Kat

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no u tdi je to s tou trubkou trochu problém.. kat totiš nemá rovnoběžné výstupy a vstupy.. ale taky to jde, jen to dá víc práce..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolik je vůbec o Octavie TDi AGR průměr trubky za i před katem?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Tomas.cz píše:Kolik je vůbec o Octavie TDi AGR průměr trubky za i před katem?

tuším že venkovní je 55mm (nebo 54)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
dodosvk
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 01 pro 2007, 13:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovakia

Příspěvek od dodosvk »

go.vojta píše:no u tdi je to s tou trubkou trochu problém.. kat totiš nemá rovnobìžné výstupy a vstupy.. ale taky to jde, jen to dá víc práce..

a robi to tu niekto z vas za peniaze ? kolko by to stalo ?
96kW + something more, KAT+EGR off, powered by BH MOTOR!
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Smoke píše:
Tomas.cz píše:Kolik je vůbec o Octavie TDi AGR průměr trubky za i před katem?

tuším že venkovní je 55mm (nebo 54)
presne tak, je to 55mm
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

a nebo pokud je nekdo sikovnej a vybrakuje ho tak je mi to fuk...hlavne abych mel free exhaust pipe
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

Samotne vybratie katu sa aspon u mna dost prejavilo na vykone hlavne v otackach nad cca 2800, kde dalej uz auto akosi nechcelo tahat. neviem na co jazdil predch. majitel, ani presny pocet najazdenych km, ale cca. 350-400tisic to bude urcite.
kat som vybral, majzlikom vysekal vnutro.. (po cca 30min. roboty som bol ako banik po sichte :) nahodil som neposkodeny obal naspat a huraa... rozdiel bol neuveritelne velky. prvych par km sa cistil vyfuk od usadenin a auto v otackach dymilo jak lokomotiva, par krat som ho vytocil do 4000ot. vycistilo sa to a sadze zmizli.
ako som hovoril, rozdiel vo vykone po vybrati vnutornosti z katu bol velky, takze vrelo odporucam, hlavne u aut s niekolko 100tkm... aspon kvoli vykonu, pokial uz serieme na prirodu.
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Uživatelský avatar
FanTomas1795
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 pro 2007, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od FanTomas1795 »

To jo,já když ho vymlátil tak to hulilo snad ještě víc jak lokomotiva.Ale po cca 500m kouřivost v normálu,výfuk čistej.Já jen pro ostatní,aby se nevyplašili,jako já :)
TDI!!!GIII 1Z Čípek-118k
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

fakt je to tak znat kdyz ho vyndas a prvni kilat to protahnes jo?to musi byt sakra uspane potrubí :)
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
Uživatelský avatar
FanTomas1795
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 19 pro 2007, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od FanTomas1795 »

Mikytdi píše:fakt je to tak znat kdyz ho vyndas a prvni kilat to protahnes jo?to musi byt sakra uspane potrubí :)
Nevím jak ostatní,ale já se fakt lekl,no a myslím že i ty co jeli za mnou,když se řítili do oblaku dejmu.Pak se profoukl a v poho
TDI!!!GIII 1Z Čípek-118k
Mikytdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 26 led 2007, 17:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Mikytdi »

tak to musim taky udělat :)) nechce se nekomu do toho???za me :)
Volvo S60 D5 163KW BiTurbo
Fabia ATD 74KW
For fun Yamaha MT-09 2019
MareC3k
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 06 úno 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sabinov

Příspěvek od MareC3k »

Ja som sa v tom momente tiez zlakol, ze co sa stalo.. akurat isiel oproti mne kamos na aute a cumel jak puk na to mracno dymu a sadze :) no proste lokomotiva hadr :o (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

ja tiez nie som extra ekolog ale v poslednej dobe zacinam mat ekologicke tiky......takze skor by som dal sportovy kovovy katalyzator.....

Katalyzator zvysuje teplotu vyfukovych spalin..........tzn ze ak na vstupe je 700°C tak na vystupe je teplota vyssia cca 80-100°C katalycky proces oxidacie je prave o dodatocnom spalovani CO, HC samozrejme to chce dostatok kyslika vo vyfukovych plynoch......

Len si treba predtym ako zacnete buchat do katalyzatora uvedomit ze v keramickej nosnej hmote je obrovske mnozstvo karcinogennych latok......takze opatrne.....ale aj tak doporucujem radsej nahradit klasickou trubkou ako vymlatit keramicku vlozku a nechat to tak......
...to be or not to be... - faster
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Stingray píše:... Len si treba predtym ako zacnete buchat do katalyzatora uvedomit ze v keramickej nosnej hmote je obrovske mnozstvo karcinogennych latok......
Karcinogenní látky v keramické nosné hmotě? Které? ... a kdo to ještě netuší, tak má v katu také Paladium :)
GIV Variant TDi ???kW
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Co takhle universalni diesel katalyzator do objemu 2,5L? - Bosal ma za necele 2500,- s DPH k navaření.
To prece nejsou tragicke prachy? Nebo myslite, ze ty univerzaly nefungujou nebo nemaji pruchodnost?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“