Motor sharan vs.golf IV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Motor sharan vs.golf IV

Příspěvek od Děděk »

Ahoj,chtěl jsem se zeptat,jestli to jde bez problému přehodit,jestli je stejná spojka atd........Díky
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Máš na mysli PD motory nebo s rotačním čerpadlem?
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

aha,takže s rotačním čerpadlem do sharana I.Místo afn původního dát afn z golfaIV
SHARAN AUY 2002
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Děděk píše:aha,takže s rotačním čerpadlem do sharana I.Místo afn původního dát afn z golfaIV
AFN sa do golfa IV nedaval. Podla mojich vedomosti 81 kw tdicko s rotacnym cerpadlom v GIV je ASV a este jeden ale teraz ten kod nepamatam . AFN boli co sa golfov tyka v G III
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

tak se omlouvám,je to ahf :roll: potřebuju vědět,jestli stačí přehodit jen spojka,turbo a čerpadlo asi problém nebude.Dík moc
SHARAN AUY 2002
leoncupra
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 13 črc 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od leoncupra »

delal jsem,musis trochu upravit zadni drzak motoru jinak bezproblemu,motor do sharika jsem shanel 3/4 roku-25 se mi za nej davat nechtelo,ted jsem dal z octavky a mam klid.)
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

leoncupra píše:delal jsem,musis trochu upravit zadni drzak motoru jinak bezproblemu,motor do sharika jsem shanel 3/4 roku-25 se mi za nej davat nechtelo,ted jsem dal z octavky a mam klid.)
Jak moc se musí upravit ten držák?Jde mi o to aby to nebyla moc velká pakárna.Díky moc. :)
SHARAN AUY 2002
leoncupra
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 13 črc 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od leoncupra »

lehce vybrousit,zalezi na tom jestli tam budes nechavat origo turbo-ja jsem nechaval origo ahf,kdyz das z podelneho,nebo ze sveho stareho motoru tak je to bez uprav,ale pokud budes mit motor komplet s turbem tak ta uprava je fakt na chvili,a maka to v poho,az to budes delat tak poslu foto,nekde ho snad jeste mam,nebo vyfotim na aute
Naposledy upravil(a) leoncupra dne 25 pro 2007, 00:04, celkem upraveno 1 x.
leoncupra
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 13 črc 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od leoncupra »

jo a jeste jsem musel menit vanu-ze staryho motoru tam pasuje,takze banalita,hlinikova co je na ahf vadi napravnici,ale jinak v poho,nechaval jsem i ahf cerpadlo,dokonce mi i vyrazne klesla spotreba,puvodni 7-8l,ted v poho za 6
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

leoncupra píše:jo a jeste jsem musel menit vanu-ze staryho motoru tam pasuje,takze banalita,hlinikova co je na ahf vadi napravnici,ale jinak v poho,nechaval jsem i ahf cerpadlo,dokonce mi i vyrazne klesla spotreba,puvodni 7-8l,ted v poho za 6
to s tou vanou je nějaký divný, z AHF v žádným případě nepasuje vana na AFN, AHF má olejový čerpadlo pod prsama hnaný řetězem, kdežto AFN ho má uprostřed motoru poháněný pomocnou hřídelí společně s vývěvou, je na to v bloku takový vybrání, který je i na vaně, takže vany dle mě přehodit nepujdou
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

no tak to je celkem zásadní informace,protože jestli ta hliníková vana má vadit nápravnici tak jsem v háji :(
SHARAN AUY 2002
leoncupra
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 13 črc 2006, 21:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od leoncupra »

nee,napsal jsem to blbe,kamos co jsem to s nim delal mi pripomel ze jsem mel motor bez vany (LOL) pry to nicemu vadit nemuze,ma ten samy motor v galaxy a nechaval vanu ahf
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

No potřeboval bych to vědět tutově,jestli tam ta hliníková vana jde,abych pak na tom nějak nezůstal stát.Myslíš,že bys mi mohl poslat tu fotku tý vany na autě?Už to totiž začíná být akutní,tak abych měl jistotu,aby ta vana třeba nevadila někde u rychlostky,nebo u tý nápravnice :? Díky moc
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vadit by dle mě neměla, do Sharanů se dávají přeci i PD a ty mají vanu stejnou jako AHF, navíc jediný místo, kde by snad ke kolizi mohlo dojít je v rožku nad ramenem a ty jsou stejný v obou modelech ;)
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

leoncupra píše:lehce vybrousit,zalezi na tom jestli tam budes nechavat origo turbo-ja jsem nechaval origo ahf,kdyz das z podelneho,nebo ze sveho stareho motoru tak je to bez uprav,ale pokud budes mit motor komplet s turbem tak ta uprava je fakt na chvili,a maka to v poho,az to budes delat tak poslu foto,nekde ho snad jeste mam,nebo vyfotim na aute
ja uz si to moc nepamatuju ale vim ze s tim držákem to zase takova sranda neni...........vzdyt v nem vede poloosa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“