ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
Zdravím panové, odešla mi v ASV,rotačka, 2004 jednotka motoru.
Sehnal jsem starší jednotku přesně co tam ma byt 038906012HC je v ní vyply imobilizer takže auto jsem oživil projel ale je tam prasacky Chip sice to jede jak prase ale huli ... takže pro dnešni dobu nepoužitelné. Takže tam musím nechat přehrat soft.
A co se chci zeptat jednotka ma oznacení _ /038906012 HC - jednotka pro poslední rotačky kde už funguje kontrolka motoru/
Ale ve Vagu mi to piše cislo jednotky 038906012 CL -starší jednotka bez kontrolky motoru...Tkže ja tam nahrany Chip se starším softem ?
Jdou kombinovat teda ty jednotky HC a CL a nahravat tam softy na novejsi a starši model ...
Předem moc diky za objasnění,,,,
Sehnal jsem starší jednotku přesně co tam ma byt 038906012HC je v ní vyply imobilizer takže auto jsem oživil projel ale je tam prasacky Chip sice to jede jak prase ale huli ... takže pro dnešni dobu nepoužitelné. Takže tam musím nechat přehrat soft.
A co se chci zeptat jednotka ma oznacení _ /038906012 HC - jednotka pro poslední rotačky kde už funguje kontrolka motoru/
Ale ve Vagu mi to piše cislo jednotky 038906012 CL -starší jednotka bez kontrolky motoru...Tkže ja tam nahrany Chip se starším softem ?
Jdou kombinovat teda ty jednotky HC a CL a nahravat tam softy na novejsi a starši model ...
Předem moc diky za objasnění,,,,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33583
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
kde bydlíš?
Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
Ostravsko. Jdu to na vrakač vymenit at tam mam HC...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33583
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
jedna z možností že přestříhneš signál z váhy, číslo pinu je tu třeba maf off za 2 kruny, spočítáš si potenciometr nebo ti někdo poradí se kterým můžeš mětit něpětí z pěti na 1 V, protáhneš dvojlinku třeba lankem na kapotu, naletuješ vyvrtáš dírku na potenciometr a ladíš od prasáckého čipu po lenochoda
můžeš si pak přehrávat Ostravské Radio Čas a nemusíš lítat po vrakecu 


Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
A keď pridrbeš váhe, tak nevyslepený/neodpojený EGR ti to zadusí.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33583
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
tak u čipu jedeš určitě na 1250, když odpojš váhu si na 550 a to chceš říct že ti motor egr zadusí, si to zkus pojedeš línějc ale pojedeš, egr tě zadusí tak u nějkého hdi u asv asi těžko
Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
Ak tam vytočíš váhu potenciometrom na maximum, ideš napríklad po meste normálne prdy prdy 50-60, riadiačka v týchto motoroch uvidí, že tam je veľa vzduchu, pootvorí EGR. Stále vidí, že je tam veľa vzduchu, otvorí EGR ešte viac, až ostane otvorený na maximum. V skutočnosti tam ale čerstvý vzduch nie je skoro vôbec a motor dýcha všetky sračky z výfuku. Mysíš, že bude mať kľudný chod a bude si krochkať blahom?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33583
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: ASV rotačka , 2004, jednotka motoru HC , CL
to nevím jak vytočím váhu na maximum potenciometrem, z váhy mi leze 1 - 5V a odprem snížím evidevaný vzduch do motoru a snížím vstřikované množství, snížím emise mtor zleniví, dělám to tak běžně když jdu na emise, motor nezadusím jen je prostě líny a emisema projdu, nkdy jsem motor nezadusil si to musíš zkusit teoreticky je možné všechno prakticky to je jak píšu u ASV
jezdívám na emise a když mtor kouří tak omezím potákem váhu ne vytočím, až z výuku de čistý vzduch, novější motory ale poznají že váha lže tak e to dá omezit jen do určíté míry, u starších stačí omezit proud vzduchu ve váze izolačkou, s egrem sem bojoval jen u hdi že byl otevřený a motor ani neštěkl, kdyby mě nasral u asv tak h omezím v přizpůsobení
jezdívám na emise a když mtor kouří tak omezím potákem váhu ne vytočím, až z výuku de čistý vzduch, novější motory ale poznají že váha lže tak e to dá omezit jen do určíté míry, u starších stačí omezit proud vzduchu ve váze izolačkou, s egrem sem bojoval jen u hdi že byl otevřený a motor ani neštěkl, kdyby mě nasral u asv tak h omezím v přizpůsobení