BMW 325i r.v.1993 neštartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
BMW 325i r.v.1993 neštartuje
Cute toto auto neštartuje. Zistil som že do palivového čerpadla neide prud.
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
Re: BMW 325i r.v.1993 neštartuje
Zmeraj napätie na cievke relé palivového čerpadla či tam máš plus a či spína. Tiež odmeraj či máš na jednom kontakte plus / pri zopnutí na oboch/. Ak áno, tak máš chybu vo vedení k motorčeku.automacher píše:Cute toto auto neštartuje. Zistil som že do palivového čerpadla neide prud.
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
Cievka relé čerpadla dostáva plus z hlavného relé a kostru od RJ.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Re: BMW 325i r.v.1993 neštartuje
Na 30-tke mam staly prud ale po zapnuti zapalovania nemam prud na 36-stke. Mysliš že by to mohlo byť hlavne rele?alino2 píše:Zmeraj napätie na cievke relé palivového čerpadla či tam máš plus a či spína. Tiež odmeraj či máš na jednom kontakte plus / pri zopnutí na oboch/. Ak áno, tak máš chybu vo vedení k motorčeku.automacher píše:Cute toto auto neštartuje. Zistil som že do palivového čerpadla neide prud.
Na obidvoch pinoch v zadu na štekry pal.čerpadla mi svieti kostra.
Rele palivového čerpadla je dobre.
Má s tym niekto nejake skúsenosti?
Cievka relé čerpadla dostáva plus z hlavného relé a kostru od RJ.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Takže už to mam. Hlavne rele je hned vedla palivového.Zistil som že mi nedáva na tieto relatka kostru,takže je to v RD. Dal som na obidve relatka kostru a auto naštartovalo ale po pridani plynu zdochynalo. Odpojil som hmotnostný merač vzduchu a auto pri skúšobnej jazde išlo normálne možno v núdzovom režime ale išlo. Misliťe že tože nespína kostru na hlavnom rele može robiť ten hmotnostný merač vzduchu?
Hlavné relé má stálu kostru a kostru pre relé čerpadla spína RJ. Ak si dal kostru na obe relé skús nechať len na hlavnom.automacher píše:Takže už to mam. Hlavne rele je hned vedla palivového.Zistil som že mi nedáva na tieto relatka kostru,takže je to v RD. Dal som na obidve relatka kostru a auto naštartovalo ale po pridani plynu zdochynalo. Odpojil som hmotnostný merač vzduchu a auto pri skúšobnej jazde išlo normálne možno v núdzovom režime ale išlo. Misliťe že tože nespína kostru na hlavnom rele može robiť ten hmotnostný merač vzduchu?
Hmotnostný môže byť vadný, hlavne jeho časť merajúca teplotu vzduchu / dá sa odmerať ohmmetrom/ a tiež meranie množstva vzduchu digitálnym voltmetrom.
Je to klapka spojená s potenciometrom a môže zostať visieť, príp. je vadný potenciometer. Ak budeš klapkou hýbať a napichneš sa merákom na pin 2 zapojeného konektoru musí sa napätie meniť od cca0.5V do 5V.
Na pine 3 by malo byť 5V
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
No tak či onak neide mi kostra do hlavneho ani do palivoveho čerpadla.
Ked dam kostru iba na hlavne rele tak mi nezopne palivove rele.
A čo sa tyka klapky tak ta je hned na sani ale ja hovorim o hmotnostnom merači vzduchu ktory je hned za vzduchovym filtrom a mislim si že tam je ten hlavny problem.Ale možno že sa milim.
Ked dam kostru iba na hlavne rele tak mi nezopne palivove rele.
A čo sa tyka klapky tak ta je hned na sani ale ja hovorim o hmotnostnom merači vzduchu ktory je hned za vzduchovym filtrom a mislim si že tam je ten hlavny problem.Ale možno že sa milim.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Keď odpojíš hmotnostný merač zopne ti RJ kostry na hlavné relé a relé čerpadla?automacher píše:To nič.Len by som chcel vedieť že ked ten hmotnostný merač odíde či to može mať za následok že auto nebude štartovať.Teda ten moj prípad.
Tá moja informácia, že hlavné relé má stálu kostru neplatí u tvojho auta E36.
Hlavné relé dostáva kostru z pinu 27 RJ a relé čerpadla dostáva kostru z pinu 1 RJ.
Ak hmotnostný merač je vadný, ale nie je vnútri skratovaný na plus, alebo kostru malo by auto naštartovať. / záleží to ale v konštrukcii RJ a jej programe/.
U teba vývody hmot. merača 1,5 a 6 idú do RJ a môžu ju zblbnúť.
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica