Kat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Samotne vybratie katu sa aspon u mna dost prejavilo na vykone hlavne v otackach nad cca 2800, kde dalej uz auto akosi nechcelo tahat. neviem na co jazdil predch. majitel, ani presny pocet najazdenych km, ale cca. 350-400tisic to bude urcite.
kat som vybral, majzlikom vysekal vnutro.. (po cca 30min. roboty som bol ako banik po sichte
nahodil som neposkodeny obal naspat a huraa... rozdiel bol neuveritelne velky. prvych par km sa cistil vyfuk od usadenin a auto v otackach dymilo jak lokomotiva, par krat som ho vytocil do 4000ot. vycistilo sa to a sadze zmizli.
ako som hovoril, rozdiel vo vykone po vybrati vnutornosti z katu bol velky, takze vrelo odporucam, hlavne u aut s niekolko 100tkm... aspon kvoli vykonu, pokial uz serieme na prirodu.
kat som vybral, majzlikom vysekal vnutro.. (po cca 30min. roboty som bol ako banik po sichte

ako som hovoril, rozdiel vo vykone po vybrati vnutornosti z katu bol velky, takze vrelo odporucam, hlavne u aut s niekolko 100tkm... aspon kvoli vykonu, pokial uz serieme na prirodu.
Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
- FanTomas1795
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 pro 2007, 19:56
- FanTomas1795
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 pro 2007, 19:56
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ja tiez nie som extra ekolog ale v poslednej dobe zacinam mat ekologicke tiky......takze skor by som dal sportovy kovovy katalyzator.....
Katalyzator zvysuje teplotu vyfukovych spalin..........tzn ze ak na vstupe je 700°C tak na vystupe je teplota vyssia cca 80-100°C katalycky proces oxidacie je prave o dodatocnom spalovani CO, HC samozrejme to chce dostatok kyslika vo vyfukovych plynoch......
Len si treba predtym ako zacnete buchat do katalyzatora uvedomit ze v keramickej nosnej hmote je obrovske mnozstvo karcinogennych latok......takze opatrne.....ale aj tak doporucujem radsej nahradit klasickou trubkou ako vymlatit keramicku vlozku a nechat to tak......
Katalyzator zvysuje teplotu vyfukovych spalin..........tzn ze ak na vstupe je 700°C tak na vystupe je teplota vyssia cca 80-100°C katalycky proces oxidacie je prave o dodatocnom spalovani CO, HC samozrejme to chce dostatok kyslika vo vyfukovych plynoch......
Len si treba predtym ako zacnete buchat do katalyzatora uvedomit ze v keramickej nosnej hmote je obrovske mnozstvo karcinogennych latok......takze opatrne.....ale aj tak doporucujem radsej nahradit klasickou trubkou ako vymlatit keramicku vlozku a nechat to tak......
...to be or not to be... - faster