Padá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padá výkon
Zdravim,
Mam G3 Tdi (afn) a kdyz jedu nad 3000 (staci lehce..3100) otacek tak ma auto tendenci cukat...dela to i pri vyssich rychlostech na 5-tku..treba pri 150,160 Km/h napriklad..nekdy cukne (spadne na chvili vykon..cca 1 vterina) jenom jednou a kdyz zpomalim nic se nedeje..ale kdyz zkusim pridat je to znovu to samy...a nebo to cukne zasebou treba dvakrat a pak znova kdyz neuberu plyn..tak bych chtel predbezne vedet jestli sem ve velkym pruseru a nebo malym..je mi jasny ze takhle popsany se da tezkou posoudit co to je ale treba uz nekdo neco podobnyho resil.diky moc
Mam G3 Tdi (afn) a kdyz jedu nad 3000 (staci lehce..3100) otacek tak ma auto tendenci cukat...dela to i pri vyssich rychlostech na 5-tku..treba pri 150,160 Km/h napriklad..nekdy cukne (spadne na chvili vykon..cca 1 vterina) jenom jednou a kdyz zpomalim nic se nedeje..ale kdyz zkusim pridat je to znovu to samy...a nebo to cukne zasebou treba dvakrat a pak znova kdyz neuberu plyn..tak bych chtel predbezne vedet jestli sem ve velkym pruseru a nebo malym..je mi jasny ze takhle popsany se da tezkou posoudit co to je ale treba uz nekdo neco podobnyho resil.diky moc
VW Golf 3 TDi 3 dv.
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Jednou jsem mel na GIII podobny problem.Take mi to cukalo az to prestalo pri 3000ct/m jet uplne.Zkousel jsem vahu vzduchu,turbo atd.Nakonec jsem vymenil ventil na ovladani turba co je pridelany na prave strane podbehu tam kde je palivovy filtr.Nemusi to byt tvuj priklad ale zkus to 

GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
- vencastyll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 25 led 2008, 17:15
Diky moc vam vsem!asi to bude ten palivovej filtr..co se tyce n75 jestli myslis tohle dyk..tak to bylo davany novy asi pred necelym rokem (ale stejne to tim muze bejt kdo vi)..tak to by snad nemelo delat bordel..(snad je to 75 uz ani nevim nejak mi to vypadlo za tu dobu)..zkusim vymenit filtr a kdyz to nepomuze pudu dal zkouset..jinak egr je zaslepeny..kazdopadne diky za vsechny odpovedi..!mejte se fain
VW Golf 3 TDi 3 dv.
Zdary..tak po delsi dobe sem se k tomu konecne dostal:)vymenil sem vzduchovej filtr i palivovej filtr a cuka furt vesele stale....rikam...stava se nejcasteji ze kolem 3100-3200 otacek je cejtit takovej jakoby malej pokles vykonu (pri plnym plynu asi na vterinu ani ne mozna ale je to cejtit na plynu) a kdyz to tahnu nekam vyse tak to cukne poradne treba ve 170..napriklad i kdyz jedu na dvojku v klidu...a pak nasledne plnej plyn tak to cukne...ale zas na druhou stranu sem tu dvojku naschval zkousel hned po tom co se to stalo..a nic..a to sem mu dal trosku pokourit a v klidu..tak fakt nechapu...kdyby mel nekdo nejakej napad pls..diky uz me to docela s**e (hodne moc vadi;)
VW Golf 3 TDi 3 dv.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33520
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
presne toto robilo mne, bol predrany kabel na dynamicky predvstrek co ide ODSPODU do cerpadla.. robilo to nahodne lebo to hadzalo skratLuHill píše:ja sem sice lajk hroznej...ale mam cloveka co tomu rozumi aspon trosku vic tak predam tipy a zkontrolujem..diky!!..jinak nechapu proc se to nekdy stane a nekdy ne ikdyz styl jizdy je stejny...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967