VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Je to klasickej syndrom TDi, jedeš piánko, nic se neděje, dáš tomu karate a nádobka prázdná, určitě to trochu tlakuje
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Mě to na AVF bublalo v topení, voda šla z expanzky jen nepatrně když se tomu nakládalo. Jak říká Roman, nechat srovnat hlavu, těsnění pod hlavu, těsnění vstřiků a šroubky ke vstřikům a myslím ještě těsnění tandemu jsem dával. Blok sem srovnal jen kamínkem. Od té doby je to ok, jsou to asi 3 roky.
S2 CFGB DSG
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
No to je právě ono proč to žádný servis dělat nechce, zákazník chce co nejlevněji, tak slízneš hlavu dáš to zákazníkovi a druhý den ráno ho máš zpátky že mu to blbě startuje protože si strhnul gumičku ve vymlácený šachtě. Co pak?roman1648 píše: ↑09 dub 2025, 06:19 Chce to zvážit reálnou a užitnou hodnotu auta a podle toho postupovat ale myslím si že tady už žádný extra investice nemají cenu takže bych skopnul hlavu,nechal jen srovnat, zkopuknout blok popř. zaškrábat, těsnění,nový gumky na vstřiky,rozvodovej řemen a zdarec..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Jo Jirko,máš recht, souhlas, takovou opravu tak pro sebe ale někomu cizímu a nést nějakou záruku tak se to musí udělat komplet...
Ono záleží kdo to dělá, u nás si to jeden zavezl někam do super servisu do Brnas, prý mu dali NOVOU hlavu,čistili vstřiky,turbo...jo,super, ale chtěli po něm 56tis.
Já ty hlavy beru výměnným způsobem a i kdybych to dělal takto, dostanu se na rozumnou cenu, nejhorší je to co na tebe vykoukne když to rozházíš, asi před rokem jsem dělal jedno OII BMM, sundal jsem hlavu a ve válcích rýhy jako prase - a co teď, když ono to vlastně "normálně" jezdilo "jen" se ztrácela voda ( "asi nějaká hadička říkali kluci v hospodě" ) a ty mu řekneš že motor je po smrti
a že to vlastně už nemá cenu opravovat páč to má nahnilý prahy.lem,y,uhnilý spodky blatníků,taková bazarová klasika za "pade" 
Ono záleží kdo to dělá, u nás si to jeden zavezl někam do super servisu do Brnas, prý mu dali NOVOU hlavu,čistili vstřiky,turbo...jo,super, ale chtěli po něm 56tis.


Já ty hlavy beru výměnným způsobem a i kdybych to dělal takto, dostanu se na rozumnou cenu, nejhorší je to co na tebe vykoukne když to rozházíš, asi před rokem jsem dělal jedno OII BMM, sundal jsem hlavu a ve válcích rýhy jako prase - a co teď, když ono to vlastně "normálně" jezdilo "jen" se ztrácela voda ( "asi nějaká hadička říkali kluci v hospodě" ) a ty mu řekneš že motor je po smrti


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
a co voodní pumpa,? ta už se dnes neprotáčí,?
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Trochu ano, ale ne úplně beton.
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Ještě jedna otázka- šla by použít hlava z Bory 74kW? Není nějaký rozdíl mezi příčne a podélně uloženým motorem?
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Podle čísla dílu na odlitku ale myslím si že je to stejný..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
dívat druhou hlavu není moc rozumné protože přebrroušením hlavy zjistíš jak je křivý blok, třeba i 0,35 mm a na to dávat rovnou, nebo jinak křivou hlavu, ???
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Blok se musí škrábnout taky, to dá rozum 

Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
Jinou hlavu jsem myslel spíše z důvodu, že tam to do vody netlakuje, pouze je auto na sračku. Měl bych asi větší jistotu, že nebude prasklá. A taky ji mohu nechat udělat s předstihem a pak jen "prohodit".
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33497
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
romane nevím jak kolem tebe, ale tady to chodí tak že dáš hlavu budkovi do hodonína, ten ji lízne a řekne, je OK 0,05 mm nebo je O,3 mm a je potřeba dělat něco s blokem, zavoláš jožku škrabku z kyjova, zavřeš ho do dílny a on se postará, vídenská modř mě nebavila už ve škole, lepší je rulandské modré pozdní sběr

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4278
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
Re: VW Passat B5 1.9tdi 96kW - těsnění pod hlavou
šla, všechny 1.9/2.0 8V PD hlavy jsou stejný
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw