Emise na STK "po novu"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Emise na STK "po novu"
Nemůže být problém ten king? Jako značka mimto nic neříká a ani to ve mně moc důvěru nebudí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Emise na STK "po novu"
Sám nevim.
Kupoval jsem to v Szakalu, který měli skoro jako jediný +0,75 na ojnice. Je to jakási americká značka která toho děla po kokot. Recenze na netu moc nejsou, ale někdo je sem tam zmiňuje. Dokonce jsem u nich poprvý viděl rozlišení horní a spodní šály na ojnicích (jinej matroš). Bůh ví.. až to otevřu tak to snad poznám..
https://www.kingbearings.com/
Kupoval jsem to v Szakalu, který měli skoro jako jediný +0,75 na ojnice. Je to jakási americká značka která toho děla po kokot. Recenze na netu moc nejsou, ale někdo je sem tam zmiňuje. Dokonce jsem u nich poprvý viděl rozlišení horní a spodní šály na ojnicích (jinej matroš). Bůh ví.. až to otevřu tak to snad poznám..
https://www.kingbearings.com/
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4277
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Emise na STK "po novu"
To že to tůrujou je daný metodikou měření a motor musí pár těch vytočení do plných vydržet - vždyt i ty otáčky při kterých se měří stanovil výrobce....
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Emise na STK "po novu"
Motor musí vydržet běžet klidně minutu v kuse s plynem na podlaze. A řekl bych, že pokud se stihne uchladit, tak v tomhle režimu poběží klidně několik hodin a nic se mu nestane.
Kdyby jste viděli co těm motorům dělaj, když prochází vývojovejma testama, tak nějaký protůrování na emisích jim nemůže nic udělat.
Kdyby jste viděli co těm motorům dělaj, když prochází vývojovejma testama, tak nějaký protůrování na emisích jim nemůže nic udělat.
Re: Emise na STK "po novu"
Ale tady sa bavíme že bol motor po GO skoro bez zábehu. To je jasne že zabehnutý motor to musí vydržat. Technik na STK mi spomínal že skolobavoných aut vytláčali z linky hodne byla volaná aj polícia aj sa majitele vyhrážali súdama ale nikdo nepochodil. Hold vyhláška je vyhláška
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Emise na STK "po novu"
No jo, pokud jde o ten záběh po GO.
Když tedy není možnost to někde projet, tak to aspoň nechat nějakou dobu běžet na zvýšený otáčky, ať si to vše sedne.
Ale stejně si myslím, že i fungl novej motor, nebo po GO to zacházení na emisích musí vydržet. To by bylo reklamovanejch služebáků, kde nikdo žádnej záběh neřeší a první olej je tam 30 tis nebo víc.
Pokud se rozsype po vytočení do 6 tis, tak by se dřív nebo později rozsypal stejně, záběh nezáběh.
Jestli tam něco bylo na těsno, nebo nemazalo. Tak spíš lepší že se na to přišlo hned, než aby to člověku zdechlo někde 100 km od baráku.
Když tedy není možnost to někde projet, tak to aspoň nechat nějakou dobu běžet na zvýšený otáčky, ať si to vše sedne.
Ale stejně si myslím, že i fungl novej motor, nebo po GO to zacházení na emisích musí vydržet. To by bylo reklamovanejch služebáků, kde nikdo žádnej záběh neřeší a první olej je tam 30 tis nebo víc.
Pokud se rozsype po vytočení do 6 tis, tak by se dřív nebo později rozsypal stejně, záběh nezáběh.
Jestli tam něco bylo na těsno, nebo nemazalo. Tak spíš lepší že se na to přišlo hned, než aby to člověku zdechlo někde 100 km od baráku.
Re: Emise na STK "po novu"
Jen taková pitomost. Je vůbec možné tu kliku brousit? Jestli jo tak je možné ji brousit až na třetí brus? Tím že nikdo jiný jak nějaký king šály nenabízí se tato otázka přímo nabízí. Aby ta klika nebyla ruplá. Toto už jsem u něčeho řešil. Taky přebrus, výbrusové ložiska běžně v autodílech nebyly,ani originál, ale brusič něco někde sehnal a ona normálně rupla. Po pár desítkách km. Furt něco klepalo, bubnovalo jak podpálený ventil, poslouchalo se z vrchu, ze spodu, vačka se sundávala, hydra měnily, hlava dělala a hle. Prasklá klika.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Emise na STK "po novu"
To je právě otázkou. Snažil jsem se dohledat nějaký servisní manuály. Našel jsem jen něco kde bylo napsáno, že třetí výbrus je možný, ale byla to jen jediná zmínka a ještě taková pochybná. Pak jsem našel něco na Ducato ale psali tam o 3.0 od Iveca, ale tam psali že je možnej pouze druhej výbrus 0.5. Což je taky divný, protože ten motor má větši kliku. Ale i větší výkon no.. Jediný šály byly od Kinga a jednou jsem čirou náhodou našel v Intercarsu tuším Kolbenschmidt taky pro 0,75. Ale nic jinýho ne. Tady jsem víc věřil brusiči, kterej říkal že už to někomu dělal. Ta klika má na ojnici asi 54mm, i když chápu že z toho ubere třičtvrtě milimetru, že by se to mohlo oslabit..
Upřímně bych snad byl i rád kdyby byla prasklá. Aspoň bych věděl proč. Jestli to ale bude mázlý tak to bude složitější a nevim jestli vinit tu zbroušenou kliku a průchodnost kanalů v ní, šály nebo celkovej system mazání. I když mazání poznám nahoře na vačkách..
Upřímně bych snad byl i rád kdyby byla prasklá. Aspoň bych věděl proč. Jestli to ale bude mázlý tak to bude složitější a nevim jestli vinit tu zbroušenou kliku a průchodnost kanalů v ní, šály nebo celkovej system mazání. I když mazání poznám nahoře na vačkách..