BMW 325i r.v.1993 neštartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

BMW 325i r.v.1993 neštartuje

Příspěvek od automacher »

Cute toto auto neštartuje. Zistil som že do palivového čerpadla neide prud.
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Re: BMW 325i r.v.1993 neštartuje

Příspěvek od alino2 »

automacher píše:Cute toto auto neštartuje. Zistil som že do palivového čerpadla neide prud.
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
Zmeraj napätie na cievke relé palivového čerpadla či tam máš plus a či spína. Tiež odmeraj či máš na jednom kontakte plus / pri zopnutí na oboch/. Ak áno, tak máš chybu vo vedení k motorčeku.
Cievka relé čerpadla dostáva plus z hlavného relé a kostru od RJ.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Re: BMW 325i r.v.1993 neštartuje

Příspěvek od automacher »

alino2 píše:
automacher píše:Cute toto auto neštartuje. Zistil som že do palivového čerpadla neide prud.
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
Zmeraj napätie na cievke relé palivového čerpadla či tam máš plus a či spína. Tiež odmeraj či máš na jednom kontakte plus / pri zopnutí na oboch/. Ak áno, tak máš chybu vo vedení k motorčeku.
Cievka relé čerpadla dostáva plus z hlavného relé a kostru od RJ.
Na 30-tke mam staly prud ale po zapnuti zapalovania nemam prud na 36-stke. Mysliš že by to mohlo byť hlavne rele?
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Vie niekto kde sa nachadza hlavne relé ? V poistkovej skrinke asi nebude.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Takže už to mam. Hlavne rele je hned vedla palivového.Zistil som že mi nedáva na tieto relatka kostru,takže je to v RD. Dal som na obidve relatka kostru a auto naštartovalo ale po pridani plynu zdochynalo. Odpojil som hmotnostný merač vzduchu a auto pri skúšobnej jazde išlo normálne možno v núdzovom režime ale išlo. Misliťe že tože nespína kostru na hlavnom rele može robiť ten hmotnostný merač vzduchu?
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

automacher píše:Takže už to mam. Hlavne rele je hned vedla palivového.Zistil som že mi nedáva na tieto relatka kostru,takže je to v RD. Dal som na obidve relatka kostru a auto naštartovalo ale po pridani plynu zdochynalo. Odpojil som hmotnostný merač vzduchu a auto pri skúšobnej jazde išlo normálne možno v núdzovom režime ale išlo. Misliťe že tože nespína kostru na hlavnom rele može robiť ten hmotnostný merač vzduchu?
Hlavné relé má stálu kostru a kostru pre relé čerpadla spína RJ. Ak si dal kostru na obe relé skús nechať len na hlavnom.
Hmotnostný môže byť vadný, hlavne jeho časť merajúca teplotu vzduchu / dá sa odmerať ohmmetrom/ a tiež meranie množstva vzduchu digitálnym voltmetrom.
Je to klapka spojená s potenciometrom a môže zostať visieť, príp. je vadný potenciometer. Ak budeš klapkou hýbať a napichneš sa merákom na pin 2 zapojeného konektoru musí sa napätie meniť od cca0.5V do 5V.
Na pine 3 by malo byť 5V
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No tak či onak neide mi kostra do hlavneho ani do palivoveho čerpadla.
Ked dam kostru iba na hlavne rele tak mi nezopne palivove rele.
A čo sa tyka klapky tak ta je hned na sani ale ja hovorim o hmotnostnom merači vzduchu ktory je hned za vzduchovym filtrom a mislim si že tam je ten hlavny problem.Ale možno že sa milim.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Ale aj tak dik skusim aj tu klapku.
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

automacher píše:Ale aj tak dik skusim aj tu klapku.
Hmotnostný merač vzduchu má v sebe klapku / kulisu/ ktorá sa prúdením vzduchu vychyľuje a je spojená s potenciometrom ktorý to oznamuje do RJ. Tým zistí množstvo vzduchu a podľa jeho teploty aj jeho hustotu.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No ja čo som to pozeral tak je to z obydvoch stran omriežkovane a vo vnutri vidim akurat nejako odpor a tenke dratiki nevidim že by sa tam mohlo z niečim hybať . Ale ešte to pozriem.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tyhle motory už neměli klapkové váhy.. to měli E30, ale E36 už mají 24ventilové motory a ty už měli odporové váhy..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

go.vojta píše:tyhle motory už neměli klapkové váhy.. to měli E30, ale E36 už mají 24ventilové motory a ty už měli odporové váhy..
Vďaka za opravu, máš pravdu. Neuvedomil som si podľa roku výroby, že to je E36.
Ospravedlňujem sa ti automacher.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

To nič.Len by som chcel vedieť že ked ten hmotnostný merač odíde či to može mať za následok že auto nebude štartovať.Teda ten moj prípad.
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

automacher píše:To nič.Len by som chcel vedieť že ked ten hmotnostný merač odíde či to može mať za následok že auto nebude štartovať.Teda ten moj prípad.
Keď odpojíš hmotnostný merač zopne ti RJ kostry na hlavné relé a relé čerpadla?
Tá moja informácia, že hlavné relé má stálu kostru neplatí u tvojho auta E36.
Hlavné relé dostáva kostru z pinu 27 RJ a relé čerpadla dostáva kostru z pinu 1 RJ.
Ak hmotnostný merač je vadný, ale nie je vnútri skratovaný na plus, alebo kostru malo by auto naštartovať. / záleží to ale v konštrukcii RJ a jej programe/.
U teba vývody hmot. merača 1,5 a 6 idú do RJ a môžu ju zblbnúť.
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

No pin č.1apin č.27som meral a bola tam kostra ale pri odpojenej RD. Pri zapojenej RD som to nezmeral.
Odpovědět

Zpět na „BMW“