
Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nebyl by ještě postup, jak vyměnit trysku v PD jednotce? Ale jinak paráda. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


to seřízení co píšeš na octávii mi ukazuje když to nastavím podle popisu spotřebu o litr až dva víc??Huml píše:Seřízení zdvihu vstřikovače: otočit motorem tak, aby byl seřizovaný vstřik co nejvíc stlačen, uvolnit seřizovací šroub 4 a dotahovat zvolna až je cítit odpor, vstřikovač je stlačen na doraz, nyní šroub 4 povolit zpět o 225° a dotáhnout kontramatici 3, seřízení je hotovo.
kounu se jestli to platí i pro supa a oct2 1.9PD ale řekl bych že 225 pro všecny ale 180 ARL je zajímavý ARL má stejnou vačku nebo se liší?jinak nevidím důvod proč zrovna míň.... 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
já to nastavil na 180° a přede krásně
nevím jestli by se po ujetí nějakeho počtu km nevyplatilo toto nastevení dělat v rámci prevence kultivovanosti chodu přece jenom ten material se tam ojede a udělal jsem si rysky z puvodního nastavení a nové nastavení bylo cca 15° posunuto
nevím jestli by se po ujetí nějakeho počtu km nevyplatilo toto nastevení dělat v rámci prevence kultivovanosti chodu přece jenom ten material se tam ojede a udělal jsem si rysky z puvodního nastavení a nové nastavení bylo cca 15° posunuto
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Zkoušel jsi tvé ARL nastavit na 225° ? Povicovi jsem to nastavil na 225° a chod motoru na volnoběh je takový...... no není to ono. 180° u ARL je pro mě nová informace. Nastavení po určitém počtu km by se určitě vyplatilo dělat na každém PD, ale v orig manualech jsem o tom nic nenašel. U starších PD by se tím dalo předcházet "rozskočení vstřiku". Ten starší system štelování vahadel je dost na .....Rybízek píše:já to nastavil na 180° a přede krásně
nevím jestli by se po ujetí nějakeho počtu km nevyplatilo toto nastevení dělat v rámci prevence kultivovanosti chodu přece jenom ten material se tam ojede a udělal jsem si rysky z puvodního nastavení a nové nastavení bylo cca 15° posunuto
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
nezkoušel ale neustale se ne a ne srovnat těsnění pod víkem takže když to budu mít dole mužu to zkusit každopáně s těma 180° to beží na vonoběh jak když jsem to přivezl nový z krámu v kombinaci s nerachtajicím zánovním setrvákem a novejma rozvodam mám pocit že ten motor v těle 150 tkm nemá
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
jinak udaj 180° mám z DP na VW GIV ARL
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ok dej vědět BTW.
když dávaš dolu víko nechávaš puvodní těsnení nebo ho měníš já dal nové(měl by to být elring) utahl jsem to podle DP a teklo to tak jsem vrazil to origo sice to neteče ale mám z toho špatný svědomi protože jsem to těsnení po rozebrání motoru vyvalel na zemi
když dávaš dolu víko nechávaš puvodní těsnení nebo ho měníš já dal nové(měl by to být elring) utahl jsem to podle DP a teklo to tak jsem vrazil to origo sice to neteče ale mám z toho špatný svědomi protože jsem to těsnení po rozebrání motoru vyvalel na zemi
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi