Turbo GT 1749 VA/GT 1749 VB

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Turbo GT 1749 VA/GT 1749 VB

Příspěvek od Indi »

Nevíte někdo jaký je mezi nima rozdíl?Na netu jsem nic nenašel (wallbash) .Dík.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Jedno je z TDI PD 130 a druhé z TDI PD 150, v sérii tlačia 1,3 resp. 1,5 bar relatívneho pretlaku. Je tam rozdiel asi 2mm vo "vrtuľkách" :) - myslím, že len ten väčší priemer, menší je rovnaký. Nejaký turboprofi tu z fóra (napr. Andre) možno doplní alebo opraví ak som niečo zblbol. Ktosi tu mal aj linky na nejaký web-katalóg GARRETT, tam to bolo pekne vidieť.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Dík za info..Takže by to šlo posadit do výfukové části 130 ps,protože pokud to chápu správně liši se jen kompresorová část a střed.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Vnější průměr je stejný, ten menší ( na kterém začínají lopatky ) je u 150-ky větší. Takže do výfukové části šroubované 130-ky namontovat nejde. :(
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Bóďa píše:Vnější průměr je stejný, ten menší ( na kterém začínají lopatky ) je u 150-ky větší. Takže do výfukové části šroubované 130-ky namontovat nejde. :(
Tak som tie priemery napisal opacne. :oops:
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Proč to chceš přehazovat, vždyť ti tam půjdou oboje, né?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Nacpal jsem 130 PD do audi B4 cab.a není tam moc místa a rád bych tam dal výkonějši turbo ,atd.,ale nevím jaké má příruby a jak je prostorově náročné.Věděl jsem ,že existuje,ale nebylo za slušný peníz a ejhle nabídka od Andreho mě nutí o tom přemýšlet.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

150ps je na pohled stejné jako 130ps ve svodech. Andre má taky B4 Audinu, tak se s ním spoj a on ti to řekne. V tom horním inz. má i tel. kontakt. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Dík ,zavolám mu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“