Když spočítáš cenu za samostatný cooler, hliníkový trubky a kvalitní hadice Silicon Hoses, spočítaš i další materiál a úpravy, k tomu čas , jak dlouho s tim budeš laborovat, máme zjištěno, že to vyjde na víc, než cena připraveného kitu.Kornout píše:Covece, prijemnejsi to neni, ale kdyz si to spocitam, tak se mi vyplati se tomu jeden, nebo 2 dny venovat a za ten rozdil, co mi zbyde mam peknej podvozek. Jestli ty vydelavas 10t cistyho dene, tak pak to chapu, ja ne.Dukes píše:No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim.Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
To Venca: covece, ono se to casem pak zacalo cele vyklat a klepaly se svetla za jizdy, tak proto, foto nemam.
Jinak me tu ale klidne kamenujte, za svim nazorem si stojim.
Seat toledo FMIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ja to do 10tkc udelam uplne v pohode, ale to tu rozvadet nechci, ani nechci hanit ten set, jen se mi nelibi ten zasah do toho nosneho profilu predni steny, zrovna v miste vyprofilovani kvuli pevnosti. Nic vic jsem nenapsal.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Tak to je teda silenostVipouš píše:Brzdy staly 45000,- a mas pravdu minimalni velikost kola je 18 palcu..Kornout píše:To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?Vipouš píše:![]()
356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Mam tri autaJasteR píše:Tak to je teda silenostVipouš píše:Brzdy staly 45000,- a mas pravdu minimalni velikost kola je 18 palcu..Kornout píše: To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?to abys v zimne nevyjizdel, na 18 je to na snehu sebevrazda
Fabia ATD - under construction - 

-
jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
řekl bych to asi takto pro člověka(z ulice) kterej chce zvýšit výkon a chce vetší IC a nema přistup k věcem je to idealní volba.Pokud k tomu má někdo přistup(material za hubičku a spoustu kamarádu kdy tamhle ten má svářečku a tamhleten mi kradne trubky atd.) a je znalej věci tak je pro něj jednodušší volba si to dělat sám i když se s tím budu třeba zabívat týden viz muj prípad vím kde ty věci schánet vím komu v čr zavolat aby mi takovej IC vyrobil nebo jaký koliv na zakázku a cena bude mala protože je tu muj kamarád a tom tom cele je.Dukes píše:Když spočítáš cenu za samostatný cooler, hliníkový trubky a kvalitní hadice Silicon Hoses, spočítaš i další materiál a úpravy, k tomu čas , jak dlouho s tim budeš laborovat, máme zjištěno, že to vyjde na víc, než cena připraveného kitu.Kornout píše:Covece, prijemnejsi to neni, ale kdyz si to spocitam, tak se mi vyplati se tomu jeden, nebo 2 dny venovat a za ten rozdil, co mi zbyde mam peknej podvozek. Jestli ty vydelavas 10t cistyho dene, tak pak to chapu, ja ne.Dukes píše: No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim.
To Venca: covece, ono se to casem pak zacalo cele vyklat a klepaly se svetla za jizdy, tak proto, foto nemam.
Jinak me tu ale klidne kamenujte, za svim nazorem si stojim.
BTW: na tomhle Kitu se mi líbí to koleno to jedna z věci ktere se huř resp vubec se nedají sehnat na druhou stranu to jedno koleno i objetuju jedním Samcem co se týka konkrétně tohodle IC je v mém případě nepožitelný pač muj origo nárazník nedisponuje otvorama v tak širokém rozsahu jaký by bylo potřeba pro tento IC
když už tu lítaj ty ceny tak mě osobně vyšla přestavba z tý plastový na hliníkovou viz temá umbau set ARL na 5300 kč je to defacto cena za Samco hadice sváření a 1M al trubky kdy jsem ale spotřeboval pouze 10 cm na prodloužení te spodní od turba pravda ještě nemám motex pásky
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi