.5 - plus 0.5
Log neviem stiahnuť. Ale to bude ešte EDC15 takže rozvod dať na nulu, vstreky na AVF sa dávajú na 225. Inak pozrieť korekcie, BIP atď... Ak je vysoká spotreba skôr by som sa zameral na termostat, pasívne odpory atď... SW je origo alebo čip?
Origo rozvod na nule teplotu drží stále vstreky aj keď sa dali na 225 stupňov rozdiel minimálny. Korekcie od -0.5 do 0.5. Sw asi origo ja som nič nerobil od kedy ho mám. Auto je lenivé, ide pomaly do otáčok. Poslednú dobu mi aj sem tam spadne do núdze. V LOGu trojka plný mierny kopec pri 3300 ot/m MAF požadovano 850 mg a MAF aktuálni 1050 mg. Plniaci tlak ak dobré pozerám sedí. http://leteckaposta.co/851678237
Skús to teraz
Čo tam máš za SW? Tlak na turbe skoro 3000 a regulácia ide hore a ostane na 93%? Už aj váha ten prietok nedokáže zmerať.
V logu pred tým ti regulácia chodila normálnym smerom.
Nerobil som chip ani nijaké úpravy od kedy mám auto to je asi pól roka. Robili sa vačka komplet hydra ložiska rozvod novy ešte od predošlého majiteľa, pri výmene vačky nastavený na nulu. Ďalej olej BG preplach v starom oleji preplach BG palivového systému, nový olej Motul. Vymenená váha vzduchu snímač teploty chladiacej a paliva. A teraz nedávno zaslepený EGR a vymenené hadičky. Zabudol som sa zmieniť predtým o chybe:
18263 - Powertrain Data Bus
P1855 - 35-00 - Software Version Monitoring
a pred posledným logom:
19586 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - mez regulace prekrocena
P3130 - 35-00 -
Urobil som ešte LOG kamarátovho zdravého passata s tým istým motorom: http://leteckaposta.co/967753961
Urobil som ešte LOG s dávkovaním paliva aj na svojom aj na zdravom passate: http://leteckaposta.co/820153907
V mojom LOGu je pri akcelerácií malé dávkovanie paliva. Ďakujem za každý názor.
Čaute, nechcem zakladať nové vlákno tak použijem moje staré. Riešil som tu problém so spotrebou výkonom atď. Auto začalo hádzať do núdzaku. Vyčistil som turbo poskladal som ho naspať a problém sa na 80% vyriešil. Auto nepadalo do núdze spotreba bola ďalej celkom dosť vysoká ale už som to dalej neriešil. Vtedy malo auto okolo 240 tisíc, dnes už má 280 a objavila sa rovnaká závada. Do kopca pod plným plynom padne do núdzaku ale raz až tak že zasvietil motor a EMISE DO DÍLNY. Diagnostika ukazuje to čo ukáže v 90% prípadov. Regulace plníciho tlaku - Nad hranici regulace. Log mám síce nie z VCDSka pretože ho nemám teraz k dispozícií ale na Bosch KTSke to tiež ide. A skutočne priebeh taký istý ako predtým a to že turbo veľa fúka. Viem čo ma čaká viem aký je postup. Otázka ale znie. Je možne že po cca 40 tisíc km to turbo zase zasvinilo? Prikladám LOG z Boschu vo forme obrázka keďže server webu nechce priložiť LOG tu. . Ďakujem za prípadne reakcie a rady.
Podľa mňa (nie som automechanik) sa turbo zasviniť mohlo, najmä ak riadiaca jednotka dostáva chybný údaj z niektorého čidla alebo z iných príčin dochádza k neoptimálnemu spaľovaniu.